Fórum - Téma


W163 - Startování ML 400 CDI


Fórum ML W163 W163 - Startování ML 400 CDI

Informace o modelu: Mercedes Benz W163 ML


1  2  3

2011-03-04 22:04:59

Jak je to tady u toho 400 CDI je umistěno v nádrži společně s měřákem hladiny nebo je oděleně před nádrží?

Tuším že se to bude lišit podle modelového roku.

2011-03-04 22:06:50

a pripadne lze treba to cerpadlo opravit ?

2011-03-04 22:06:56

Pane kolego Chrochtaci maji prece podavaci cerpadlo umistene na common railu

opraveno v nadri taky a jeste je tam jakesi jedno

2011-03-04 22:23:46

Podavaci - dopravní čerpadlo se většinou neopravuje i když kdo vi třeba to někdo umí a dělá - já o tom nevím. K mé otázce na umístění čerpadla - vím že se tam cosi měnilo a s novým čerpadlem to je to v nádrži se musela dokoupit jakási sada. Ale nejsem si jist a wis nemám momentálně po ruce jelikož zaplať panbu už nejsem v práci

2011-03-04 22:44:03

Tak ta anomalie s podavacím čerpadlem je u benzinu už jsem si to našel.

2011-03-04 22:55:01

"cerpaklo u mne koupis kolem 12000 vymenou od Bosche" to ale mluvíš o vysokotlakém - to podávací, ale asi nebude daleko od této ceny - nechápu co je na tom podávacím čerpadle tak drahého - má to menší výkon jak motorek na ostřikovače.

2011-03-05 08:58:22

kolem 12000 jsou Common railly zalezi na typu

to v ty nadrzi stoji o neco min ale je to pouze originalni dil

drahy je proto ze ma v sobe i hladinomer a je to 6bar

2011-03-05 12:13:39

je pravda ze me posleni dobou zlobil ukaztel nafty vzdy to ukazovalo blbost kdzy sem natankoval a i blbe ukazoval pocitatc dojezd na nadrz

2011-03-05 12:30:13

A1634701494, přídavné podávací čerpadlo v nadkolí LZ kola, cena u MB nekde okolo 13.500

2011-03-05 12:56:52

Jo přesně toto jsem našel také v druhovýrobě Pierburg za ranec .

http://www.ecat.elit.cz/A...ftx&SearchPtn=A1634701494

2011-03-05 13:36:56

KSPierburg je originalni dil

umim ho nekde kolem 8500

No a kdyz mu to nechce ukazovat hladinu to spis vypada na tu jednotku s cerpadlem v nadrzi ne???

2011-03-05 19:33:31

ja už se z toho tato diskuze se vyloženě nepovedla a je mi lito všech méně zúčastněných kteří j budou čísti s dojmem , že snad přijdou na to proč jim nestartuje auto.

1. Je zde několikrát zaměněna vysokotlaká pumpa common rail za dopravní čerpadlo

2. Motá se tady páté přes deváté - viz můj příspěvek - kdy jsem si zaměnil systém benzin a diesel

3. Teď tomu dal korunu enougher když si úplně spletl diskuze - tady nikdo o hladině nic nepsal viz: -http://www.mercedesclub.c...pic_id=17955#message17963

Prostě když koukneš do EPC na 270 CDI a 400CDI tak je to jinak.

Závěr pro honzaMErceds

Udělej nebo se přesvědč o tom co ti píše Miky ( přezkoušet případně vyměnit pumpu v LZ nadkolí) a nic jiného prosím nečti ani nedělej nebo se z toho zblázníš - já tu diskuzi od začátku sleduji a už mi z toho taky jebe.

2011-03-05 19:48:22

Poneseme to v pratelskym duchu

Pravda je ze jsem na zacatku diskuze pomichal Common rail s cerpadlem v nadrzi

A to z toho duvodu ze na cerpadle Common rail je umistene male podavaci cerpadlo ktere se samostatne neprodava je pouze soucasti Common railu/ mel jsem ho v tydnu v ruce foto se mi snad podari prilozit/

Pan po mne chtel Okrouzek na tuhle vec ale to ja neumim protoze na cerpadla bych dal jen originalni dily nebo dily Bosch a tohle podavaci cerpadlo neni nikde vyobrazeno

Pravda je ta ze nemame VIN tohotle Mercedesu ale kdyz kliknu v EPC na typ 163128 kat-47 tak se mi objevi 2 jednotky u nadrze

Jedna je umistena pprimo v nadrzi a ma oznaceni " DOPRAVNI JEDNOTKA PALIVA" je to pres rele ovladana jednotka jejiz soucasti je plovak

Druha je cerpadlo v nadkoli a to je pomocne cerpadlo

Co se tyce hladiny nafty v nadrzi opradu zde neni ani slovo ale Honza pise ze mu zlobil ukazatel paliva. Jeho plovak je prave na te jednotce v nadrzi

Diskuzi o ktere zde pises vubec nesleduju ja malokdy sleduji minule diskuze

Pravda je ze mechos nejsem ale co nevim necham si rozebrat

2011-03-05 20:39:58

Jasně že v přátelském: - spíše se snažím omluvit chaos, který zde vznikl.

Já myslel, že jsi si diskuze spletl, jelikož v této diskuzi nezaznělo, že by neukazoval palivoměr.

Také by mne zajímalo co je vlastně u toho 400CDi v nádrži a na co to je a hlavně pokud tam nějaké je.

(není to nějaké čerpadlo na vyrovnání oddělených nádrží - pokud taková u 400Cdi je?)

Dopravní čerpadlo v nadkolí má dávat výsledný tlak - nízkotlaký okruh 0.4-0.7 bar - takže mi nějak nesedí, že enougher píše "drahy je proto ze ma v sobe i hladinomer a je to 6bar" tak nějak mi to prostě nedává smysl čerpadlo 6Bar a za nim čerpadlo 0,5 Bar.

2011-03-05 20:46:00

Prave ze zaznelo

Honza to psal hned nad tim jak Miky dal cislo dilu

Dopravni cerpadlo v nadkoli jestlize ma 0,4 baru bude pravdepodobne slouzit jako regulator hladiny

Ja jsem ted se 400 CDI jel a neverim ze by podavaci z Railu a tohle cerpadylko udrzelo dostatek paliva pro tenhle motor a kor v Mlokovi

Apropos vubec jsme neresili jestli ma pan vymeneny palivovy filtr

2011-03-05 21:05:20

Já bych tímto chtěl požádat Mikyho jestli by nám byl ochoten to objasnit.

Jinak s tím filtrem - oba víme, že těch příčín toho proč motor nechytne může být mnoho - od někud se začít musí - já bych spíše vsadil na praktické zkušenosti Mikyho.

Tu poznámku o palivoměru jsem již našel - sorry

2011-03-05 21:16:07

Odpoved si musime zaslouzit

dofam ze tu bude nez budu Brumbal

2011-03-05 22:27:42

Zdravim,potrebuji poradit,po vyymene termostatu na W169cdi njde nastartovat,nafta nebyla rozpojena,jinak je to zapojeno vse jak ma byt.diky Bendik

2011-03-06 09:56:33

Vime co to dela ale dneska neordinujeme

zavolejte si v ordinacni hodiny

Sestra Klara

2011-03-06 10:12:25

Sestra Klára je fajn


Odpovědět

1  2  3