Fórum - Téma


W163 - Přední náprava


Fórum ML W163 W163 - Přední náprava

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz W163 ML  |  Naše vozidla


1  2  3  4

2012-08-08 13:14:55

Příště to vyfoť ty já jsem potom zapatlanej od vývojky když ty fotky vyvolávám.

2012-08-09 11:38:01

Jo to byly doby když chtěl člověk fotku ,tak vyvojka a ustalovač v temné komoře Marťas

Doli  
Libor
2012-08-09 16:46:09

Ják doby? Petr to má tak pořád , ale už začíná přecházet od černobílé na barevnou fotografii. Holt pokrok je pokrok

2012-08-09 17:05:28

Původně to bylo takto jsem to domaloval

2012-09-08 17:44:46

mě se stalo taky že jsem to měl odřený, ale v mym případě se utrhl dole tlumič, ten šroub se nrmálně přetrhl. Když jsem si koupil oba nový tlumiče, tak jsem začal nejdřív na té dobré straně (u řidiče) tam to utržený nebylo, ale jak jsem se ten šroub snažil povolit, tak se urval taky. Takže jsem to na obou stranách odvrtal (naštěstí jen na autě, nemusel jsem to vyndavat- to bych se z toho asi)v těch ramenou celé skrz a mam to tam chycený dlouhejma pevnostníma šroubama s matkou a zatim je to ok (kolik let to vydrží to nevim).

Nic teda proti ale tohle mi přijde že je hrozně blbě řešený. Na w210 a asi skoro na všech jinejch autech, jsou vždycky na obou stranách oka, to je provlíklý šroubem... tady je to pitomě že to oko je jako z jedné strany, takže to zbytečně dostává velkou čočku a ten šroub má tendenci se ohýbat.

Koukal jsem takhle na fotkách, že u facelifta už je to konečně vyřešený líp. (normální tlumič s pružinou a uchycenej normálně)

2013-01-13 15:24:18

Při prudším rozjezdu se mi ozve z předku rána někdy zprava někdy zleva,spodní kuláky vyměněny,spojovačky také na první omak nic volného.Díky za rady

2013-02-05 17:28:56

uložení torzek

2013-02-05 23:15:44

No normálně se to mu říká přední stabilizátor a torzky jsou místo per,protože jsou napnutý si myslím já.Takže jestli to dělá jenom stabík tak je to sice dobrá zpráva,ale nejdou my povolit šrouby jsou na utrhnutí

2013-02-06 01:19:11

Jdi se přímo vyzpovídat Torzni tyč a stabilizator je jako bunda a kunda.

Doli  
Libor
2013-02-06 07:34:23

Ono jak se to vezme . V autoprůmyslu jsou torzní tyče brané automaticky ty, co jsou místo pér na nápravách - G, ale klasicky známé z Tatry - nebo Iveca, že ji Viki .

Když to ale vezmeš po technické stránce, tak příčný stabilizátor pracuje v podstatě taky jako zkrutná (torzní) tyč. Tak si vyber

2013-02-06 08:29:59

Torzkou jsem mel na mysli tu tyc, co ma na starosti odpruzeni predni napravy. Presne jako na Tatre, jak psal doli. Zadni ulozeni rozeber vycisti namaz...uz jsem to tady jednou nekomu psal. Je na to specialni mazadlo Castrol Optimol paste TA

A0009897651

Ten predni stabilizator asi budes muset odvrtat, celkem bezna zalezitost na 163.

Jinak stabilizator je take zkrutna tyc, cili torzni. Neuzivame vzdy nazvy soucastek dle fce, konstrukce...nybrz dle toho jak jsou pojmenovany. Cili pricny stabilizator je pricny stabilizator a torzni tyc je torzni tyc. Clovek s auto vzdelanim vi hned ktera bije. Stejne jako bych se branil pouzivat pro rozdelovaci prevodovku nazev diferencial. Byt o tom muzeme sahodlouze diskutovat

2013-02-06 08:32:32

No tak to sorry - torzní tyč je torzní tyč a stabilizátor je stabilizátor. To že tyto celky pracují obecně (jsou i jiné) na principu zkrutné tyče, neznamená, že je lze zaměňovat, jelikož princip činnosti na vozidle je zcela odlišný. Jak ML tak G má pera a k tomu torzní tyče.

Po technické stránce - stabilizátor u vozidla pracuje zcela odlišně než torzní tyč.

Dnes máte pánové za 5.

tak už mne Miky předběhl

2013-02-08 20:50:04

Tak stabik vyndán,šrouby utrženy a předek bouchne i bez stabilizátoru a nevím jak to kdo teda ovrtává,ale vyvrtat skoro 4cm v ramenu rovně my příjde jako nerealný.Ramena se mi vyndavat nechce

2013-02-08 21:15:36

No ruce Ti nepujcim a naradi take ne.

A psal jsem Ti, ze to dela ulozeni torzky.

2013-02-08 21:37:05

No právě proto vyndal stabilizátor

2013-02-08 21:38:36

jo jo to jsem pochopil,ale stabilizator měl vůli taky takže jsem začal s ním,je zajímavé že na stk jsem byl pod autem a vůli žádnou nenašel

Doli  
Libor
2013-02-08 22:19:27

Na STK leželo auto na zemi, když ho zvedneš na zvedák a kola se svěsí, spousta věcí se změní.

2013-02-08 22:26:58

No ona vůle na nápravách je závadou nebezpečnou tzn. že auto by neprošlo - jde o to zda-li to ten technik chtěl vidět nebo ne, ale na deskách při správném postupu lze vůle docela objektivně analyzovat.

Zjistit však vůle v uložení torzních tyčí je o něco problematičtější.

2013-02-14 11:32:44

Jestli múžu taky něco přidat tak mi to zase bouchalo při prudkém brzdění a nakonec jsem zjistil otočený přední stabilizátor,tim se zmenšila vule mezi uchycením tlumiče a malym radiusem na konci stabilizatoru.Při otočení do správné polohy a samozřejmě vyměnz všech čtyř gumových uložení je vše OK! Marťas

2015-03-27 16:51:14

Ahoj, dnes jsem byl v servise na výměně kulového čepu a hned jsem jim řekl ať mi zjistí co mi tam bouchá. Je to jako kdyby cvakaly o sebe dva kovy. Při brždění v menších otáčkách to cítím i občas při rozjezdu. Ten technik už tam nebyl ale jeho učeň nebo kkdo to je mi řekli že je to něco z torzní tyčí. 6e jak je stará nebo co. Ale prý to ničemu nevadí. No mě přijde že to cvaká docela dost na hlas :(


Odpovědět

1  2  3  4