Fórum - Téma


W164 - Airmatic


Fórum ML W164 W164 - Airmatic

Informace o modelu: Mercedes Benz W164 ML


1  2  3  4

2013-04-30 18:55:12

Ahojte?

Cestou na chalupu mi praskli zadne vaky. Nudzovo som dosiel 15km do ciela. Des a hruza.

Da sa to nejak nudzovo opravit /zalepit/ a pokracovat v jazde?

Aka je casova a financna narocnost vymeny?

Vdaka za radu

2013-04-30 23:43:28

zalepit se to neda musis je vymenit

2013-05-01 16:13:27

su to originaly alebo arnotty?

2013-05-01 19:47:15

Je to náhradní výrobce ne Arnott a guma je Continental

Originál stoji poněkud vice a hlavně je Mercedes nemá.

2014-02-26 19:58:00

Ráno padnute auto -vankúše .. Chlapci mám taký problém mám na aute vzduchový podvozok a ráno som našiel predok auta padnuty a viac na spolujazdcovu stranu. Keď som naštartoval vankúše sa normálne dofukali ale keď som bol vo firme a cca po dvoch hodinách som išiel do auta opäť bolo padnute a zase jedna strana viac. Viete mi poradiť čím to je? Momentálne mám auto pred domom a opäť.

Doli  
Libor
2014-02-26 20:26:34

legoss: Může to dělat ventil nebo vedení, chce to otestovat.

2014-02-26 20:30:09

doli: mechanik to nájde na počítači?

Doli  
Libor
2014-02-26 20:32:39

legoss: měl by

2014-02-26 20:35:49

doli: dnes som to cítil aj na jazde. Stále mám zapaty režim comfort ale chvíľami ako keby neboli vankúše dostatočne nafukane auto bolo tvrdšie a menej komfortné

2014-02-26 20:59:53

Nesmysl dělá to mech jestli padne za 2hodiny tak nic neres. Jestli to takhle nechas tak popravis kompresor. Vezmi si jarovou vodu a nastrikej mech na tlumiči a auto před tim zvedni co nejvýše. Budou vyrezle kluzne části vzduchové pružiny. A v gumě bude dira

2014-02-28 16:09:33

legoss: Měl jsem to podobné, akorát vzadu. Auto sedělo dole, nastartoval jsem, dofouklo se a potom opět spadlo. Příčinou byl děravý měch a druhý byl načatý. V mi řekli, ať to vyměním co nejdřív, nebo to odnese kompresor. Takže, nakonec mi je vyměnili v s cenou 9000 / ks (dostal jsem slevu).

2014-03-01 20:24:31

mistrx: V pondelok mi ide mechanik meniť ložisko tak mi hneď s jarovou vodou pozrie kde je problem. .

2014-10-27 18:07:41

Výmena vankúša skusenosť .. Dobrý večer nechcem tu robiť nikomu reklamu dotyčného nepoznam potrebujem len poradiť aby som nespravil chybu. V lete som menil na spolujazdcovej strane vankúš nakoľko auto začalo na tú stranu padať a nakoniec aj praskol. Teraz to začalo odznova ale na vodičovej strane. Za prvú výmenu som platil niečo cez 500 eur aj s výmenou čo sa mi nezdalo veľa ale na druhú stranu zas ani málo :) na nete som našiel firmu s názvom Rcentrum v zlatých klasoch ktorá sa ževraj zaoberá airmarticom. Nemáte niekto s ními nejakú skúsenosť. Výmena u nich stoji skoro polovicu toho čo som dal za výmenu prvého mechu. Dosť by mi to pomohlo keby mi niekto dal na nich nejaké referencie. Diky za každú radu

2014-10-27 18:32:36

legoss: Z dovolenim budu reagovat

Moje firma se zabyva prodejem a opravami komponentu Airmatic a ABC

Rozebral jsem si nekolik tlumicu a to nejen hydraulickych ale i vzduchovych

taky jsem jich dost prodal a obavam se ze jsem jediny ze vsechn prodejcu ktery ti da spolehlive reference

Polozime si tedy otazku:

Jak probiha oprava komponentu Airmatic???

Oprava probiha nasledovne

Mech se vymeni tam je to jasne

tlumic se rozsadi a vymeni se horni a stredni gufero

pote se sesadi zpet

co se vsak neopravi je

Jadro tlumice propojene s parnim ventilem

PArni ventil sam o sobe

co z toho vyplyva???

to co ti nabizi prodejci jako renovovane tlumice se zarukou a 100% funkcnosti noveho dilu je nemozne a muze to delat polak nebo american je to uplne jedno.

Nefunkcni ADS je provozu nebezpecne protoze ten tlumic diky tomu vubec nefunguje

Ated k prodejcum novych dilu

Na trhu se objevila firma ktera pomoci agresivni reklamy nabizi produkt pod pojmem "nemecka kvalita"

kazdy normalni clovek se pozastavi nad tim nazvem

my jsme si zde vsak tlumic Nemecka kvalita rozebrali a zjistili jsme ze jde o regulerni podvod na zakaznika

Protoze ADS ventil neni s telem tlumice vubec propojen a je nefunkcni

Bohuzel diagnostika a to i original neni schopna nefunkcni ventil rozpoznat pouze kdyz je ventil odpojeny z konektoru

jinak ma standartni odezvu a system si mysli ze funguje na 100% avsak pri pokusu zapnout funkci COMFORT nebo SPORT se nic nedeje... ventil spina tak jak ma ale neni co by ovladal.

Poznate to na jizde tim ze napr ve funkci SPORT ztuhne podvozek pouze pomoci tech tlumicu co nebyly meneny.

Mam tady napriklad klienta ktery ma na voze jeden tlumic "Německa kvalita" a zbyle tri ma puvodni.

pozadam ho aby sem podal referenci sam vysvetli jaky ma pocit z auta

Proto moje firma odstoupila od prodeje tehto komponentu at jiz repasovanych napr Arnotts nebo "Něměcka kvalita" a prohlasuji hlavne tlumice "Nemecka kvalita" jako provozunebezpecne a durazne pred nimy nase klienty varuji

Vyzkouseli jsme si nasadit na ML tlumic pro funci bez ADS a lepenkou jsme upevnili nahradni ADS ventil a system opravdu nerozpozna co se deje...

Jedina vyhoda byla ze takto upraveny tlumic pro modely bez ADS se choval na vozovce naprosto precizne narozdil od tlumice "Nemecka kvalita"

Noje firma zakaznikum nadale montuje pouze tlumice originalni dily Mercedes Benz nebo vyrobce Bilstein

kde je jasny dukaz ze vse funguje tak jak ma...a vozidlo je bezpecne

Jsem s pozdravem

2014-10-27 21:58:01

Vážený pane Rudolfe, v naší spol. jsme vyměnili stovky tlumičů a měchů. Německá kvalita se uvádí, že materiál z kterého se vyrábí měchy je 5ti vrstvý kaučuk, který je cca 0,5mm silnější než arnotts, který má vrstvy tři. To znamená, že je tam rozdíl jako v céčkové pneumatice a ve standardní. Víc pláten - větší zátěž. Namontujeme 5-10 vozidel týdně. Reklamace na měchy jsme měli z toho množství cca 8 ks např. boule, pórézní odlitek spodního uložení zadní plastové, uložení měchu i po jednom roce jsme zákazníkovi vyměnili měch ZDARMA. Nejvíce zákazníků k nám jezdí z Prahy. Co se týče tlumičů na ML,GL,R. s ventilem ADS máte pravdu, co se týče hydrauliky. Ventil odchází hl.na mech.části nebo v kabeláži. Měníme za nové. Toto se pozná na středovém panelu nejde přepínat sport ,komfort. Diagnostikou najdeme 90% závad Airmaticu. Kdyby to tak nebylo, tak by jsme neměli tolik práce. S pozdravem, Mercedes Servis Štoky.

MDF
2014-10-28 07:27:31

Dobry den mam Mercedes R a jsem s nim celkem spokojeny

predpokladam ze kdyz se na tachometru blizim k 200 000 najetych km čeká mně vymena podvozku a asi bych to udělal všechno ať to je v pořadku. Mercedes si chci ponechat a tak ted jak se říka "babo raď"......

2014-10-28 07:46:57

Drahý pane Martine Řádo

nevim proc oslovujete zrovna mne, já Vás neoslovil .... vysvetlete to svym zakaznikum.

Ten tlumic nikdy fungovat nebude ,nebavim se o měchu ale o těle tlumice...

Ja jen že když už mate na salounu ty přísné stanovy výrobce.....

Přeji krásný den

BTW- " Nemecka kvalita" mame vysvetleno...nefunkční tlumic ´potazeny tlustym měchem tady by tedy platilo Vaše heslo -POZOR NA PRODEJCE KTERI PRODAVAJI ZA PODEZRELE NIZKE CENY??

a ted si dáme "přísnou stanovu vyrobce MB" ten by mne zajimal .............??????

2014-10-28 08:50:48

Ahoj.

Jelikož se tady rozjela celkem plodná debata mezi dvěma prodejci náhradních dílů na airmatic. Poprosil bych pokud možno bez osobních projevů kvality atd. o vysvětlení co je třeba udělat pro bezchybný a kvalitní provoz u W164? Me dotazy jsou asi následující.

  • 1. Kolik stoji kompletní repase podvozku (tlumiče předek+zadek, kompresor) plus další věci co je třeba vyměnit-nevím jsem laik.
  • 2. Jaké díly používá mercedes.
  • 3.nemohl by Admin nebo provozovatel fóra oslovit importera o nějaké vyjádření?
  • 4. Předpokládám ze jsme na fóru o mercedesu takže jde spise o to aby auta jezdily tak jak maji a ne staly u cesty.

Takže rady budou asi plodnější než osočování.

P.s. neberte to jako provokaci ale jenom jako plodnou debatu o airmaticu-pokud někdo přijde novy a ma problém s tímto systémem at si udělá obraz co a jak.

A pokud jsem nekoho nastal tak to smazte

2014-10-28 09:11:13

epic: nikdo nikoho neosocuje jen jsem osvetlil pojmy, obrazek si kazdy udela sam

problem je ten ze komponenty jsou drahe coz mnohe zakazniky oslepi....

odrazovym mustkem jsou ceny oem dilu

predni tlumic 26600

zadni tlumic 17600

kompresor tusim aktualne 23000

zadni mech 11800

admin psat nikomu nic nebude

mercedes pouziva u w164 dily Thyssen Krupp Bilstein

kazdy ma pravo volby

bud levne nebo dobre

nic vic nic min

jeste doplnim

moje firma zacatkem roku nabrala tyto tlumice k prodeji a vice nez 40kusu jsem pustil do obehu

pote co se mi to zacalo vracet jsem okamzite vsechny klienty obvolal vse jsem jim vysvetlil a postupne i za cenu obrovske ztraty

jsem celou zasilku klientum vymenil za original dily nebo dily bilstein

moje ztrata z teto akce dosahla pres 200000kc

proto jiz nikdy vice

bohuzel jsem zacal mit potize i s dily Arnotts

2014-10-28 09:42:33

enougher: ok už tomu rozumím pokud chci jezdit s autem dele tak originál. Pokud chci auto prodat tak Německa kvalita. Arnotts býval OK na land rover jestli se nepletu.


Odpovědět

1  2  3  4