Fórum - Téma


W163 - Chladící systém


Fórum ML W163 W163 - Chladící systém

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz W163 ML  |  Naše vozidla



2013-10-29 12:09:54

Při delším sešlápnutí plynu za klidu vozidla z výfuku nevychází bílá pára. Olej čistý - nepřibývá :).

Hladina kapaliny v nádobce během držení motoru v otáčkách se nečeří bublinami...

Sotva autem jedu pod střední zátěží tak je hadice k chladiči napěchovaná, po uvolnění víčka nádobky začne klokotat uvnitř chladicího systému a voda jako by se vracela zpět do nádobky...Topení se chová nestandartně.

Je tedy asi nezbytné provést test na CO2 v kapalině jak doporučoval Blueabyss?

Je mi jasné totiž co znamená pozitivní výsledek

Děkuji za radu

2013-10-29 13:39:17

To podstatné: jak se chová teplota motoru ? Kapalina se ztrácí? Kam se ztrácí - nikde neteče? Jak se bude chovat teplota motoru s pootevřeným víčkem expanzní nádoby?

Provést kontrolu průchodnosti tenkých hadic k expanzce

Provést kontrolu vodní pumpy

Provést kontrolu termostatu a průchodnosti komory termostatu (tenká hadička)

2013-10-29 19:16:55

blueabyss: Děkuji za doporučení. Výsledky sdělím.

Auto jsem jel vrátit majiteli s tím, že má trpělivost skončila. Zpočátku "pulsovala" ručička teploměru v závislosti jak pracoval termostat. Během jízdy ručička se přestala vychylovat byť jsem jel "kopce". Topení začalo normálně topit. Připravenou teplou vodu v kanystru jsem nepotřeboval. Po vypnutí motoru se dnes z motorového prostoru žádné "žbrundání" neozvalo. Hladina v expanzce drží. Voda ze ztrácela předtím přes expanzku.

Jediný zásah do vozidla byl ten, že se měnil akumulátor. Vracel jsem původní./Po dolití a nabití/

Děkuji za názor /Že by došlo k uvolnění někde ucpaného/?

2015-02-04 18:00:54

Dobry vecer dnes jsem dojel pred dum a pod autem louze chlad.kapaliny usla evidentne prepadovou hadickou z expancky ((((( dolil jsem kapalinu a na hadicku nasadil petflasku abych videl kolik toho vyteka ujel jsem cca60km a ve flasce ani kapka ale zacla mi kolisat teplota za jizdy z kopce tak cca 75 do kopce 85 po rovine normal 80 hadice od chladice je tvrda auto topi pred rokem meneny termostat ...ted jsem se nekde docetl ze to ma dva termostaty??? pokud by se sekl termostat je mozne ze to vyhodi vodu?? auto si vazne hyckam rano necham ohrat jezdim opatrne max 110 ...bojim bojim ze je to hlava nebo tesneni? ((((( mate nekdo prosim radu ? muzu s tim jezdit dal zda se to projevi vic? nebo radeji odstavit? predem dekuji za ochotu hezky vecer.

W163 270 cdi 2000 170tis

Doli  
Libor
2015-02-05 22:27:18

bossoun: Auto má jeden termostat. Vypadá to na vadné těsnění pod hlavou

2015-02-06 18:23:01

doli: take si to myslim ale nazory jsou ze je kovove a malo pravdepodobne vetsinou se shoduji postupovat vickem od expanzky termostatem vodni pumpou a pak tesneni a hlava ale zase se mi nechce vyhodit 4tis za tyto veci abych pak stejne musel hlavu sundat (( kdyz stim jeste budu jezdit nez se to vice projevi muzu neco posrat vic nez to je? diky za nazor hezky vecer

2015-09-20 11:13:19

Tlakuje a ztrácí se voda .. MB ML 400 cdi 2003 299 000 km Ahoj , tak jsem to asi uvařil . Mám problém při jízdě mi praskla plechová trubice která vede do motoru s vodou a během 10 s jsem zastavil . Po výměně (trubička originál od mb stála 86 kč.) stále se ztrácí voda . Zřejmě těsnění pod hlavou nebo hlava ale nevím kterou mám začít . Může někdo poradit prosím .

Doli  
Libor
2015-09-20 12:37:27

sinpello: Nevěřím tomu, že se to za 10 vteřin, než jsi zastavil "uvařilo"

2015-09-20 17:28:49

doli: Ahoj, začala mi svítit kontrolka na vodu v chladiči měl jsem od sebe 2 km benzínku tak jsem chtěl zastavit a zkontrolovat a během opravdu 10- 15 s auto přestalo táhnout tak jsem okamžitě zastavil. Myslel jsem že auto má nějakou ochranu proti přehřátí motoru když přestalo ject tak jsem byl v klidu a ejhle asi nemá. Nemáš prosím nějakou radu z jakou hlavou začít,dá se to nějak indikovat která to je ? Díky

2017-03-08 09:03:26

Hadice chlazeni .. Zdravim,mam problem pri jizde pri vetsich otackach pada motor do ochraneho rezimu vsiml jsem si ze kdyz pri neutralu pridam plyn ,mackaji se mi hadice chlazeni cidla ani diagnostika nic neukazaly pomocne obehove cerpadlo vody funkcni

2017-03-09 18:43:28

cillo: Podle automechanika je u některých aut mačkání hadic normální, já mám ML 400CDI a také se mi hadice na několik sekund promáčknou při prudším přidání plynu. Co se týče tvojí závady ohledně padání motoru do ochraného režimu, tak bych sázel na nějaký snímač (otáček motoru, tlak paliva), ale to by měla ukázat diagnostika. Záleží na tom jaký máš motor, pokud máš 270ku, tak tam jsou maximální otáčky 3 700 ot. nebo 3 200 ot.(nevím to přesně), potom ti zareaguje omezovač otáček. Záleží také na tom, jestli máš automatickou nebo manuální převodovku. U automatu ti přeřadí nejpozději před maximálními otáčkami, jinak normálně mezi 1 700 - 1 900 ot. U manuálu to musiš hlídat sám.

2017-03-10 19:04:30

jiri0261: Dekuji za radu skusim jeste vymenit vahu vzduchu a uvidim ...mam automat w 163 270 cdi rv.2000

2017-03-12 09:27:06

cillo: Já jsem váhy vzduchu vyčistil. Demontoval jsem je a prosříkal čističem brzd a vyčistil jemným štětečkem a vyfoukal vzduchem. Také bych ti poradil zkontrolovat štekry u čidla tlaku paliva a teplotních snímačů, jestli nejsou zoxidované a pro jistotu je vyčistil čističem na kontakty (u mně je to častý problém). Oxidaci kontaktů málokdy diagnostika ukáže.


Odpovědět