Fórum - Téma


W163 - Nestartuje na benzín


Fórum ML W163 W163 - Nestartuje na benzín

Informace o modelu: Mercedes Benz W163 ML


1  2

2013-01-27 17:02:28

Zdravím...Kamarád má ML r.v.1998 320i 160 kw benzín+plyn a najednou mu to přestalo občas startovat na benzín. Nejdříve jsme mysleli, že je to pal. filtrem, který tam byl už od výroby původní, ale ani po výměně se nic nezměnilo. Zdálo se nám, že se třeba sekne čerpadlo, ale po demontáži se rozbíhalo na tvrdo v pohodě.

Ještě nechápu, že když zapojím čerpadlo přímo na baterii a natlakuju palivovou soustavu a přepojím ho do el. na voze, tak to šlape v pohodě třeba sto km...ale nesmím motor zhasnout Jakmile přijdu po půl hodině k vozu, tak už ho nenatočím at startuju jak dlouho chci... Ale, když opakuji ten proces natlakování pal. soustavy z jiné baterie, tak to zase nastartuji...Je tam nějaký ventil, který drží tlak v pal. soustavě, nebo to bude v něčem jiném??? Na diagnostice to neukazuje vůbec nic Poraď te někdo Díky

2013-01-27 20:41:23

Relé palivového čerpadla nejspíše.

2013-01-28 06:08:08

zkoušeli jsme ho měnit, ale beze změn...ještě mě napadlo, že když jsem bouchl zespodu do nádrže, tak se rozeběhlo takže to asi bude tím čerpadlem

2013-01-28 13:24:38

Je možné že je to čerpadlo - vadné uhlíky upálený kontakt na rotoru - pokud se čerpadlo zastaví ve špatné poloze tak se rozběhne až po kopanci do pneumatiky

2013-01-28 16:49:56

Tak čerpadlo jsem vyměnil také a žádná změna...sice to staré se znatelně hůře rozbíhá a jednou se nerozběhlo vůbec, ale zjistili jsme že na plusák nejde nic...už na pojistce se nenaměří ani prd..nevíte jestli ovládací proud na pojistku benz. čerpadla jde rovnou ze spínačky, nebo kde ho mám kurňa najít už mi z toho začíná hrabat

smegl, 2013-01-28 16:49:56 napsal:

Tak čerpadlo jsem vyměnil také a žádná změna...sice to staré se znatelně hůře rozbíhá a jednou se nerozběhlo vůbec, ale zjistili jsme že na plusák nejde nic...už na pojistce se nenaměří ani prd..nevíte jestli ovládací proud na pojistku benz. čerpadla jde rovnou ze spínačky, nebo kde ho mám kurňa najít .. už mi z toho začíná hrabat ..

2013-01-28 17:07:26

Tyhle dve relatka zkontroluj popr. vymen...

2013-01-28 17:17:15

tu K3 jsem zkoušel měnit za jiné, ale tu K12 ne..k čemu tam je?

2013-01-29 07:42:29

tak to druhé relé K12 je také v poho...nejde vůbec proud na pojistku té K3 ...nevím jestli to může být třebe pojistkovým panelem, že je někde vevnitř špatný kontakt

2013-02-03 05:51:10

Vše vyřešeno...zoxidovaný pojistkový panel

2013-02-28 23:09:34

jak je vidět tak tohle auto je asi dost náchylný na kontakty...

Já měl taky problem že jsem to najednou nenatočil na benz.... bohužel já mam systém LPG kde se to nedá natočit rovnou na lpg, ani nějak provizorně- to mam bohužel vyzkoušený, ani když je to úplně teplý, tak to stejně musí mít trošku benzínu aby se to natočilo.. pak se to přepne na LPG..takže jsem byl v

U mě to nakonec byl jen kontakt konektoru k benz. pumpě, jen jsem odklopil to víko pod zad.sedačkou, zahejbal drátama a ok... a takhle se to několikrát opakovalo, pak jsem to odpojil, pořádně prostříkal kontaktolem, zapojil a už se to od té doby nestalo.

2013-05-20 09:40:08

Mám stejný problémm mám ml55amg a když jsem otevřel pojistkovou skříň tak tam pojistka K3 a k tomu pojistka F38 není... A když se dívám na druhou stranu deklu pojistkové skříně tak je tam k3 - elektr. kraftstoffpumpe (ML400CDI).. jestli tomu správně rozumím tak já to tam mít nemám?? a jak funguje to palivové čerpadlo když tam není toto relé????

Doli  
Libor
2013-05-20 09:48:16

sergioml55amg: Máš podávací čerpadlo mechanické na motoru, žádná pojistka ani relé není k němu potřeba

2013-05-20 09:50:02

doli: tak mě poraď proč to při stratu točí třeba i 6 vteřin než to chytne???

Doli  
Libor
2013-05-20 10:00:48

sergioml55amg: To může dělat víc věcí, přijeď a zkusíme to zjistit

Doli  
Libor
2013-05-20 10:01:58

doli: To relé a pojistka samozřejmě není na 400CDI, na benzínu je

2013-05-20 10:06:50

doli: abych ti to popsal...mám to předělané do plynu tak nevím jestli to nedělá problém..auto když se zahřeje tak na plyn. i benzín jede krásně žádnej problém... ale každé ráno když chci nastartovat tak to točí dlouho a pak to chytne a má to nepravidelnej chod vypnu a nastartuju znovu a chytne to hned a je to dobrý.... pokažde když dojíždím domů tak dojíždím na benzín a nepomáhá to.... jsem z toho docela nešťastnej....

2013-05-20 10:23:41

doli: pak to nechápu 320i a 430i to má a 55 to nemá?? proč když je to taky benzín?? mám to tam teda mít nebo ne??

2013-05-20 10:51:52

sergioml55amg:

tohle přesně občas dělá mě (mám 320). Jen někdy, někdy to chytne na poprvý v poho i běží na volnoběh v poho a jak se rozjedu tak to jede jako traktor, někdy jak píšeš ty, nechytne nebo chytne a běží strašně blbě (snad na dva válce) chcípnu natočim znovu a dobrý..

Za tepla a pak na LPG úplně v poho.

Řešilo se to teď v mém tématu o katalizátorech.

Nemáš vykuchlé katalizátory? Já je mam vykuchaný všechny a prý to je timhle, že zadní lambdy zaznamenaj že tam ty katy prostě nejsou, proto to takhle na benz. zlobí a občas skáče do nouzáku. Tohle jak se to musí občas natočit znovu- to vypadá na to skákání do nouzáku.

2013-05-20 11:30:54

harry28: jsou tam přední katy a zadní katy... ty přední tam mají sondy před a za a to tam vše mám, vykuchlí mám jen ty zadní, ale tam žádný čidlo není tak by to nemělo mít vliv ne???

Svatik  
Svaťa
2013-05-20 11:51:08

sergioml55amg: Už jsem to tu psal v několika diskusích: Mám odstraněný všechny čtyři katy a žádný problémy mi to nedělá. Jedinej problém je, že to líp reaguje na sešlápnutí plynového pedálu.


Odpovědět

1  2