Fórum - Téma


W163 - Nouzový režim motoru


Fórum ML W163 W163 - Nouzový režim motoru

Informace o modelu: Mercedes Benz W163 ML


1  2  3

2012-11-17 21:55:05

tak tlaky jsou změřeny, je to nějak, nevim teď přesně jak za sebou, ale bylo to: 11,5. 12. 12. 12. 12,5. 13.

Nevim kolik by tohle mělo mít ale co už jsem se někoho ptal tak by to mělo být ok.

takže výměna motoru aasi nebude.

Teď už je to skoro pokaždý stejný: po prví to jen točí- má to snahu ale nechytne, chcípnu to, startuju znova- to chytne hned,ale jako když to běží na polovinu válců snad na 200-300otáček, takže znova chcípnu protože to je úplně na, po třetí to chytne a běží to dobře, když se ale rozjíždim tak zase žádnej zázrak (před 15lety co jsem měl moskviče se dvěma podpálenejma ventilama tak ten jel o hodně líp), musim ujet cca 50metrů, pak se to někdy zpamatuje samo od sebe, někdy musim znovu zastavit a znovu nastartovat a pak je to úplně ok

takhle se mi to temhle tejden opakovalo timhle postupem každej den to samý..

2012-11-18 10:41:51

Malou otázku, potom to už jede bez problému? není ten problém v palivové soustavě? padání benzínu? jak to chvilku jede tak se to dotlakuje a je po problému? je tady někde popisovaný problém se zpětným ventilkem, aby se nevracel benzin do nádrže, natankovat plnou, postavit z kopce a druhý den to zkusit.

2012-11-18 11:22:48

no, kdyžtak bych to někdy zkusil no, ale já to mam na lpg a natankovat plnou by pro mě byla sebevražda, zatím jsem nejvíc v hostorii natankoval s timhle autem tankoval za 1000kč

A nebo jinak, jak vypadá ten vetilek, kde přesně je? Já tu mam totiž jedno polorezebraný ML na díly- nádrž jsem z zněj zrovna vyndaval, tak bych to kdyžtak zkusil vyměnit preventivně. Ta nádrž u tohodle je docela šílená věc, strašně moc různejch hadic atd... no na svym autě bych tedy celou nádrž vyndavat nikdy nechtěl

2012-11-18 12:29:33

máš samozřejmě sekvenční vstřikování? to přepíná teplý motor asi za tři vteřiny, v tom případě to jede bez problémů? Dělá to jen při studeném startování na benzín?

2012-11-18 13:18:26

Naměřit při startu tlak paliva na rampě - po té řešit dál.

2012-11-18 17:39:10

Jojo, mam sekvenc.

prostě od začátku takhle, to už jsem popisoval dřív v tématu vykuchaný katy:

ze začátku se mi stávalo jednou za čas třeba po ujetí 1000km(to dělalo kdykoliv za jízdy a nepravidelně) že se to házelo asi do toho nouzáku- prostě to najednou začlo blbě jet, netáhlo to, jako když jsou úplně v háji svíčky kabely nebo něco takovýho jako když to prostě blbě pálí, v tom momentě se to hodilo na benzín, tak jsem to musel chcípnout znovu nastartovat a bylo to zas ok (třeba dalších 500km..)

pak to dělalo čim dál častěji až se to jednou podělalo úplně že i když jsem znovu nastartoval tak to nepomáhalo, jak jsem s tim jel asi delší dobu cca 10km, tak strašnej smrad z vejfuku jako když se pálí kat, dojel jsem s tim jakž takž domu, vykuchal katy.. od té doby to jelo lépe..

ale pak za čas to začlo zlobit při těch startech to co jsem už tady popisoval, nejdřív to chytalo na poprví ale než se to ohřálo tak to blbě jelo.. a pak se to zas zhoršovalo--teď už to nastartuju třeba na potřetí , pak se rozjedu, přepne na plyn- to jakž takž jede, jenže asi po 40metrech to skočí znovu asi do toho nouzáku- v tom momentě se to přepne znovu na benz.- ta říd. jednotka plynu zřejmě pozná že je něco špatně když je to v tom nouzáku a skočí to na benz. pak zastavim, nastartuju znovu a pak už je to furt ok do té doby než zas motor nevychladne.

2012-11-27 12:14:11

Abych nezákladal nové téma, přihodím to sem.

Nevíte náhodou někdo, která pojistka / a kde/ je v ML 163 r.v.1999 320i je od alarmu .?

Díky

Skyair  
Pavel
2012-11-27 12:38:16

Mám tu akorát schéma pojistek W163, ale alarm tam fakt není

2012-11-27 12:39:37

f48 relé k31

Skyair, 2012-11-27 12:38:16 napsal:

Mám tu akorát schéma pojistek W163, ale alarm tam fakt není ..

2012-11-27 12:43:09

Ale máš - jen je to pojmenované proti krádeži

Skyair  
Pavel
2012-11-27 12:43:20

Už to Petře vidím F48

2012-11-27 15:02:27

Díky pánové - jen jsem to holt taky NEVIDĚL

A hlavně jsem si myslel, že je to JEN na sirenu od alarmu.

2013-05-11 15:08:54

harry28: Ahoj, pokud jsi vykuchal katy a nechal zadní lambasondy jen tak ležet a běžet, tak ti to bude navždy padat do nouzáku a škubat...

2013-05-11 20:41:06

peteerr:

ahoj.

jak to myslíš, jako že je mám jen odpojit?

To by bylo to nejjednodušší co bych mohl udělat.

2013-05-12 08:51:50

harry28: Ahoj, ne musí se obejit zadní lambda sondy k řídicí jednotce se připojit dvě malé krabičky, které budou posílat správne data do jednotky, jelikož tak stále dochazí ke špatným datum v jednotce a tak to padá do nouzáku... Na e-bay jedna stoji od 4000Kč Já je mám za 2500Ks

2013-05-13 15:19:02

peteerr:

Tos tam připojil něco jako tohle ??

http://www.h2shop.cz/inde...op&skupina=7&articleID=46

2013-05-14 17:02:50

m.kelly: Ne to co ty máš jako odkaz je jen obohacování či ochuzování lambda hodnot a musíš mít funkční lambdy, když to moje nahrazuje lambda sondy na vždy a tak když to odejde náč kupovat když dáš 2500 a víš že už nikdy nebudeš mít problém... navíc pokud kuchneš katy tak vždy dostává zadní lambda špatné hodnoty a mix paliva není správný, kdežto u mojí krabičky je vždy tak jak má byt...

2013-05-14 17:57:28

harry28: Pokud máš tlaky kolem 12, tak je to úplně ok. ML pojede i při 9,5 tvůj problém bude, že někdo před tebou jezdil na kdoví jaký olej. Buď máš stíraky v hájí což se neprojeví na tlacích a nebo jen prostě guferka ventilů. Myslím, že když je vyměníš pak to papkat olejíček nebude. Jo a nadměrná spotřeba oleje může způsobovat to tvé kuckání motoru, jednak to blbě hoří a zanášejí se svíčky....

Jen tak pro info každý z nás kdo jezdí na LPG neměl by mít pod 10 litrů benzínu, benzinové čerpadlo jede i při jízdě na LPG a je chlazeno pouze benzínem, takže pokud jezdíte na doraz můžete ho zadřít.

2013-05-14 20:56:53

peteerr:

jojo, s tim čerpadlem to je fakt, řešil jsem to zrovna na Fordafans fóru, tam psali nějaký kluci že si to udělali přes odpojovací relé, cívku od relé dát na cívku od přívodního ventilu LPG, aby se benz.čerpadlo při LPG prostě vyplo. Tak jsem to měl udělaný dřív u nějakejch aut, co jsem měl LPG ještě s podtakovym systémem.

Jenže! Já třeba mám tzv. překrývání s benzínem (nemusí to mít každý, prý záleží jak je to nastavené). Nastavil mi to jeden plynař- je to kvuli tomu aby byl plynulejší ten přechod, když se to přepíná z benz. na LPG - absolutně to nepoznám. v tu chvíli přepínání tam jde chvilku (pár sekund) ještě benz. a už i trošku LPG, benzín ubývá LPG přidává, prostě se to takhle plynule překryje.

Já jsem si tady u toho taky právě udělal tohle odepnutí benz. pumpy, jenže pak jsem následně zjistil, že když mam to překrývání, tak je to v háji, protože jak se to ohřeje na tu teplotu tak jak tam hned už jde trošku toho LPG- vypne mi to hned to relé od benz. pumpy (protože už jde do toho přívodního ventilu LPG samozřejmě proud), jenže plynu tam ještě nejde moc, takže prostě při tom přechodu mi to chcípne. Takže to odpojování u tohoto auta zatim nemam. Jedině pak časem to možná vymyslet ještě přes nějakej časovej spínač, aby prostě ještě chvíli od toho přepínání pořád ta benz. pumpa šla a až pak (např. po 20vteřinách nebo to už je jedno kdy) vypla. Nebo prostě aby se benz. pumpa vypla prostě až když nejde do benz. vstřiků abslolutně žádnej benz (respektive absolutně žádnej proud), jenže zas až tak hodně se v autoelektrice bohužel nevyznam.

  • ---

Jinak s tim olejem už to moc nejak neřešim, dlohodobě jsem si spočítal kolik to žere a vychází mi to 1litr oleje na 2000km- pak v přepočtu na peníze mě to vychází asi desetník na km (možná ani ne),takže nic tragickýho... kdovíjakej olej tam teď asi leju já, ani nevim, koupil jsem od někoho asi 50litrů (takže mam zásobu) nějakýho co se leje do autobusů- ale zas když v těch busech jsou motory kdoví za kolik miliónů, tak se tam nic hroznýho taky určitě lejt nebude, a je to 10W40, myslim že Esso nebo Essox já teď nevim moc se v olejích nevyznám.. každopádně to nemůže bejt mojí vinou,ta spotřeba oleje tam byla úplně stejná už od začátku. Co to auto mam tak už jsem nalítal asi 50tis. km asi za dva roky a tohle je furt stejný, možná mi přijde právě na opak že ho to teď žere spíš míň než víc- a paradoxně předtim ten motor byl čistej z venku a teď začíná bejt slušně oblitej, takže ho budu muset někde možná časem trochu přetěsnit.. ale to je zatim v pohodě, fleky to zatim žádný pod sebou nedělá.

2013-05-16 08:26:34

peteerr:

No ona ta krabička taky nepotřebuje funkční lambdy - vkládá se to do přestřiženého řídícího / signálového / kabelu od lambdy, a funguje to tak, že když je to vypnuté, tak to bere signál normálně z lambdy a pokud to zapnu, lambdu to odpojí a posílá to do jednotky mnou nastavený signál, takže lambda jako by nebyla. Navíc to je schopno ovládat dvě lambdy na autě, což je to, co potřebuju.A taky si empirickým vyzkoušením / třeba podle spotřeby / můžu nastavit ideální hodnoty pro ten který motor / pokud se tím až tak budu chtít zabývat /

Máš někde odkaz na ty "tvoje" krabičky ??


Odpovědět

1  2  3