Fórum - Téma


W163 - Problémy ML s LPG


Fórum ML W163 W163 - Problémy ML s LPG

Informace o modelu: Mercedes Benz W163 ML


1  2  3  4  5

2015-08-10 19:13:39

Pozrite pani. Päť rokov som pracoval v autorizovanom servise Renault. Dva roky som pracoval v wv. Ďalšie dva roky v bosh servise. Myslím si že za tých sedem rokov skúsenosti si viem uz co to opraviť aj sám.zvlast ako je základný servis olej filtre. Nejdem do všetkého strmhlav. Vždy si prejdem k danému problému servisnú notu. (Ak mám) a ešte sa pozriem aj na fóra. Garantujem Vám že ak by som si povedal do toho ruky pchať nejdem , lebo sa v tom nevyznám tak navštívim servis o ktorom si vopred zistím či danej problematike rozumie. Nech je ten servis aj 300km od domu a budú v tom mat jasno idem tam. Myslím si že som sa zle vyjadril co sa týka toho výhradne sám. Výhradne sám , na co mám! Na co nemám sú iný Nedá sa rozumieť všetkému. Servisovat mb nechcem ,chcem sa len co najlepšie postarať o svoje dva medvede! Preto som navštívil toto fórum. Na poradni je napísane jasne . Predtým ako navštívite autorizovaný servis ,skúste tuto poradňu. Ak mi niekto povie : vieš co ?toto daj radšej chlapovi co to vie! a opodstatni mi to prečo… no problém. Ja nemám problém zaplatiť za kvalitu , ale chcem kvalitu. Len u nás je národ taký že chcú najprv lacno a potom placu. Bohužiaľ takto sa naučili pracovať aj niektorí mechanici a takto vyzerá aj práca. Plus moja dôvera. Príklad. Obyčajná prezuvacka . Opýtal som sa ho slušne dotiahli ste to riadne ? Na moment ?alebo si to skontrolovať po určitých km. Arogantná odpoved áno! Veď sme servis školený na to Prejdem možno 50m Rachot ,zastavím ,skúsim dotiahnuť ,povolené. Hneď som šiel po majiteľa ktorý mi arogantne odpovedal ,že nech sa príde pozrieť na školený personál. To je jeden dôvod z 10 ktoré poznám a preto mám dôveru v servisne strediska takú akú mám. Čiže neviem všetko. Nechcem to ani vedieť. Nejdem strmhlav do všetkého kde vojde ruka. Budem len vďačný za nejakú radu, potlačenie k vyriešeniu . Ak je to problém ospravedlňujem sa ,že som toto fórum rušil. Ak sme sa zle pochopili tiež ma to mrzí! Dolimu prajem co najviac spokojných zákazníkov. Hlavne stálu klientelu. Možno sa aj ja ako zákazník objavím v tvojom servise. Alebo nejakom ktorí mi odporučis ako kvalitný! Pekný deň všetkým.

Doli  
Libor
2015-08-10 21:15:39

swiftt: To tvoje rozčilování a vysvětlování je naprosto zbytečné... Co je nejasného na " Servisovat výhradně sám " ??? Na tom se snad nedá něco pochopit špatně... Reagoval jsem jen na to, protože vím, že je to nesmysl. Děkuji za přání... Kdykoliv ti rád pomůžu, ale nepleť kozy a vozy - pak se z toho špatně vymotává

2016-04-01 00:56:36

320 benzín + LPG nestartuje netočí .. Zdravím mam takový problém, který jsem si způsobil nejspíš sám ale nevím jak.

Cca před týdnem jsem si koupil ml-ko a dělal jsem běžnou udržbu. Včera jsem si všimnul že auto začalo déle točit startérem než nastartovalo a zjistil jsem že startuje na LPG, ale to by mi tak nevadilo, kdyby to tak špatně nechytalo. Zjistil jsem že neběží pal. čerpadlo v nádrží ale přesto auto nějak zahadně nastartovalo. Udělal jsem kontrolu pojistky ta byla v pohodě a to samé i relé a při měření napětí na cívku relé proti kostře jsem zjistil, že napětí 12v tam je po zapnutí klíčku do druhé polohy (všechny možné kontrolky svítí) , a tak zkusil "natvrdo" spojit kontakty které spína to relé a zjistil jsem že čerpadlo se rozeběhlo. Pátral jsem dál a tak mě napadlo že by to mohlo být tím kontaktem 86 (tj. druhým koncem cívky relé, na 85 jsem naměřil téch 12 v), někde jsem se dočetl že tento kontakt vede do řj motoru. Do této chvíle auto startovalo ale špatně chytalo. Rozhodnul jsem se že se mrknu pod pojitkovou skříňku na ten kabl. Odpojil jsem baterii, plusové a mínusové kontakty z pojistkové skříně, odšrouboval jsem šrouby, nadzvednul jsem skříň, tam samozdřejmě milion kabelu... Tak jsem zkoušel prozvánět onen kontakt 86 z relé multimetrem, ale nenašel jsem ho ani po cca hodině (nemam žadne schéma zapojení). A tak jsem aspoň povytahoval postupně všechny pojistky a relé a měřil jsem je. špatne pojistky jsem vyměnil a relé byly všechny ok. Po nastrkání všeho na svoje místo a poskladani pojistkovky včetně kontaktu + a - jsem zapojil baterii a chtěl jsem vyzkoušet jestli "náhodou" čerpadlo neběží a nic a tak jsem vyzkoušel zda li je všechno funkční.

Vše fungovalo a tak jsem chtěl auto posunout a vložím klíček do zapalování normálně otočím do druhé polohy, chci startovat a nic jenom takove tichounke cvaknutí( nejspíš z prostoru startéru) a motorem to ani nepootočí. Ještě jsem si všimnul že než jsem rozdělal pojistkovou skříň a v oblasti motoru (po zapnutí klíče do druhé polohy ) cosí bzučelo znělo to jako větrák (nevím co to bylo) a teď jakmile zapnu klíček do druhé polohy tak slyším pouze cvaknutí pár relatek a žádný bzučení takové doslova hrobové ticho. Takže tímto je ml-ko K.O a nepojízdné. Auto jsem chtěl napíchnout na diagnostiku, ale nespojil jsem se se zádnou jednotkou (motoru, esp, imobilizer) kromě přístrojovky, podotýkam že včera jsem měl auto napíchnute a normálně jsem se se vším spojil a mazal jsem servisni interval.

Moje otázka zní: proč po odpojení baterie a následném měření pod pojistkovkou a vyndání všech pojistek a relé a poté vracení všeho zpět zapojení baterie zpět, mi nechce auto nastartovat a ani nepohne starter motorem, když před tím auto startovalo ale špatně protože startovalo na LPG místo benzín (nejsem si jist na 100% s tím startovaní na LPG). Zkoušel jsem všechny 3 klíče a na žádny to nestartuje. Vím že je to dlouhe ale chťěl jsem tu napsal všechno co jsem udělal než to přestalo jít a snad se najde nějaká dobrá duše co si to všechno přečte a pomuže mi s tímto obrovským průserem který jsem (jak už jsem říkal na začatku) s největší pravděpodobnosti způsobil sám kvůli jinému problému, který stejné neni vyřešený........

V příloze dám ještě foto obsazení pojistkovky na vaší konrrolu

Díky moc za veškeré rady

Jo a na fotkach je vytahnute rele palivoveho cerpadla

2016-04-01 07:08:19

pravda605: Ahoj, jeden moc šikovnej pán tady na fóru by řekl "Já jsem Vám to říkal" bohužel napadení auta "domácím kutilem" se na netu velice špatně opravuje prostě jsi něco složil špatně, nebo jsi něco odpálil tím "na tvrdo" spojením kontaktů dnes už bohužel opravovat elektriku v autě nemůže úplně každej, protože vetšinou udělá víc škody jak užitku. Moje rada, najdi si někoho, kdo bude ochotný se v tom šťárat po Tvojem zásahu, protože to buď bude nějaká blbost, kterou někdo jiný hned uvidí a nebo celkem nákladná piplačka, od člověka, který tomu rozumí a bude to chtít dělat hodně štěstí

2016-04-01 08:28:33

michaeltv: Ahoj, tak amaterství a kutilství ,ohledně oprav aut a stím spojená i elektronika, jsem nechal cca před sedmi lety ve škole ( jsem vyučen Autotronik), takže o takových věcech něco "málo" vím. Psal jsem sem protože po jednom dni strávenem hledání čím by to mohlo být, si už nevím rady. S takto závažným problémem jsem se ještě nesetkal a to jich mám "pár" za sebou. Krok rozebírání a skladání pojistkove skříně jsem absolvoval nerad už několikrát, abych se přesvědčil, že je všechno na svém místě a vše jsem zapojil správně Tak snad tady bude nějaký zkušenější eletrikář ktereho by napadlo čím by to mohlo ještě být. Ještě bych poprosil o nějaké schéma el. Zapojení pojistkové skříně a nebo alesppoň jestli mi můžete říct které relé ovláda el.mag. cívku startéru. Děkují za pomoc

Skyair  
Pavel
2016-04-01 08:38:59

pravda605: Nevím co ovládá, ale podívej se na relé k8

http://www.mercedesclub.c...anual_download.php?id=270

a doplň si profil auta. Proč? :

http://www.mercedesclub.c...um-dotazy-profily-vin-126

2016-04-01 08:40:56

pravda605: Já Ti neupírám Tvoje vzdělání, ale můj syn se také učí na autotronika a ve škole se nenaučí určitě vůbec nic A psal jsem o napadení domácím kutilem, protože pokud nevíš do čeho jdeš, tak i přez Tvoji kvalifikaci musím stále trvat, že jsi na to šel způsobem domácího kutila, takže jsi zvolil špatnou cestu a pokud je to horší než před opravou, jako že je, tak jsi prostě něco přehlídl a nikdo Ti tady se současným problémem nepomůže

A pokud nevíš, měl jsi začít tímto "Ještě bych poprosil o nějaké schéma el. Zapojení pojistkové skříně a nebo alesppoň jestli mi můžete říct které relé ovláda el.mag. cívku startéru. Děkují za pomoc"

Doli  
Libor
2016-04-01 09:46:57

Největší legrace je, že do elektriky s největší pravděpodobností nebylo třeba vůbec sahat. Třeba já bych začal změřením tlaku paliva při startu - profláklá závada u těchto aut je totiž vadný palivový filtr, ve kterém je regulátor tlaku paliva a tento právě špatné starty většinou způsobuje. Ale na to stačilo si přečíst třeba úvod tohoto vlákna. VIN auta opět nikde, takže další diskuze je pro mě už zbytečná. Závady které si majitel způsobí sám (byť autotronik) se vždy hledají nejhůře

2016-04-01 14:09:51

skyair: vin doplneno, rele zkontrolovano a ok

doli: tlak paliva byl nula protože čerpadlo ani nebzuklo ....

Doli  
Libor
2016-04-01 16:46:36

pravda605: a čerpadlo jsi kontroloval - uhnilé přívody jsou jednou z dalších typických závad

2016-04-01 16:49:32

Kontakty na čerpadlá bol aj môj problém. No mne neuhnili....

2016-04-01 17:20:30

Kontakty na čerpadle nejsou uhnilé když jsem v pojistkove skřini propojil oba dva silove kontakty místo rele kablem tak bzucelo. Ale ted se mi hlavne jedna o to ze to ani necvakne po otoceni na start.

Starter jsem vyloucil toho jsem nechal otestovat spiš jestli by to nemohla byt spinacka? A jakmile chci pripojit auto na diag tak mi diagnostika pise at zapnu klicek i kdyz je zapnuty a to piše u všech systemu ( prevodovka, motor, immo, airbag, klima, esp) kromě přístrojovky tam jedine se dostanu

2016-04-02 07:05:02

pravda605: stále tvrdím: je něco špatně složené, to že auto teď nestartuje nemá spojitost s tím, že špatně startovalo potažmo špatně chytalo, ale startér točil bez problému je něco špatně složené, proto se nedostaneš ani tou diagnostikou dál. Nikdo z fora u toho rozebírání a skládání nebyl, takže Ti tady asi nidko s Tvojím problémem nepomůže. Až uvedeš auto do stavu před Tvojím neodborným zásahem zásahem, tak se sem vrať a vyzkoušej rady, které tady dostaneš a budeš mít velkou šanci, že Ti autíčko bude dobře sloužit

Doli  
Libor
2016-04-02 08:01:31

Michal má samozřejmě pravdu, kterou ty bohužel tak úplně nepášeš. Když jsem psal o tom, že bych začal měřením tlaku, suveréně jsi odepsal, že byl 0. Já ale myslím, že jsi nic neměřil. Protože kdyby byl tlak 0, nestartoval bys vůbec - ty jsi ale psal, že startoval, ale špatně. Tahle diskuze je o ničem, není nic, čeho by se dalo chytit. Navíc opravdu nikdo nemůže vědět, co jsi pokazil svým zásahem.

2016-04-02 08:23:46

doli: tak co ma za důvod měřik tlak paliva když se nerozběhlo pal. Čerpadlo? A startovalo to špatně , protože to startovalo hned na lpg (jde videt jak kazdy vsechno cte). A co zpusobi immo kdyz neautentizuje klič (nastartuje a chcípne, nenastartuje vubec, polovi pristup k jednotkam pres diag nebo ne atd.)?????

Doli  
Libor
2016-04-02 09:09:28

pravda605: Rozčiluješ se tady zbytečně, nejprve zkontroluj, co jsi udělal špatně. Ani nevíme čím to vlastně načítáš...

2016-04-02 12:48:44

Tak mergl (odvozene od vergl) už točí a startuje a nastartuje prepinani plyn benzin už jde aji start na benzin se mi podařil. Bylo to tím že, mně zahadným způsobem, se někam ztratilo jedno z několika napajení řj. a pojistkovky, zjistil jsem to tak že jsem si musel stahnout zapojení řj a pin po pinu jsem zkoušel a hledal jsem protějšek. Napajený nebyl pin 2 konekturu A na řj. motoru.

Takže děkují všem za ochotnou [ne]pomoc a ať to všem jezdí

2016-04-02 13:16:20

pravda605: moc gratuluji a hodně spokojených km

2016-04-03 00:38:33

Tak dneska po cca 20 kilometrove jizdě začalo auto vynechávat jak na benzin tak lpg a po chcipnuti motoru jsem uz nenastartova jak na lpg tak benzinl, ale starter toci. Chyby jsou ohledne vynechavani zapalovani a inverzi mezi lambdama za katalizatorem, a chyby lambda sond... Takže jsou nejspis špatné nektere labdy (to nevysvetluje nenastartovani) a dál už fakt nevim. Kody chyb (jestli vám pomůžou) dám v neděli (dnes) kolem večera

Doli  
Libor
2016-04-03 08:24:48

pravda605: Nemáš ucpané katy?


Odpovědět

1  2  3  4  5