Fórum - Téma


W163 - Problémy ML s LPG


Fórum ML W163 W163 - Problémy ML s LPG

Informace o modelu: Mercedes Benz W163 ML


1  2  3  4  5

2016-04-03 10:29:16

doli: na pravém výfukovém potrubí jsem měnil kat, protože v něm drnčelo na levém ne. Kolik to má přesně katů? Někde jsem četl že 4?

Doli  
Libor
2016-04-03 10:44:17

pravda605: Ano 4

2016-04-04 12:29:08

Tak po vymazaní chyb v řj motru auto opět jede krásně, akorád po delším staní déle točí než nastartuje, ale když potom auto chcipnu a hned natočím tak chytí krásně. Čím by to mohlo být? Chyby, které byly v řj, přikládám.

2016-04-04 15:49:56

začalo to dělat znovu... První to začalo vynechávat, potom začalo pískat lpg (ta krabička kde je stav nádrže lpg a přepínání lpg, benzín) pak to zdechlo a málem jsem to nenastartoval (3x jsem musel) ani na benzín a po přečtení diag. jsou tam ty same chyby. Co by to mohlo dělat?

2016-07-11 10:43:59

tak a jsem tu zas... vyměněný pal. filtr a pal čerpadlo ani se nehlo a auto startuje už krásně i krásně JEZDILO, a po třech měsících začaly zase problémy. odešla levá labda za katem - výměněná, pravá měla zkrat na plus vyhřívání (od té doby nefunguje vyhřívání labd za katem) ale funguje. Od té doby auto skáče do nouzáku při cca 3500 až 4000 otáček (při předjiždění je to hodně nebezpečné) a auto jako by jelo na 3 válce (jak htp) jak na benzín tak na lpg. po chcípnutí a nastartování vše ok dokud se nedostanu zase na ty otáčky. vyměnil oba přední katalyzátory, zadní tam už nejsou (asi shořeli). Jinak auto startuje i jede krásně jak benzín tak lpg. někde tady jsem četl že řj motoru odpojuje jednotlivé válce (vstřikovače) pokud dochází k vynechávaní zapalování a že na tom odpojení májí zásluhu i zadní labdy (odpojí půlku motoru) a že když je odpojím tak by to nemělo dělat. Odpojil jsem je a dělá to furt a je to ještě horší tak jsem je zapojil zpět. Už fakt nevím čím to může být... Vynechávání na válcích se stěhuje jak kočovníci (jednou vynechává 1 a 4 potom 2 a 6 nebo jenom 3 atd.) to jsem zjistil podle diag. Měl jsem k dispozici dvě nové cívky a když jsem ji dal místo té kde to vynechávalo tak se vynechávaní přestěhovalo.. Ještě se zeptám jak má fungovat sekundární vhánění vzduchu? ještě tu hodím výpis z diag

Děkují za jakoukoliv pomoc :)

Sniper  
Pavel
2016-07-12 20:07:01

Já mám všechny cívky nové a vynechávání válců mi dělá občas taky, pokaždé je to jiný, nebo více, vždy ovšem na LPG, na benzín zatím ne ( OMV 100 okt ). Někdy se to třepe až moc a rozsvítí se kontrolka závady, po opětovném nastartování motor zase běží, kontrolka zůstane svítit, nebo někdy sama zhasne. Ty cívky odpojuje jednotka kvůli ochraně katů, když má podezření na špatné zapalování. Mám staré zapalovací kabely a musím koupit nové, LPG je citlivější na zapálení směsi - tohle se mi kdysi už stalo na Audi, po výměně kabelů vše v pořádku, tak doufám, že se to zpraví i tady.

Ten fen fičí při studeném startu kvůli rychlejšímu ohřevu katů, pokud ti nefunguje, zcela určitě ti může auto padat do nouzáku ( odpojení jedné celé řady válců )

Tož zajeď za někým, kdo tomu opravdu rozumí - třeba Doli? a budeš mít časem po problému.


Odpovědět

1  2  3  4  5