Fórum - Téma


W164 - 12V zásuvka v kufru


Fórum ML W164 W164 - 12V zásuvka v kufru

Informace o modelu: Mercedes Benz W164 ML


1  2

2013-06-30 18:16:59

Ahoj, prosím mohl by mi někdo poradit, jak se dostat k 12V zásuvce v kufru viz foto? Případně nebyla by nápověda které kabely k ní vedou?

Díky moc ... Roman

2013-06-30 18:41:15

trochu nechapu smysl tohoto dotazu

zasuvku vidim vlevo nahore a ktery z tech 1000 kabelu tam vede se tezko rika

2013-06-30 18:49:55

enougher: Ahoj, je to tak, ze jsem do ML 320 CDI (2007) nainstaloval (levne aftermarketove) parkovaci senzory. Vse OK, az na jejich chovani.

http://www.ebay.co.uk/itm..._trksid=p3984.m1497.l2649

Vedel jsem, ze je nemuzu napojit primo na svetlo od couvacek, aby to nehazelo chybu zarovky. Takze ze svetla spinam 12V rele, a to pousti do jednotky senzoru 12V z dolni casti svorkovnice v zadni casti auta viz obrazek (12 tam naskoci se vsema svetlama).

http://www.mercupgrades.c...164/W164-Rear-fusebox.jpg

Co mne trochu zaskocilo je, ze na kabelu k zarovce je asi 9,3V trvale a teprve pri zpatece 12V. A ted se dostanu k problemu. Kdyz jen zapnu zapalovani do polohy 3 (jeste nenastartuji) a dam zpatecku, tak mi to sice vynada, ale svetla vzadu se rozsviti a ticho... vylezu z auta a macham pred senzorama a fungujou naprosto spravne.

ALE kdyz nastartuju a zaradim zpatecku tak to 2x pipne (asi jak se zapne jednotka senzoru) a pak nahodne pipa, nebo mlci nebo chvili pipa a pak zmlkne ... co je ale pravidlo, kdyz se opravdu priblizim k prekazce, tak zase funguji spravne. Co se mi nepodarilo je zmerit co do ni tece pri nastartovanem motoru a zařazené zpatečce, ale hlava mi to moc nebere. Kdyby byly ty senzory vadne, tak to snad bude blbnout i bez motoru, ne?

Ve chvili kdy vse napajim pres ustrizeny adapter do zapalovace z 12V zasuvky (ke ktere se NEUMIM dostat ) tak se to chova normalne i pri nastartovanem motoru. Takze tak nejak

Omlouvam se za tak dlouho zpravu, ale neumim to popsat strucne.

Diky

2013-06-30 18:58:49

roman_plzen: Kdo ti řekl že ti to na zpátečkovém světle hodí chybu?

2013-06-30 19:00:42

roman_plzen: Senzory jsem si taky dělal na autě a mám je jištený pojístkou a napájené na kabelu ze zpátečky

2013-06-30 19:05:50

koty1989: Ahoj, tak hlavne nevim jak by se na tech 9a něco V (kdyz nenisvítí zpatecka) tvařily ty senzory. A pak je toho dost na diskuzich MB s instalacema couvacich kamer apod., pac zarovka ma jakoby vetsi odber a vyhodnoti ji to jako spalenou.

2013-06-30 19:33:13

roman_plzen:ve voze máš nějakou chybu do světla by ti nemělo jít 9V a ty čidla na kabelu na zpátečkové světlo nevadí,ty čidla nemají tak velký odběr jako žárovka

2013-06-30 19:45:08

koty1989: Jasne ... no ... nojo, ale vsechno ostatni funguje normalne. Proste cela ta pojistkovka svetel "ožije" az po zasunuti klicku a pak sem nameril to co pisu .... Pomalu jsem si zacal zvykat, ze to neni koncernove auto. Tam slo vsechno tak nejak celkem snaz, ale tohle je vyzva

Jen mne zarazilo, ze to co je na tom 12V kotvicim sroubu neni to same jako 12V v zasuvce, aspon ten vyrobek čínských dětí si to myslí .

2013-06-30 20:02:34

koty1989: hele to mas pravdu ...sem chtel bejt "pripravenej" s relatkem ... a vlastne jsem to ani nezkusil primo na to svetlo .... tak ja to zitra testnu a dam vedet.

2013-06-30 20:09:27

roman_plzen: ale s 12v zásuvku nemůžeš mít na tom šroubu.Ta zásuvka je někde jištěná pojístkou a nevím jestli náhodou ti nejde až po zapnutí klíčku .Ta jednotka začíná od těch parkáčů pracovat od 10V tak uvidíš no.

2013-06-30 20:16:06

koty1989: JJ ... jasne ... je to tak, zasuvka je jistena zvlast a jede po zapnuti klicku, to je taky OK, do jednotky senzoru to pusti az relatko, ktere sepne 12V z rozsvicene couvačky (aby ji to nezatezovalo). Zitra napisu ...jeste jednou dikec .... R.

2013-07-01 09:50:11

Hele a co treba koupit rozdvojku na zasuvku

Protoze ML ma vsechno pres SAM tak ono si tam hrat s elektrikou nebude jednoduche

2013-07-01 12:04:07

enougher: ano, to je taky mozny, ale vypada to desne, mit to pripojeny v kufru do zasuvky a kabely mizici pod tapec.

Jinak pro zajimavost tady je presne to co sem nammeril ja ... http://mbworld.org/forums...nto-reverse-lamp-12v.html

Proste zacinam mit pocit, ze doba jednoduche el. v káře skončila ... jak pises SAM si to cele ridi nejak sam a vypada to, ze je v tom napajeni primichane i nejake rizeni pulzy apod. Proto se soustredim na to se (elegantne a skryte a jištěně) napojit na tu zasuvku v kufru a o tom jak se pod ten tapec dostat neni nikde ani zminka

Budu patrat dal ... jeste mi dobra duše Ajabaja poradil jednoduchý stabilizátor na 12V s vyhlazovacím kondenzátorem.

2013-07-01 21:00:22

roman_plzen: Napájení pro 12V zásuvku musíš mít extra třeba z napájení pojístkové skříně nebo jinde kde máš silovej kabel co něco napájí

2013-07-02 07:11:23

Zásuvka vzadu X58/4 je napojena přes pojistku 20A f45

2013-07-02 07:51:44

Diky moc ... ted uz si to nejak propisknu do te miliardy kabelu

2013-07-02 08:02:39

roman_plzen: Je to konektor P4 pin 8 modročerný drát jinak když se pozorně podíváš tak je tam 15 i 30

2013-07-02 08:33:22

blueabyss: Tyjo to je presne ono ... .... z cehopak jsou ty screenshoty? Ten SW mooooc zavidim (zavistivy smajlik tu neni hehe)

Tohle mi usetri desne casu ... co ja s nim budu delat

Jeste jednou diky moc pane

2013-07-02 08:50:39

roman_plzen: ono take proc to delat jednoduse, kdyz to jde slozite

2013-07-04 07:27:26

Vyřešeno ... zaver byl vtipnejsi nez jsem cekal ... zkratim to. Kdyz jsem jednotku umistil v prostoru te prave pojistkove skrine, tak tam proste dochazi k nejake indukci a ruseni a jednotka pipa pri nastartovanem motoru náhodně jak ji napadne, i když na couvaní jako takové funguje. Potom co jsem ji presunul k rezerve je to 100% OK.

Proste na sobe nema logo, tak nemuze "bydlet" ve stejnem "chlívku" jako SAM.

Timto bych chtel jeste jednou podekovat vsem za rady a navody.


Odpovědět

1  2