Fórum - Téma


W163 - Nezavislé topení a příhřev


Fórum ML W163 W163 - Nezavislé topení a příhřev

Informace o modelu: Mercedes Benz W163 ML


1  2

2010-12-16 11:34:16

Ma někdo zkušenosti s montáži přídavného naftového topení. Je pravda že má už od vyroby připraven pro dodatečnou montaž,? Marťas

dmh
miloš
2010-12-28 16:14:04

aj mne to nejak slabo topí,motor normálne 80°C

2010-12-29 06:26:12

Vito CDI má standartně příhřev motoru / přídavné topení, druhé příd.topeni není takový problém instalace není složitá zvládne to průměrný kutil.můžeš se rozhodnout mezi teplovodním a horkovzušným. já bych osobně preferoval horkovzušné má to více výhod.

2010-12-29 09:43:06

Napiš více podrobnosti ohledně výhod.Marťas

2016-02-03 13:01:46

Kam je nejlepší namontovat teplovodní naftové topení? Mám na mysli kde v autě. Jestli to někdo máte pošlete mi foto zástavby topení. A jestli má ML přípravu na topení kde je konektor?

2016-02-16 10:45:19

Mercedes Benz W163 ML - topná spirála .. Zdravím, nevíte někdo, kde se nachází příhřev vody - topná spirála (kat. č. A6042000096)? Po googlování mi vyjíždějí hlavně stránky v ruštině, ale nikde jsem nenašel, jak skutečně díl vypadá a kde na motoru je. Pokud máte někdo zkušenost, pls poraďte. V servisu ta spirála stojí necelých 14tis., tak kdyby někdo věděl o použité za rozumnější cenu, byl bych mu vděčen.

Sniper  
Pavel
2016-02-16 20:00:01

Není náhodou součástí výměníku ( radiároru ) ?

Mám pocit, že mi stejně nefunguje a ještě mi pak blbne ofuk čelního skla při zapnutí téhle funkce. Jinak je vše v poho a benzíňák začíná topit téměř okamžitě

dmh
miloš
2016-02-16 20:12:46

Je to súčasťou radiátora,mal som to odfotené keď bolo kúrenie vonku ale fotky sa niekde zapotrošili

2016-02-18 14:32:04

dmh: I mě to velice slabě topilo...... Nebyl jsem ani schopen odmlžit přední sklo. Motor normálně na 80..... Myslel jsem že třeba špatně ukazuje teploměr a motor je jen vlažný...., ale málem jsem si o něj spálil ruku. A v autě jako v ledničce. A stačilo jen málo ... - deset minut práce. Stačilo vymontovat filtr vzduchu k topení a v autě je jako v sauně ! Řekl bych že na zimu není ani filtr potřeba. Ale pokud někdo na filtru trváte, tak vyměnit, nebo aspoň důkladně, ale velice důkladně vyfoukat stlačeným vzduchem Filtr je přístupný z kabiny a je na straně spolujezdce. Stačí oddělat spodní kryt palubky, který drží dva šroubky nad nohami spolujezdce a otevřít víko filtru a tento vyjmout a vrátit víko na původní místo. A rozdíl v topení je neuvěřitelný a nepopsatelný !

Sniper  
Pavel
2016-02-18 20:46:42

smoula50:

2016-02-19 07:33:10

Jo pylák je sviňa, ale když ho na zimu vyndáš, může se Ti, pokud tedy ještě někdy bude zima se sněhem, stát, že pokud budeš mít auto zapadaný prašanem - budeš mít v autě krásnou chumelenici.

Doli  
Libor
2016-02-19 07:40:43

m.kelly: V dnešní době vyndávat pylový filtr je zhovadilost, ten prach pak všude (a to ten co je všude vidět, tak taky potom dýcháte - jen to nevidíte), na palubce, v tapecech ....

dmh
miloš
2016-02-19 08:40:09

Kvalitný filter treba dať.Papierový vôbec nedoporučujem.

Doli  
Libor
2016-02-19 09:25:39

dmh: Ideální uhlíkové filtry

2016-02-19 11:03:51

Taky měním vždycky uhlíkový , ale měním ho jednou za rok jak měním olej v motoru, tak měním všechny filtry . Jak často měníte pylový filtr vy? Marťas

2016-02-20 07:56:59

doli: No já to taky nepropagoval, jen jsem reagoval na příspěvek o něco výše !! To s tou vánicí v autě se mi stalo náhodou, když jsem taky vyhodil "ucpanej" když to v zimě netopilo, a "chvíli " trvalo, než jsem koupil novej

S tím dýcháním máte sice pravdu, ale u mne, co asi tak v dubnu otevře šíbr a alespoň levý vokýnko, a pokud zrovna neleje ho zase zavře až tak koncem října, je to stejně skoro jedno

Jo a ten ulíkovej je sice fajn, ale z chemickýho hlediska je jeho životnost hooodně omezená - ono kolikrát jen stačí, aby ležel pár let ve skaldu ( není balenej vakuově ) a jeho adsorpční vlastnosti jsou poloviční, taky 1-2 delší kolony za náklaďákem a je to za chvíli jen "přicpaný papírový filtr" . Pokud si pamatuju, kdysi na to "u nás" nějakej študent dělal "výzkumnou práci"

Doli  
Libor
2016-02-20 08:12:56

marťas: Ideální na podzim, aby byl do mrazů co nejméně vlhký

Sniper  
Pavel
2016-02-25 18:29:41

Tak jsem dneska ten pylový filtr vyhodil, Jsou tam sice 3 šroubky a ne dva ale to je detail.

Byl docela dost zasraný včetně různého listí a jiného bordelu, no intenzita foukání se zvedla jen o trošku.

Spíše mám asi problém s nastavovacími servomotroky klapek, protože to fouká řekl bych pořád stejně všemi výdechy, i když změním směr foukání.

A co mi nejde moc do hlavy je, že z výdechu na čelní okno mi vůbec nefouká z pravé poloviny...

Kolik je v té ventilaci vůbec klapek, když vemu, že to má 3 základní směry?

dmh
miloš
2016-02-25 21:29:51

No aj to môže byť problém,ja som mal 2 tiahla v háji a po ich výmene to topí parádne.tie tiahla sú z nejakého divného plastu,úplne boli rozsypané.Divil som sa žev MB sa to stane.Tie tiahla mi pripomínali skaramelizovaný cukor

Sniper  
Pavel
2016-02-27 17:22:42

Může mi někdo vysvětlit následující !?

Když mám totálně zamrzlé čelní sklo a venku mrzne, z ofuků mi na čelní sklo prostě nefouká

Totálně mě to vytočilo, když jsem potřeboval ráno jet do práce a stál u zamrzlého čelního skla.

Normálně fouká z výdechů ventilace tam, kam nastavím volič ( i když si to občas žije svým vlastním životem ) ale jak mrzne, můžu nastavovat cokoli, bude foukat všude, jen ne na čelní sklo. Při nastavení ofuku čelního skla fouká jen z bočních výdechů. Nepomůže ani, když už je v kabině teplo. Odpoledne jedu z práce, ofuk stále nastavený na čelní sklo a po zapnutí zapalování slyším serva klapek jak se štelují a z bočních ofuků klesá intenzita větru a začíná foukat normálně na čelní sklo.

Tohle nechápu, co se to s tou ventilací děje??


Odpovědět

1  2