Fórum - Téma


W163 - Volnoběžné otáčky


Fórum ML W163 W163 - Volnoběžné otáčky

Informace o modelu: Mercedes Benz W163 ML

Diskuze o vozidlu

2003 W163 ML 2.7

26 diskuzí

Výkon motoru 125 kW (170 PS) při 4200 ot./min. Točivý moment: 370 Nm (273 ft/lb) při 1600 ot./min. Palivo diesel. 5-rychlostní Automatická převodovka. Motor 2 688 ccm (164 cui), 5-válec, Řadový, 20-ventil, OM612.961(E270CDI).



2014-02-05 14:05:51

Ahoj, zdravím všechny. Prosím o radu. Dnes při nastartování v garáži volnoběžné otáčky asi 1300 ot. Při couvání, když jsem sešlápnul brzdu(automat), vždy mi otáčky klesly a já zařadil. Dnes pořád vysoké a když se auto ohřálo, spadly jen tak asi na 900 ot. Auto stálo v garáži asi tři týdny. Už mi to jednou udělalo, ale pak se otáčky při delší jízdě srovnaly. Zdá se mi, že otáčky jsou pořád hodně vysoké. Díky za radu. Diagnostika naposled v říjnu. Vše bylo O.K.

Je to 270cdi, r.v 2003, automat.

2014-02-05 17:52:54

vetlos: Ahoj, pokud to dluho stalo a doslo k poklesu napeti, tak muze byt vymazana skrtici klapka. Melo by si to casem nacist hodnoty. Odpoj baterku na 15minut a pak pripoj, nastartuj a nechej 15minut bezet na volnobeh.

2014-02-05 17:57:08

peteerr: Kde je na vozidle 270 cdi škrtící klapka?

2014-02-05 18:01:25

blueabyss: sorry prehlidnul jsem motorizaci, ale snad i 270 ma skrtici klapku ne? Nebo je to az tak stara koncepce motoru????

2014-02-05 18:35:21

Na motorech 270 CDI je u MB škrtící klapka tuším, až někdy kolem roku 2006 - má však zcela jiný význam, než na vozidle s motorem zážehovým. Zcela jistě neřídí volnoběžný chod motoru.

vetlos, 2014-02-05 14:05:51 napsal:

Ahoj, zdravím všechny. Prosím o radu. Dnes při nastartování v garáži volnoběžné otáčky asi 1300 ot. Při couvání, když jsem sešlápnul brzdu(automat), vždy mi otáčky klesly a já zařadil. Dnes pořád vysoké a když se auto ohřálo, spadly jen tak asi na 900 ot. Auto stálo v garáži asi tři týdny. Už mi to jednou udělalo, ale pak se otáčky při delší jízdě srovnaly. Zdá se mi, že otáčky jsou pořád hodně vysoké. Díky za radu. Diagnostika naposled v říjnu. Vše bylo O.K.

Je to 270cdi, r.v 2003, automat.

2014-02-05 18:51:58

vetlos: Vyčíst paměť závad a zkontrolovat regulátor množství paliva - případně i ostatní skutečné hodnoty v oblasti dávky a tlaku paliva. Ještě mne napadá snímač tlaku paliva - když je vadný jednotka nastaví náhradní hodnotu 500bar to by mohlo ovlivnit volnoběh, ale po načtení diagnostikou by se chyba měla objevit.

2014-02-05 19:24:35

blueabyss díky moc za radu. Tohle asi sám nezvládnu. Zřejmě asi vše zjistit na diagnostice, nebo se to dá zjistit i doma bez přístrojů? Dobíjel jsem baterku přímo v autě bez odpojení. Nemohl jsem to nějak pokazit? Vím, že se ptám asi jako amatér. O autech něco vím, ale elektronika v těchto vozech je pro mě španělská vesnice. Jinak na baterii je napětí 12,5V. Je fakt, že s emilem moc nejezdím, najezdím se dost v práci busem. Třeba se to srovná při delší jízdě. Jinak diagnostiku jsi mi dělal ty. Myslím, že to bylo někdy v říjnu. Vyndával jsi mi vstřik a vyměňoval zátěžový spínač v sedačce spolujezdce. Moc za to dík. Nevím, jestli je zde reklama povolena, ale komu čest, tomu čest. Tvých znalostí si vážím.

2014-02-05 19:32:53

vetlos: Ahoj, máš pravdu, reklama je zde zakázána

ale komu čest tomu čest a nejen Petr

2014-02-05 19:34:46

Bez diagnostiky asi ne - jen se zkus podívat na kontakty snímače tlaku vpředu na railu.

2014-02-05 19:43:25

Díky, podívám se na to, projedu to a uvidím.


Odpovědět