Fórum - Téma


W163 - Škube a netáhne


Fórum ML W163 W163 - Škube a netáhne

Informace o modelu: Mercedes Benz W163 ML


1  2

2013-04-27 17:20:38

Moc prosím o radu při koupi před cca 6ti měsíci se mi auto - W163 benzín 2,3 - po Zafiře 2,0DTI jevilo o hodně slabší,ale myslel jsem,že je to pohonem 4*4 ten prý sežere hodně výkonu

Můj problém je ten,že pří rychlejším přidání plynu mi auto prvně škublo a potom se rozjelo,později to škubalo i při normálním rozjezdu,no a dnes ráno jsem nastartoval na třetí pokus vůbec to netáhlo musel jsem jen velmi lehce držet pedál-malý kopeček jsem ani nevyjel a tet to nejde ani nastartovat.

Klidně bych i dojel někam na diagnostiku,ale auto stají v zahraničí a raději bych to sprovoznil tam,jen nevím na co se zaměřit. Děkuji vám všem za každou radu.

2013-04-29 10:19:33

No asi to diagnostiku bude chtít, ale z toho jak to zhruba popisuješ to vypadá na problém, co jsem měl já. Kolik to má najeto ? asi dost, co ?? a katiky asi nikdo neměnil, že ??? To je u benzínu s větším nájezdem takovej nenápadnej zdroj spousty problémů. Můžeš třeba vlést pod auto, rozpojit výfuky před katikama, jestli to půjde nastartovat.

Mně se taky zdálo, že to na 320 motor moc nejede / měl jsem souběžně i E320i masařku, tak ten rozdíl byl znatelnej/

Po vykochání katiků se tam ta zbylá půlka toho stáda koní co se někde toulala zase vrátila jede to docela slušně, ikdyž na tohle auto je ten motor asi tak akorát aby se s tím dalo jezdit.

2013-04-29 11:06:08

Mám najeto 200tis garantováno ve smlouvě autobazaru,ale kat je po výměně před mojí koupí.

2013-04-29 12:47:33

thombob: Podobne se chova vaha vzduchu na tomhle motoru v 163...nevim ale ten start...to je divne. Prekontroluj okruh zapalovani a snimani otacek motoru.

2013-04-30 00:46:43

Dnes se mi podařilo nastartovat -motor naskočil na 10 vteřin a chcipl na pátý pokus a styl šlápnu a pustím plyn pedál se mi podařilo udržet motor-po vypnutí sytiče držel i na volnoběh.Zítra bude diagnostika,tak se ozvu.

2013-04-30 11:56:12

Tak nejde palivo ke vstřikům.Vyndal jsem filtr a vyteklo mi nějaký černisko a po hledání novýho jsem taky narazil,ten můj má čtyři vývody a kompet u HM 3500,-

tady je vinko,kdyby někdo poradil WDC1631361X701868

Doli  
Libor
2013-04-30 11:59:36

thombob: Pal. filtr Mahle Ti můžu prodat za 2000,-Kč.

2013-05-08 12:44:39

zrovna jsem se chtěl na něco podobnýho zeptat.

Já mám 320 v6 +LPG, taky mam trochu podezření že budu mít KO ten filtr a taky co vim, tak tam je nějakej tenhle šílenej co má plno vývodů.. nevěděl by někdo jak by se to dalo překopat na nějakej obyč dvouvývodovej? Určitě by to nějak muselo jít, ty tenký- to prostě bude zřejmě nějaký odvětrávání nebo co, tak je třeba spojit dohromady..nebo tak nějak... třeba je to blbost jen se ptám.

2013-05-08 14:19:45

harry28: Nemá ten filtr náhodou regulaci tlaku to asi nikterak nepřekopeš. Ale nevím nedíval jsem se na to.

Doli  
Libor
2013-05-08 16:38:55

blueabyss: Asi máš pravdu , není to jen filtr, překopat by to nějak šlo, ale bylo by to dost složité. Nejjednodušší bude koupit to co tam patří a nic zbytečně složitě nebastlit.

2013-05-11 10:21:26

Zdavím všechy, jak to dopadlo stím ML co nešlo nastartovat? Stačil ten filtr?

Moje ML 320 US verze nejde nastartovat, lišta je naprosto bez paliva a v nádrži palivo je.

Na vaších slyšíte bzučet čerpadlo v nádrži? Mě tam jen cvaká a neslyšímm, že by čerpalo.

Doli  
Libor
2013-05-11 10:24:48

peteerr: Čerpadlo běží až když se točí motor

2013-05-11 10:34:53

Nemáte někdo prosím schéma zapojení čerpadla ať ho nemusím vytahovat a můžu vyzkoušet přes baterku zda se roztočí...

2013-05-11 12:05:41

Po zapnutí klíčku mi palivové čerpadlo natlačí a vypne.Jinak já stále nejezdím. Chtěl jsem vytáhnout palivové čerpadlo a pod zadní sedačkou není otvor v podlaze,takže asi budu muset vytáhnout celou nádrž.

Jinak k tomu palivovýmu filtru,tak má v sobě regulátor tlaku a hodně podobný je na fábii a liší se pouze rozměrem.

Doli  
Libor
2013-05-11 12:12:12

thombob: Otvor tam je, jen je víčko zalepené a asi ho nevidíš. Filtr z fábie je možná na pohled podobný, ale vůbec nevím, jestli má stejně zapojené vývody a správně nastavený regulační ventil tlaku paliva, což je dost důležité.

2013-05-11 12:30:46

Taky za ten filtr ruku do ohně nedám,ale počet vývodů je stejný a regulátor nastavený na 4bary. Díky za radu s tím deklem jdu sundat sedačku a vypáčím ten kryt,pak se ozvu jestli jsem se tam dostal.

2013-05-11 14:57:05

thombob:

Jojo, pod levou zadní sedačkou je víčko, já už ho neměl přilepené od začátku, bylo tam jen tak položené, asi už s tim někdo měl předtim problémy

To je právě to, že když otočíš klíčkem tak poprví to natlakuje, zabzučí a pak už nic, i když otáčíš klíčkem znovu tak už prostě nic, jedině až když běží motor. Takže se to právě blbě zkouší, pokud ti to nejde nastartovat, protože to první zabzučení- to se z nějakýho důvodu prošvihlo (třeba špatnej kontakt jako to bylo, vlastně občas ještě furt je v mym případě) a už to znovu nezabzučí když znovu vypneš a zapneš klíčkem furt nic, jedině až poběží motor, nebo možná jen při startování- ale to je samozřejmě na vybití baterky když člověk zkouší a neví...

Já jsem si tam přivedl + přívod k pumpě k tomu přívodnímu kontaktu natvrdo (respektive mám to radši přes relé při klíčku a přes pojistku) ale prostě abych si tam ten proud při zaplym klíčku poslal i natvrdo.. No, a občas když mi to nějak takhle selže, tak při zaplym klíčku si zapnu i ten spínač natvrdo a čekam, někdy se to rozeběhne samo (třeba za 5vteřin) někdy vlezu do kufru trochu zahejbu kontaktem a najednou se to rozeběhne

Až budu mít čas tak si to dam do pořádku, ale jelikož to mam na LPG takže tu benz.pumpu potřebuju vlastně jen na nastartování a stane se mi to fakt jednou třeba za měsíc tak to zatim neřešim. Všiml jsem si že přívodní kontakt + mám trošku začernalej,jenže je to tak titěrný, že se to těžko něčim vyčistí, no možná jehlou, ale nějak si s tim pak zkusim pohrát... ten přívod + je myslim z kraje hned první jako směrem k zadku auta a kostra je myslim hned vedle něj.

  • ------------------------------------------

jinak co se týká toho filtru (řeším to ještě v jiném tématu: vykuchané katalyzátory), tak jsem si teď všiml že takhle více vývodovej maj ještě i nějaký Éčka, ty tu nějaký mám.

Vím že kdybych možná koupil rovnou novou komplet benz. pumpu (včetně plováku protože ten mi taky občas neukazuje dobře)+ filtr tak bych měl možná po prblému a nemusel to takhle řešit vypínače atd.. ale nechce se mi zbytečně do toho zatim cpát moc peněz když to třeba pujde i jinak,ale možná taky nic jinýho nezbyde než to všechno koupit a zainvestovat..

2013-05-11 16:25:57

Tak čerpadlo jsem vyndal -rozdělal,demontoval spodní sítko co je zespodu-namontoval do nádrže a je to lepší....motor jde natočit,ale stále se tomu nechce do otáček-nahrál jsem na mobil video,tak se skuste podívat.

video0015

Ml 230 nejde do otáček

Doli  
Libor
2013-05-11 16:46:29

thombob: To ale nemusí být tím čerpadlem.

2013-05-11 17:01:18

Změřit tlak paliva pak se dá něco dále posuzovat.


Odpovědět

1  2