Fórum - Téma


W163 - Rady k automatu


Fórum ML W163 W163 - Rady k automatu

Informace o modelu: Mercedes Benz W163 ML


1  2  3  4  5

dmh
miloš
2010-06-26 07:29:35

Pri prudkom zošliapnutí plynu pryvodovka vyradí,Je to W163 cdi automat r.v.2002,km 2OOtis.Poradte.

počítač otáčok prevodovky

miloš

to je forum jak svina,sám sa opýtam,a sám si odpoviem

2010-06-30 21:38:22

Snimac poctu otacek prevodovky mi pripada nesmysl spis bych se priklanel k Vaze vzduchu

dmh
miloš
2010-06-30 21:55:26

tak povedala diagnostika, sú to nejaké 2 snímače v automate

dmh
miloš
2010-06-30 21:59:57

a ešte tam bola jedna chyba-škrtiaca klapka prívodu vzduchu,je pravdfa že 2-krát to hodilo motor do nouze ale po opetovnom naštartovaní to išlo normálne,to som riešiť ešte nestihol,hádam tu klapku niekde nájdem

2010-06-30 22:47:42

Jestli jsou to ty senzory v prevodovce tak OK , premyslel jsem kde je ne vrchu nejaky senzor

dmh
miloš
2010-07-01 19:41:46

to má tech p..vin po k.k.t,asi sa pri tom zabavím ale aspoň je automat ok a motor tiež,oleje som vymenil už len tie doladiť

2010-09-02 01:51:51

Ja som pred nedavnom kupil ML270CDi, r.v.2003 automat, najeto 202000km, po prvom majiteli se servisni knizkou a mam dilemu ci menit, alebo nemenit olej v prevodovke. Raz sa mi stalo, ze prevodovka sa zasekla na 2. prev. stupni a nechcela preradit. Ani manualne radenie nefungovalo. Po vypnuti motora a naslednom nastartovani uz vsetko zasa fungovalo tak ako ma. Ak mate nejake skusenosti, rad si ich precitam. Dakujem Michal.

2010-09-22 12:16:59

pišu sice pozdě,ale chtěl jsem se zeptat,když to má servisku po jakých kilometrech se měnil olej v automatu,Mam taky problém jestli vyměnit olej,mam auto jako třetí majitel,najeto 145000km ve 102000km ,tam měl první majitel opravu převodovky tak počítám jestli to není ješte zbytečně měnit.Jestli se dá olej nějak poznat(podle zápachpopřípade barvy jestli už není náhodou starý) auto jede zatím dobře řadi ok.díky za odpověď Marťas

2010-09-24 01:45:31

Ja som si dal vymenit olej v automate ML270CDi a cena komplet material+praca cca 150Eur, takze to nie je az tak velka suma. A na Tvojom mieste by som olej vymenil. Nic tym nepokazis, len tej prevodovke prospejes.

2010-09-29 10:49:30

To si nechal vyměnit v autorizovaném servisu nebo jinde, U nas přímo v mercedesu chtěj 6500kč,což se mi zdá trochu dost.

dmh
miloš
2010-09-29 13:51:33

v obyčajnom servise ale mechanik špecialista na automaty,1l oleja 15 eur,práca vrátane diagnostiky 50eur.

2010-09-29 14:36:05

ja bych rekl ze v autzorizovanem servisu 6500 je docela malo...

filtr s tesnenim bude stat 1200 a litr oleje 600 potreba je cca 7 litru kdyz nemenis olej ve Wandleru a delas vyplach

dmh
miloš
2010-09-30 11:41:37

taká normálna cena za predpokladu že to urobia poctivo

2010-09-30 16:29:56

Mercedes v Bratislave: Olej+filter+tesnenie+praca 165Eur... Ja som si dal menit olej v servise na automaty, z dovodu vacsej praxe a platil som cca 150Eur, skoro ziaden rozdiel oproti autorizovanemu servisu.

2010-12-15 21:46:23

Ahojky, když je zima tak mi automat šlape jak hodiny, Ale jakmile je teplo a teplota vody přeleze přes 80 stupnu tak začíná zlobit. Bud velmi často spadne do náhradního, nebo co je horší při akceleraci vypadne kvalt a musím zastavit a vypnout motor. Pak to chvili zase funguje. Vaměnil jsem řídící jednotku, olej filtr a pořád stejný. Už mě v autorizáku štvou. Nemá s tímm někdo zkušenost?

2010-12-16 00:05:10

Mne sa davala prevodovka sem-tam do nudzoveho rezimu (zostala zaradena dvojka), asi tak kazdych 500km, po vypnuti kluca a naslednom nastartovani to bolo o.k.

Vymenila sa nejaka doska so snimacmi v prevodovke a odvtedy mam pokoj. Stalo ma to myslim do 200Eur.

dmh
miloš
2011-02-20 16:47:22

už si to radenie prevodovky poriešil?mne sa to správa rovnako

2011-02-22 16:56:18

Tak automatům jsem zatím na chuť nepřišel - má někdo nějaké konečné řešení?

ML 164 320CDI převodovka 722 902 najeto 180 000km olej poprvé vyměněn dnes.

Převodovka většinou po delší jízdě cca 100km přecházela do nouzového režimu. Restart vypnutí zapnutí klíčem. Vše v pohodě správný režim řazení. Denní ježdění ve městě většinou bez problému.

Dle mého názoru závislost na teplotě oleje.

Vyměněn olej proveden důkladný výplach celkem spotřebováno 12l oleje. Starý filtr po rozříznutí - nevyskytují se žádné šupinky ani černé bahno jen tmavě hnědý šlem což si myslím že je v normě. Olej nesmrdí po spálení.

Po výměně oleje - zkušební jízda v pohodě - po 100km nouzový režim - vypnutí zapnutí klíče opět v pohodě po dalších 120 km - zařazena asi jen dvojka - nepřeřazuje. Restart kličem není možný . = odtah vozidla

Diagnostikované závady

2231-001 Řízení převodovky EGS chyba 14

2299-001 Řízení převodovky EGS pozitivní gradient otáček příliš velký.

Vše nasvědčuje na vadný senzor otáček a pokud se mi podařilo zjistit ten je dodáván jen s řídící jednotkou cena cca 36000kč

Často je tato závada uváděna také pod kodem P0718 a P0717

Po odmazání chyb - vše funguje tak jak má - zkušební jízda - je mi jasné, že se závada bude opakovat.

Ptám se odborníků - je nutné tento senzor s řídící jednotkou (součást Y3/8n1) vyměnit nebo chyba může spočívat ještě v něčem jiném?

Nemá někdo zkušenost?

2011-02-22 22:02:20

Pouzij opravnou sadu: A000 270 17 00/80( nelze ale pro el.hydraulicky rozvadec kat.c. A2202701206 a ....1406 ) cena nekde okolo 9tkc

Tzn vanu dolu, rozvadec dolu, rozebrat, opravit...namontovat a jedeme

2011-02-22 22:22:01

Díky moc zítra se tomu po-věnuji. Převodovky není má parketa, ale vše je jednou poprvé. Ještě poprosím dle čeho poznám že tam není el. hydraulický rozvaděč? Vyhodí mě to EPS třeba podle čísla převodovky?


Odpovědět

1  2  3  4  5