Fórum - Téma


W163 - Výměna motoru


Fórum ML W163 W163 - Výměna motoru

Informace o modelu: Mercedes Benz W163 ML


1  2

Sniper  
Pavel
2016-09-15 12:37:56

Jelikož jeden pist stojí na mou Audi 7 tis,mám praskle 2 a motor se dá sehnat za 10, tak jsem se rozhodl, že prasklinu zavarim elektrodou na motoru a vybrousim, aby ji kompresní tlak neoteviral a složim to. Buď to vydrží další milion, nebo se to rozsype a udělám GO. Nevím, jak M-B, ale já mám po obvodu pistu ocelový kroužek.

2016-09-15 16:50:57

sniper: To chceš svařit prasklý píst ? Se rozepiš,třeba se jako motorář poučím .

Doli  
Libor
2016-09-15 18:35:30

sniper: To bych ani nezkoušel.... Pokud to vůbec rozjedeš, nepojede to dlouho a rozletí se to.

Sniper  
Pavel
2016-09-15 19:15:04

Otázkou je jak dlouho to už jelo s těma prasklinama. Přišel jsem na to jen díky fouklému těsnění pod hlavou. Jinak motor letěl jako raketa, chytal dobře a vůbec se netvářil, že má milion km na hrbu.

technik: Nechci svařit prasklý píst, ale povrchovou prasklinu vzniklou tepelným namáháním díky špatné trysce. Napadlo mě ji zalít AL elektrodou a vybrousit do původního tvaru.

2016-09-16 12:20:33

sniper: Neviděl jsem ten píst,tedy nemohu hodnotit podrobně,ale mnohé písty mají železnou kostru-MAHLE,etc.-už to je problém při snaze jej opravit .Svářením vzniká pnutí,a za další,je potřeba mít všechny písty naprosto stejné váhové kategorie !Jiný problém je píst poničen-posekán úlomky-ventil,vodítko,turbo,etc. Tam to mnohdy jde opravit ,ale je třeba kontrola všech na váze .

Sniper  
Pavel
2016-09-16 12:48:41

technik: Díky za názor, přesvědčil mě. Seženu dva jine, alespoň si vycistim sací koš, zkontroluji trysky na chlazení dna pistu a zgeneralkuji napravnici která musí dolů kvůli demontazi vany. Ona hmotnost pistu by se asi nezměnila rapidne, ale to pnutí může být problém a ocel. kostra také. Snad je tohle zároveň i odpověd pro kolegu, který se na to ptal predemnou. Díky.


Odpovědět

1  2