Fórum - Téma


W163 - Spotřeba


Fórum ML W163 W163 - Spotřeba

Informace o modelu: Mercedes Benz W163 ML


1  2  3  4  5 ......... 6

2011-09-14 20:19:29

Ahoj zajímalo by mně jakou spotřebu mají vaše MLoky . Martin

2011-09-25 12:43:55

nemam ML , ale vetsi GL420, ted jsem prijel z Vieste v Italii cca 1570 km ( z toho 1400km po dalnici) tam a to stejne zpatky tam spotreba 9,9 lnafty/100km podle pocitace rychlost prumer 94 km/h, zpet spotreba 11,2 prumerna rychlost 115 km/h,

2012-02-13 14:13:08

Spotreba ML bola pre mna prijemnym prekvapenim mam 320 benzin a dlhodobo som okolo 12 litrov... ale jazdim usek domov asi 2 km pomalym tempom, kde ta spotreba raste v priemere o cca. 0,5 litra.. ked idem mimo na dlhu jazdu dostanem sa pod 11 iitrovi priemer.. takze absolutna pohoda...ale pri tomto aute riesit spotrebu nema zmysel je to o bezpeci a to ze to vyslape do kopca plneho snehu uplne hravo a pohoda...

2012-04-30 20:22:01

Mám dlouhodobou spotřebu ježděnou nyní ve městě 10,4, ale jinak mimo kolem 8litrů. Motor 320CDI.

2013-03-15 11:09:04

Příšerná spotřeba ML320i .. Dobrý den, mám ML 3,2l benzín před půl rokem jsem měl spotřebu 13-14l. Teď spotřeba vzrostla na 18l, emise jsou v pořádku na origo diagnostice žádná závada, tlaky motoru všechny 13bar, zapalování v pohodě, lambda OK, benzín z toho neteče, startuje a jede bez problémů. Nesetkal se někdo z nějakou takovou záležitostí.

Prosím poraďte už dochází nápady.

2013-03-15 11:19:00

LukSobotka: A kolik kg vzduchu jste namerili diagnostikou???

2013-03-15 11:51:31

Tak to jsme zrovna nezkoušeli. Zkusíme a dám vědět.

2013-04-16 23:59:07

luksobotka:

Když jsem to koupil (mám to samý320 99) tak to žralo cca14-16benzínu, hned jsem do toho dal lpg, teď to mam dva roky, spotřeba je normálně 18lpg, občas to vylítne i k dvaceti.

2013-04-26 09:31:44

Zdravím tak jsme vyčistily celé sání, vyčistily váhu vzduchu, vyměnily filtr, vyměnily podtlakové hadice a spotřeba cca 14 litrů to už jde. Namontovaly jsme LPG a spotřeba 15 litrů, s velkým vlekem cca 2 tuny nějakých 20 LPG. to je únosné.

2013-04-26 10:17:18

harry28:

je fakt že já taky jezdim furt s vlekem, když jsem jel loni do chorvastka tak jsem měl taky průměrnou 15. Tady jezdim skoro furt s vlekem... takže jsem na tom taky tak asi stejně.

Lepší by sice bylo kdyby to žralo 11 - jak to tu někdo popisoval myslim u 430iLPG, ale to mi nějak furt nejde na rozum,to možná tak na volnoběh

2013-04-26 12:17:16

Co vím tak 4,3 nedokáže jezdit pod 16 litrů a 5,5AMG pod 17 litrů. )

Ale mě se zdá už těch 12 svíček dost natož 16 to už fakt ne.

Jinak stavoval jsem se nedávno u známého v Mercedes servisu a podle něj je 3,2 nejlepší volba, doslova "ten motor zastaví jen zeď nebo strom".

To my celkem stačilo.

Svatik  
Svaťa
2013-04-26 16:33:23

harry28: Samozřejmě to néni MLo, ale za výsledky popsanými v blogu (o spotřebě) si stojím.

2013-04-26 20:22:47

Ahoj, moje ML 430 jezdilo za těch 14-15l spočteno, počítač trošku kecá asi pul litru, po čtvrteční výměně snímače otáček převodovky najeto 150km tak se drží počítač na 12,5l koukněte na moje autíčko v profilu mám tam i spotřebu, po okreskách do 100km/h sem tam mi to ujede i víc, asi polovina cest 13km do práce a večer zpět

2013-05-11 10:32:14

Zdavím moje dlouhodobá spotřeba s vykuchanýma katama u ML 320 se drží okolo 20-22L LPG.

Motor po vytáhnutí katu a obejití zadních sond na válcích změreno na 183KW.

Takže letí jak z praku a spotřeba pořád adekvátní, když to srovnam že ML 270 nejede a žere 11L nafty, tak pořád lepsí 320 na LPG a to je v přepočtu 10,2L nafty

2013-05-11 20:57:44

peteerr:

akorád jsem ti psal ve druhém mém tématu, kvuli těm zadním lamda sondám, jak to mám kdyžtak obejít co mám příp. propojit nebo jen odpojit? Dík. Předpokládám že máš vykuchaný katy taky všechny 4?

Ale tedy 20-22L to je dost. To já jezdim furt s plaťákem a spotřebu mam tak18-20 a stejně bych radši nižší, jinak je fakt že se snažim jedzit docela klidně ( i když s tim platem naloženym ten motor stejně dostává záhul ať člověk děla co dělá co si budem povídat).

Jo s tou270cdi to jsem taky slyšel.. dá se s tim prej hodně opatrně ject i za 9, ale kdych měl já s timhle motorem tahat auta,tak si myslim že bych mohl bejt docela klidně na těch14-to si prej klidně tenhle motor vezme když se tomu naloží.... takže co si budem povídat, zlatý LPG

2013-05-12 09:00:57

harry28: Ano všechny 4 katy. Možná by to umělo jezdit i za 16L, ale při ceně LPG to opravdu neřeším...

Třeba Chorvatsko jedu za 20,5L ale jsem tam i s tankováním za 9,5hod.

2013-05-12 09:20:16

peteerr: Máš graf z tý válcový brzdy, kde ti to měřili?Mám taky 320 a jestli vyhozením katu se to fak zvedne o tolik výkonově oproti sérii, tak to bych ho taky hned vyndal. A místo katu tam máš jen roury, nebo rezonátory, nebo...?

2013-05-12 18:28:27

Měl jsem graf, ale netuším zda někde najdu ještě ten papír... Dokonce na 1/3míle teď dám ML 430 které má Katy, pak už ale nestačím Původní katy rozřezané vykuchané a zavařené z5 žádné roury rezonátory a má to i pěkný zvuk

2013-05-12 19:42:53

..nemá to takovej ten prdlavej zvuk? každýmu se líbí něco jinýho ale mě tohle právě moc ne.

Já jak jsem je vykuchal tak poprví jsem to udělal špatně (právě proto že jsem se bál toho prdlavýho zvuku) tak jsem je vykuchal a do nich jsem navařil trubky- dost tenký- to by tak odpovídalo obsahu1.3, zvuk to sice mělo tichej, jako kdyby tam byly, ale právě to jelo taky tak jak kdyby tam byly možná hůř a žralo to určitě víc. Kámoš mi to pak pomáhal převařit celej vejfuk znova a vysvětloval mi to, že jsem udělal chybu že jsem tam dal ty tenký trubky, protože ty lambdy zaznamenávaly nízkej průchod vzduchu, jak se to tam mlelo a nemělo to kudy a obohacujou to, takže se to zbytečně hltilo..

Teď už to mam udělaný tak, že místo předních mam roury- dost silný a zadní mi tam nechal ty obaly katů s těma trubkama- tam už by to prý nemělo vadit. Od té doby to taky jede znatelně líp,ale právě to má trochu ten prdlavej zvuk.

Jak jsi psal o tom že to padá do nouzáku, když ty lamdy jsou tak jak jsou, tak mě teda na LPG asi ne, protože na LPG mi to jede dobře, akorád na ten benz. to zlobí- hlavně po startu za studena..diagnostika ukázala sice chyby na zadních lamdách ale nic víc, nevim, každopádně to necuká, jede to plynule.. i když nechci to zakřiknout,ale teď jsem naposledy vyjel úplně v pohodě i za studena na benz. tak jestli si to třeba na to zvyklo a ta ř.j. si sama nastavila prostě jiný hodnoty a už je to ok.. nevim, to je zatim předčasný, uvidim po delší době, přecijen už se taky oteplilo, ale v zimě to bylo strašný, to jsem fakt musel nechat trochu ohřát, aby se to vůbec nějak rozjelo a stejně to jelo hrozně do tý doby než se to přeplo na LPG.

2013-05-12 20:25:54

harry28: Někdy nahraju video se zvukem... Bohužel pokud se kuchnou katy u 320i a jezdi i na LPG, tak je třeba po startu motor nechat běžet něž spadnou otáčky na volnoběh... Jinak se stává, že jednotky načtou špatně data a motor škube ( jede na 4 válce) dokud nezastavíš a znova nenastartuješ....


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 6