Fórum - Téma


W163 - Problémy ML s LPG


Fórum ML W163 W163 - Problémy ML s LPG

Informace o modelu: Mercedes Benz W163 ML


1  2  3  4  5

2013-12-26 11:27:04

Vadu imobilizéru diagnostika většinou napíše - ověřit se to dá - zabalíš klíč do AL folie tím odstíníš kroužek a podíváš se jestli diagnostika napíše chybu.

Al folie je nejlepší z bobónu na vánočním stromečku

Doli  
Libor
2013-12-26 11:29:53

mercedes16: Takhle se ale problém s imo neprojevuje , myslím, že zkouška podle Blueabyss Ti to potvrdí.

2013-12-26 15:37:45

mercedes16: Zdravím, omlouvám se , měl jsem pracovní vánoce, takže jsem se k tomu dříve nedostal.

Nedělal jsem s tím celkem nic moc - na spínačce, kde se strká klíček je nasazený takový černý kroužek a od něho vedou dráty k imobilizéru. Bylo vidět, že se v tom už někdo vrtal. Drátky co vedly k imobilizéru byly docela v chatrném stavu, takže jsem je trochu opravil , kroužek pořádně nacvaknul, protože byl volný, no a od té doby už staruji zase hned napoprvé. Je ode mne asi odvážné tvrdit, že to bylo tímto, ale mi to už od té doby opravdu neblbne. Respektive natočím auto a už mi to nezdechá jako prve.Pokud by se ta závada zase objevila, dám samozřejmě vědět. Fakt je ten , že pokud by se stejný problém objevil znovu, raději bych to dal na diagnostiku, no a jelikož tady vím pouze o servisu mercedes v Ostravě, se kterým nemám opravdu dobré zkušenosti, kdyby to Dolimu nevadilo, raději bych vážil cestu do Brna. Takže Mláci, přeji všem krásný zbytek vánoc a v roce 2014 mnoho šťastných a hlavně bezproblémových kilometrů.

Doli  
Libor
2013-12-26 15:54:55

pupus: Dolimu by to jistě nevadilo. Přeji nápodobně i ostatním uživatelům i jiných typů

2013-12-26 19:44:16

pupus: zdravím taky, už jsem to pro jistotu stačil rozebrat, vizuálně jako nové..., no vyfoukal jsem to vzduchem, každý spoj prostříkl elektronik sprayem - uškodit to memůže a uvidím co to udělá.

Doli  
Libor
2013-12-26 19:55:00

mercedes16: Máš pravdu, uškodit to nemůže. Jinak Ti řeknu hned, co to udělá - nic.

2014-01-25 11:37:00

doli:Takže zdravím poprvé v tomto roce. S tím imobilizérem máš pravdu. Teď, když se ochladilo tak k -10 mám zase problém. Startnu, auto chytne , ale hned to "chcípne" a natočím to znovu až tak na třetí pokus. Zkoušel jsem to i se sešlápnutým plynem , někdy to chytí, ale vydává to zvuk jako když ti naskočí motor a ty přesto dál držíš klíček v poloze startování nebo to jede jako když na čtyři válce. Další starty normálně, při vyšších teplotách taky normálně. Tak si říkám co - baterka, svíčky? Nebo něco jiného, ale to už je nad rozsah mých vědomostí. Pročetl jsem všechna fóra k tomuto problému, ale nic takového a většinou se tam píše o dieselových motorech.

Ještě jeden dotaz - můžu bez problémú odpojit baterku a nabít ji?

2014-01-25 11:44:16

Můžeš - jen code radia

2014-01-25 12:08:48

blueabyss: Díky , rádio je jiné, tak to by neměl být problém.

Rád bych poprosil ještě o jednu informaci - parametry nového akumulátoru.

2014-01-25 13:35:42

100Ah dle EPC

2014-01-25 15:29:08

blueabyss: Díky moc , ono to totiž na púvodní baterce není nikde vidět a možná, že je na vině těm špatným startům právě baterka. Každopádně dnes bylo -13 a mně se zdálo, že točila dost těžce.

2014-11-03 13:12:28

mercedes16: já vidím,že už je to starý,ale pro ostatní kdo mají 400cdi - problém - ochladí se,nastartuje bez problémů,ale do 5sekund chcípne.Dočasné řešení-lehké držení plynu,než se motor ohřeje,ale doba ohřívání se stále prodlužuje. VYŘEŠENO.

Po diagnostice STAR,která nic neodhalila,přistaveno plně funkční stejné vozidlo a měněny všechny možné čidla atd.No nebudu napínat je to ŘJ motoru. Nová ranec,repas od 8000.V DE 600 euro.Z vrakáče -můžete mít kliku,ale stejně dojde do stejné fáze.

Mercedes totiš v tomto případě přešel od BOSCHE na TEMIC a asi než to vychytali.tak nás pěkně potrápili.Dotáhl jsem to tak daleko,že tuto Řídící jedotku umím zbavit této závady.Než začnete jásat,tak upozorňuji,že se to týká pouze výše popsané závady.Pro 100% zjištění zda se jedná o tuto závadu,kterou umím odstranit,je primitivní,ale funkční zkouška.Zahřejte jakkoli ŘJmotoru,třeba fénem,nebo ji vyndejte nechte ohřát na radiátoru atd. Pokud motor nastartuje bez plynu a nechcípne,JE TO ONO.Pozor po ochladnutí ŘJ se závada opět vrátí.No a já tu ŘJ umím už i opravit.Uděláno už na ML400cdi,G400cdi a W220cdi a všude k naprosté spokojenosti.Zatím pouze ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA MOTORU 400 CDI zn. TEMIC.

2014-11-03 14:07:25

A za kolik ty kondenzátory měníš? Strašáku.

Doli  
Libor
2014-11-03 15:12:17

vonmilan: Zase někdo objevil Ameriku

2014-11-03 19:26:53

blueabyss: jo jo, taky jsem začínal výměnou těch 3 kapac. Jak stejne hodnoty, tak vyšší i nižší, ale další zimu to bylo zase v háji. Je to tak - přijít na to co ty kapac. ničí. A Vo tom to je.

2014-11-03 21:19:13

vonmilan: já se neptal co je ničí - já se ptal za kolik to opravuješ.

2014-11-04 07:51:52

blueabyss: jo takhle,to mě ani nenapadlo za to něco chtít,jako peníze.já to udělal přátelům,ale asi máš recht,když už někomu zachráníš auto před "odborníky",tak by to chtělo alespoň fotku před rozvinutou bojovou zástavou.

doli: jo ona není amerika jako amerika,ale od takhle reagující Pětihvězdy bych očekával že na PŘESNĚ popsaný problém uživatele "popus" ze dne 2013-12-04 10:27:20 napíšeš " jo milý popus je to ŘJ motoru a máš tyto možnosti.......,je to již velmi známý problém,tak již neobjevuj ameriku,když už ji každý zná" a ono nic,proč???? já tuším proč a každý,kdo si dá práci a pročte všechny fora Mercedes,na to přijde taky.Jediné co se se dá se 100% účiností použít je nastavení servisního limitu a to se mi zdá trochu málo. A je to JEN problém for značek vozů s vysokou pořizovací cenou a když přijedeš do servisu,tak každý umaštěnec začíná větou - Vy máte na Sko a nemáte 80000 na opravu?Ono ale těm co právě pátrají v těchto forech se NECHCE nechat se urážet.Většinou totiš se do 5let od koupě o nás staral celkem uspokojivě Chodov,ale pak už oni strácejí zájem o tak starý vůz a my o tak vysoké hod.sazby.Tak si bláhově myslíme že forum pomůže,ale není to forum,ale síť,lepkavá síť.

Jinak objevováním amerik zdar,objevovat je to co nás zachrání.

Doli  
Libor
2014-11-04 10:22:23

vonmilan: Ona ta tvoje rada, kde popisuješ, jak jsi opravil několik aut tím, že jsi opravil ŘJ motoru nikomu nepomůže. Proč jsi nenapsal - způsobují to tyto součástky o těchto hodnotách, pro jistotu se mění ještě tohle a pozor na támhleto.... Pokud budeš číst alespoň jedním okem, asi najdeš v tomto fóru ode mne víc než radu jak vynulovat servisní interval. Větu o 80 tisících na servis Sklass jsi taky vytrhl z komentáře někoho jiného, pokud ji najdeš někde v mých komentářích, dej prosím link. Poradím rád každému, kdo má zájem a pokud vidím, že schopen si opravu provést, i tak je to často plýtvání časem.

Tvoje věta " No a já tu ŘJ umím už i opravit." není "lepkavá"?

2014-11-04 11:28:05

doli: Asi máš pravdu,teď když jsem si to přečetl zpětně,tak je lepkavá a nepatří tam,ale už to mazat nebudu.Neodpověděl jsi mi ale na otázku proč jsi tomu "papus" odborně neporadil,když už jsi tu ameriku znal. Víš já bych s tebou i souhlasil,že je to někdy plýtvání časem,ale od toho fora jsou. Představuju si to asi najivně takhle :1, Tebou popisovaný problém znám........udělej tohle a tohle a pokud si netrufáš,nebo neumíš zajeď tam a tam.2,Tebou popisovaný problém neznám,ale mohlo............ a budu rád,když to dořešíme.3,O tom čtu poprvé,ale jsem zvědavej jak to dopadne-tak piš pokroky ať jsme všichni chytřejší.

A ta moje věta "No a já tu ŘJ umím už i opravit" jsem vlastně myslel,jako oslavu po dloooouhé strastiplné cestě a co bych zapíral,taky se i pochlubit.Ono to totiš nebylo pro mě vůbec jednoduché a levné,ale počítá se výsledek a ten je : odstraněny problémy se studenými starty u řídící jednotky motorů 400 cdi,vinou konstrukční chyby výrobku ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA MOTORU TEMIC A 628 153 05 79.

2015-07-13 09:36:43

Vynechá za studena aj za tepla .. Zdravím fešáci. Som tu nový člen jazdiaci na w163 4.3 v8 s Lpg. Môj problém je ,že mi auto vynecháva. Pri prudkom pridaní plynu ho dusi (robi to aj na benzín)a na Lpg po zabrzdeni niekedy zdochne (zastavím na križovatke a ende). Diagnostika ukazuje chybu : merač hmotnosti vzduchu s horkym filmem. Co myslite? Keď vymením tu váhu bude to ok? Akú dať váhu? Originál ,alebo pôjde aj náhrada ? Idem meniť aj sviečky. Dávať budem NGK. Je to ok? Luky.


Odpovědět

1  2  3  4  5