Fórum - Téma


W163 - Palivový filtr


Fórum ML W163 W163 - Palivový filtr

Informace o modelu: Mercedes Benz W163 ML



2011-07-18 14:06:35

Zdravím pánové,

S ML nemám zase až tolik zkušeností proto dotaz na zkušenější - může být, že u ML W163 r.v. 1999 motor 320i není z výroby palivový filtr ??

Tam, kde by podle obrázku měl být, je sice v plastovém krytu prolis a místo tam je, ale filtr žádnej - ani žádné vyvedené hadičky, ani známka nějakého bastlení Nebo, že by ho soudruzi z DDR schoval někam jinam ?? Jsou vidět jen dvě trubičky na čerpadle, pak dvě zezedu do pravé části nádrže a vlevo pod podlahou pod plasty je hadička vedoucí do motorového prostoru.

Možná jsem lama, nebo někde blbě koukám ale nic ...

2011-07-18 17:06:15

Palivovy filtr je ta 7micka

2011-07-19 10:29:42

No, na obrázku je to jasný ! Problém je, že v reálu na autě nikde nic takovýho není, pod prolisem v plastu pod podlahou není nic, ani známka nějakého propojování.

2011-07-19 10:45:38

dej VIN

2011-07-19 11:11:29

jo to bude tim, ze tam je na miste, kde ho videt nechces...LZ nadkoli, mezi ramem a podlahou...

Preju pevne nervy pri vymene

2011-07-19 12:13:21

enougher

vin je tady WDC1631541A132248 podle něj tam filtr je, akorát se k novému musí doobědnat ještě nějaká "opravná sada"

Miky

jo to bude asi tím - hledal jsem na špatném místě, já jen ve skrytu duše doufal, že v MB mají více rozumu než v "koncernu" a život mechanikům moc nekomplikují !! a když pod podlahou v místech kde ho masařka má, je volno, tak že ho tam umístí taky. No sundám holt plast. podběh a zkouknu to - z tvé poznámky tuším, že si u toho užiju dost srandy . Uvidím taky co za "opravnou sadu" pošlou soudruzi z MB.

Zatím moc díky

2011-07-19 12:19:27

No ja bych rekl ze klidne doobjednani "opravne sady" muzes vynechat... je to trubka na obrazku kolem filtru, spona a kablebinder vse je na ubrazku kolem filtru

ta trubicka je docela mastna 30Euro

Zajimave... netusil jsem ze se MLka delali i ve Stuttgartu tohle je jedno z nich

2011-07-19 13:02:14

Já taky netušil, že to dělali i v německu. Ono je taky i přes to, že má 300 táců na hrbu ve velmi slušném stavu oproti těm hrůzám, co se u nás v bazarech nabízí. Až jsem čuměl - automat OK, nikde nic nemlátí, neklepe, nikde prorezlý - skoro jako bývalý starý dobrý mercedesy z mého mládí Samozřejmě, že taky hodně záleží, kdo všechno to měl v rukou, ale tenhle kousek asi měl štěstí.

2011-07-19 13:26:52

Pozor! na starých modelech byl palivový filtr nahoře u nádrže vedle plovákové komory(musí ven levá část zadní sedačky) a na nových jak výše zmíněno. Byla k tomu třeba jakási opravná sada aby to šlo přepojit na nový filtr. Engine 112942 model 163154 do čísla A 266446 - podle této informace by jsi měl mít filtr nahoře vedle plovákové komory

2011-07-19 13:46:24

Jo a pokud to už někdo měnil může být dole jak výše zmíněno.

2011-07-19 13:51:09

No sedačku jsem měl venku, měnil jsem palivové čerpadlo, ale tam je jen díra v podlaze, matice na nádrži, v ní čerpadlo s plovákem ukazatele paliva a z něho vedou dvě trubičky někam pod auto a nic víc !! ani by se tam asi nic nevešlo, tak nevím. Jak mi vyjde čas, kouknu do toho podběhu, koukám, že to není žádná sranda

2011-07-20 13:31:04

V nemecku ne, v Rakouskem Grazu...tam kde se delaji G

http://www.mercedes-benz-...211434-0-0-0-0-0-0-0.html

blueabyss, tady mas krasny sporic monitoru

2011-07-20 14:04:41

Vážně krásný spravil jsi mi náladu - děkuji.

2011-07-20 14:14:17

Miky- myslel jsem ze A ve vinu je Stutgart

2011-07-20 20:39:22

No neni to tak... Ono se to lisi podle modelu aut a taky v tom delaji peknej bordel...treba uz se u novych aut nepouziva WDB...ale jen WDD, proc...to mi nikdo nevysvetlil

2011-07-30 12:33:02

Tak jen závěrečné shrnutí. Dnes u mne konečně trošku polevila lenost a dal jsem se do práce.

Takže filtr je opravdu v podběhu nad rámem vedle nádrže jak výše někdo uvedl. Byl tam ještě ten původní (1999 - 300 táců najetro) a jelikjož je asi o 5 cm kratší než ten nový, tak je v "montážní sadě" ta "redukce" trubka č.8 viz obrázek nahoře, která tento rozdíl eliminuje.

Práce zase až tak strašnej vos.. nebyla, zvlášť oproti koncernovejm a jinejm předokolkovejm nesmyslům, kdy je občas potřeba mít na ruce ještě jeden kloub !!

Takže díky za rady poskytnuté výše


Odpovědět