Fórum - Téma


W163 - Výměna motorového oleje


Fórum ML W163 W163 - Výměna motorového oleje

Informace o modelu: Mercedes Benz W163 ML


1 ......... 3  4  5  6  7

2015-12-30 18:16:17

Zdravím Vás, pozerám že o olejoch sa tu píše dosť ale nikde nevidím písať o filtroch olejových. Viete mi niekto poradiť aký filter, či konkrétny tip ale čoho sa držať pri výbere, prípadne aj u ostatných filtrov (palivový a peľový). Motor 320 LPG 98-05

Vďaka za rady

Sniper  
Pavel
2016-01-01 13:49:01

brendyx: Já osobně už roky používám do všeho možného buď Mann, nebo Bosch, nic jiného. Zvláště u mot. oleje a vzduch. filtru bych sázel na kvalitu a je jedno, jestli do M-B, nebo do Škodovky. Žádný Filtron apd...

2016-01-01 19:34:18

Sniper, vďaka za odpoveď, rozdiel v cenách je minimálny tak nie je dôvod k nejakej špekulácii

2016-03-07 17:39:50

Ahoj všem,

mám dotaz ohledně oleje, před třemi měsíci jsem měnil, za 13 tisíc km jsem dolil tak 2 litry a víčko od oleje bylo zevnitř čisté. Teď tam mám i podle specifikace ok olej "castrol magnatec" a nejen že za 3 tisíce km jsem dolil už litr a pů, ale i je na víčku lehce ten žlutý maz nebo co to je Tak jsem se chtěl zeptat jestli je to normálka nebo někde problém?

iuvo  
Ivan
2016-03-07 18:09:49

http://www.mercedesclub.c...43/full/13005_snimek1.jpg

2016-05-11 11:24:24

Zdravím dneska jsem měnil olej v motoru a olej. filtr, jak jsem měl sundaný kryt motoru zjistil jsem že pod sacím potrubím je blok motoru trochu od oleje , není tam pořádně vidět, má někdo nějakou radu, zkušenost nebo tip odkud by to mohlo prosakovat? Předem díky za jakoukoli reakci.marťas

2016-05-11 15:09:59

Ahoj, nevim sice co konkretne kape, ale mimo tesneni pod hlavou to muze delat zacinajici unik oleje od turba. Dostane se totiz do saciho potrubi a netesnosti kolem spoju a cidel saciho potrubi pak skapava po trubkach nebo el. instalaci ( v pripade cidla) na blok motoru. Tam ho strhava i proudici vzduch od chladice. Pokud to je jenom prusak, neresim. Pokud uz kape pod auto, pozdravuje te GO turba. Po nastartovani v studenem stavu ti kratce motor, nez se ohreje katalyzator modře zakouri. Pak to prestane ( po cca pul min). Pokud kouri modre porad, je to uz KO. GO stoji pri trosce stesti kolem 15tis ale horsi to je s tesnenim u priruby potrubi. Ta hrozna samovosvorna spona stoji v sade kolem 2 tis. a hlavne si ji nafot, jak tam je dana. Pokud ji das obracene, po case praskne a mas zase vydelano. Po oprave mas na dalsich 100 tis. pokoj. Toto by mohla byt jedna z pricin tveho "pláče". Ahoj....( omlouvam se za interpunkci, pisu z mobilu)

2016-05-11 15:16:02

Diky za odpoved,zatim unik neni velky,auto taky zatim nekouri,ale jsem puntickar takze ne s..r.e vse co neni ok.Budu to hlidat.Martas

2016-05-11 17:14:08

marťas: no já bych to umyl a vysledoval ale klidně to může jít ze sání že

2016-05-14 09:25:23

Ještě jsem zapomněl doplnit, že je potřeba hlídat pečlivě hladinu oleje v motoru. Turbo odchází po exponenciale, takze pomalu a pak to vezme během pár kilometrů trap. Dovolená bývá pak drahá a nepříjemná. Podstatné je, že se to hlásí pozvolna a dlouhodobě. No a kdo na to kašle, bývá "odměněn".......(včetně mého souseda).Tak hodně štěstí a projetych kilometrů......

NUN
2016-05-17 13:17:03

marťas: Potvrzuji příspěvek od live_for_star...


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7