Fórum - Téma


W163 - Problémy ML s LPG


Fórum ML W163 W163 - Problémy ML s LPG

Informace o modelu: Mercedes Benz W163 ML


1  2  3  4  5

2011-09-07 18:24:40

Mám ML 163 320i, občas mi po nastartování a rozjezdu auto škube, po zahřátí motoru, nebo přepnutí na LPG je vše ok. Dělá to jen u studeného motoru, zahřátý motor je ok. Může to dělat palivový filtr?

2011-09-08 10:40:14

HFM, Lambda jsou v poradku? Volnobeh drzi?

2011-09-08 18:35:48

Jak jsem psal vše funguje jak má, jen po nastartování to škube. Navíc to dělá jen občas. Ujedu cca 100 metrů, přestane to cukat a jede to jak má. Pak asi týden je vše v pořádku. Navíc teď jsem jezdil i karavanem a naprosto v pořádku.

2011-09-09 07:56:03

pokud vse funguje jak ma, nemuze to skubat...

to nikam nevede

2013-01-08 13:02:31

Dobrý den, asi před měsícem jsem si koupil M ML r.v.1999 320i 160 kw. Auto jelo normálně, ale ted´mi někdy jede na 5 někdy na 6 válců. Je to nahodilé... Vyměnil jsem svíčky a je to pořád stejné- někdy jede na 5 někdy na 6. Vynechává první válec, to píše i diagnostika (chyba na prvním válci). Zkoušel jsem prohodit kabel s prvním a druhým a třetím válcem a je to možná ještě horší. Změřil jsem i tlaky j jsou v poho..Neví někdo jak postupovat dál.? samo, že se nabízí koupit nové kabely + cívky + spínač atd.ale to zatím nechci, třeba má někdo podobnou zkušenost.

Doli  
Libor
2013-01-08 13:16:06

pokud máš nové svíčky, tak to bude asi cívka

2013-01-08 13:21:30

jako ta na prvním válci? tu jsem zkoušel prohodit i s kabelem na druhý válec a je to stejné...

2013-05-11 14:48:23

V momentě kdy je zaznamenám ŘJ chybný okruh na tom válci odpojí na něm zapalovaní... Takže můžeš měnit cívky mezi sebou a zlobit to bude... prvotně odpoj všechny cívky a začni startovat bez svíček potom to vše zapoj nastartuj... pokud nic, pak kabely nebo cívky....

2013-05-11 16:33:26

peteerr: díky za info.zkusím to.

2013-12-04 10:27:20

Zdravím všechny ml áky. Vím , že se tady o mém problému psalo, ale mám dva a nevím, jestli to spolu souvisí.

V létě to bylo v pohode , ale teď když trochu mrzne mám problémy se startem. Auto sice chytne napoprvé, ale hned to zhasne. Doteď to vždy chytlo napodruhé a v pohodě, ale třeba dnes až na pošesté. Navíc chvíli jelo a zhaslo. Pak už srartlo normálně a v pohodě. Je to předělaný na LPG (r.v.1998), tak nevím jestli třeba není málo benzínu v nádrži.

No a ten druhý problém - někdy nejde nastartovat - vše svítí, ale ani ťuk. Nevím , jestli je to elektrika,ale každopádně, když vypnu motor a nechám klíč v zapalování a chci hned znovu nastartovat, jen to svítí a nic. Vždycky to jde až po chvíli. Nemůže to být třeba imobilizérem .Díky za vaše názory.

2013-12-06 20:14:00

pupus: u toho prvního, to je vidět že to asi padá do nouzáku- jak tak vidím tak u těhlech aut je to bohužel fakt dost často.

Já jsem měl podobný problém, psal tu taky na to téma: Vykuchané katalyzátory, nazlobil jsem se s tim hodně. Pak jsem taky vyměnil benz. pumpu. - zpětně jsem pak zjistil že to ani nebylo vysloveně pumpou ale v elektrice v přívodu. Teď je to o hodně lepší, chytne to na poprví, akorád někdy to taky běží blbě tak to musim chcípnout a natočit znovu, hlavně teď jak se ochladilo..ale to udělá jen jednou za čas.Jinak už je to ok. Mam hlavně vyzkoušené, že když to natočim, tak to musim nechat chvíli běžet- cca 30sek-1minutu podle toho jaká je zima

a pak teprve jet, jinak to právě vlítne do toho nouzáku, blbě to běží, musim to chcípnout a natočit znova.. tohle dělá to když tam nejsou ty katal. to už tu psalo i víc lidí... tak nevim, jestli tam taky nebudeš mít nějakej problém s katal. nebo lamda sonda něco takovýho...nebo i ta benz. pumpa.

Ten druhej problém jak píšeš, to by mohl být určitě ten imo- to prý bývá u Mloků taky často.

2013-12-06 20:43:33

Díky za odpověď.

Když tak čtu všechny ty příspěvky, napadá mě jestli by to taky nemohl být snímač otáček kl. hřídele.

Když to popíšu podrobně - prostě otočím klíčkem a všechny kontrolky se rozsvítí - vše tak jak má být.

Otočím klíčkem , auto hned naskočí, ale chcípne to. Před časem to nedělalo vůbec, před měsícem ,zhruba, to napoprvé zdechlo, ale napodruhé už to chytiloa vše bylo normální. Jenže teď , když trochu přimrzlo, tak se mi stává, že to chcípne i 3x, 4x, než to naskočí. No a právě při tom se mi občas stane , že když chci znova nastartovat, vše se rozsvítí, ale motor prostě netočí. Jen to svítí a nic. Jenže nevím, jestli je to jeden problém , nebo dva. Třeba je to ve spínací skříňce, nebo je to opravdu immo. Nevím a docela mě to štve , protože jsem vypnul motor v myčce a sviňa nechtěl naskočit. Takže to byla docela sranda. Právě proto bych potřeboval někoho ,kdo servisuje MB, aby se mi na to podíval. Protože motor jinak jede pěkně, žádné škubání, výpadky nebo tak, myslím si , že kat by to neměl být, jenže bohužel , myslet si mohu co chci. Takže, kdyby někdo věděl, pište , prosím.

Doli  
Libor
2013-12-06 21:05:55

pupus: Tohle snímač otáček klikové hřídele nedělá.

2013-12-06 21:12:53

doli: Zdravím, myslíš to chcípání auta , nebo to , že nejde nastarovat?

Venku se oteplilo, nějakých +5 a já zase staruju normálně napoprvé. Takže teď, babo raď.

Napadlo mě, jestli by tahle porucha nemohla souviset se snímačem teploty vzduchu, respektive se snímačem teploty motoru?

2013-12-11 18:01:12

pupus:

o tomhle jsem zatim neslyšel, to nevim. kdybys náhodou něco pak zjistil tak dej schválně pak vědět čim to bylo.

Já měl předtim Ečko w210 taky s timhle motorem 320 a na LPG a to jsem jen prostě otočil klíčkem a čaplo to, nikdy s tim žádná takovýhle problémy nebyly.

Ale poslední dobou tyhle věci na ML, pořád to skákání do nouzáku, nastartování až na podruhý nebo na napotřetí, nebo když člověk chce hned vyjet tak to taky nejde, atd...nebo nenastartování vůbec to mi začíná připadat že už to tu má s MLokem každej druhej. Taky by mě zajímalo jestli by se dala ta motorová elektronika u tohodle auta nějak prostě zjednodušit, něco tam vyřadit nebo já nevim, aby to prostě bylo jako normální auto...

Je fakt že mě to nikde zatim nenechalo, už jsem si na to docela zvykl, jinak je to dobrý, ale vypadá to blbě, aby člověk takovýhle auto nenastartoval hned.

2013-12-23 17:41:49

Zdravím pánové.

Vypadá to , že jsem asi přišel na to ,čím to je. Sice to tak nevypadá, ale zřejmě to dělá imobilizér. Počkám ještě na ráno, to bude chladněji a uvidíme. Pak napíšu. akorát nevím, jakou to má souvislost s teplotou.

Takže to bylo fakt imobilizérem. Dnes ráno normální start, i přes to, že bylo-6.

2013-12-26 10:36:43

pupus: Co jsi s tím imob. udělal ? mám 400CDI, a ta samá závada, myslel jsem si, že je problém někde ve vstřikovačích, čidlech, atd. ....

Doli  
Libor
2013-12-26 11:04:20

To je právě jeden z problémů tohoto fóra. Nefunguje většinou zpětná vazba. Problém je ( nebo není ) odstraněn, ale nikdo nedá vědět co konkrétně vyměnil, opravil....

Pokud je problém v imobilizéru, obyčejně stačí zkusit druhý klíč, jinak diagnostika tohle odhalí ihned....

Myslím, že u tvého auta bude opravdu problém jinde a podle toho co popisoval pupus, nejsem vůbec přesvědčený o tom, že problém byl v imobilizéru....

2013-12-26 11:05:40

Já také ne - ale je to marný boj

2013-12-26 11:24:45

No, když nad tím tak přemýšlím tak taky váhám, ale projevuje se mi to i u dieslu stejně jako mu. Myslím, že je to bez problému, když startuji s plynem a cca 20vteřin podržím motor ve zvýšených otáčkách cca 1tis/min. Pak už to v ten den neudělá. Diagnostika nediagnostikovala problém....


Odpovědět

1  2  3  4  5