Fórum - Téma


W163 - Nestartuje


Fórum ML W163 W163 - Nestartuje

Informace o modelu: Mercedes Benz W163 ML


1 ......... 5  6  7  8  9 ......... 12

2013-08-24 17:16:31

W163 - Motor točí a nechytne .. motor toci a nechytne predtim byla vybita baterie diagnostika origo mb pise start neni povolen

2013-08-25 13:00:21

to bude imobilizer v kluči pravdepodobne ale opitaj sa doliho poštou

2013-09-05 10:59:12

W163 - Nestartuje .. Prosím o radu .Sem tam mi nechce nastartovat můj méďa .Diagnostika mi ukázala chybu P1354 nevíte někdo co to může být?

ML W163 r.v. 2002 270cdi.Budu ráda za každé info

Svatik  
Svaťa
2013-09-05 11:07:55

dwany: Nejlepší je zajet na takovou diag., kde budou vědět co ktrá chyba znamená. Ale k té tvojí: P1354 - synchronizace mezi klikou a vačkou Takže asi snímač ot. klikové hřídele.

Doli  
Libor
2013-09-05 11:29:16

Pravděpodobně Hallův snímač otáček klikové hřídele,na ML běžná závada, nebo možná snímač vačky...

2013-09-07 06:17:37

Jak píše Doli a Svatik , pravděpodobně Hallův snímač otáček klikové hřídele, mam ML430, dělalo mi to taky, a to když chladl motor, někdy jo a někdy ne, když to nešlo tak jsem počkal další dvě hodiny, nebo do rána a potom cvak na startér a jel jsem.

2013-10-26 05:38:18

blueabyss: Ahoj. u ML163 270 jsem cca před měsícem zjistil, že pokud dostane prudce naložíno tak se celý vypne.Po zastavení a zařazení P opět chytne. Nedlouho poté jsem na dálnici ho delší dobu držel na cca80% z max.ot. Po zastavení u pumpy jsem chvíli počkal, vypnul a tankoval. Po návratu už jsem nenastartoval.Provedl jsem asi 4 pokusy a přestal.Bylo znát,že startér už točí těžce.Po cca 10ti min. jsem napoprvé nastartoval. Toto se začalo objevovat častěji. Ne vždy.Tuhle opět u benzinky. Po třetím pokusu opět startér úpí. Když po 10ti min. nic přes kabely ihned.Napadla mě baterka. Ale vzhledem k tomu, že jsem se poznal v čidlu kliky tak jsem tam nechal dát nové.Jasně, že proběhla jeho destrukce/doslova bylo zažrané/.Odstraňování zbytkú snad 2 hodiny.Nové montáž.Start OK. První zastavení po zahřátí v zátěži a následný start OK. Po 3 km stop na dofouknutí pneu. Nenastartoval jsem. Ani po 10t min. Opět kabely pomohly...Když jsem odjížděl a dal mu opět se komplet vypnul. A znenadání mi zmizí z expanzky medium, až se rozsvítí čidlo nízké hladiny.Po zastavení a uvolňování víčka to zabublá a nádobka je opět plná... Topení v chaosu... :) Prosím o posouzení a doporučení co dál.Děkuji Petr111

2013-10-26 06:40:21

petr111: Dle mého názoru nejspíše dvě závady.

Zhasínání při akceleraci a špatné starty motoru

Zde se nejspíše jedná o závadu v palivovém systému - pokles tlaku na railu a v důsledku tohoto, řídící jednotka odpojí vstřikovače.

Při této poruše je nejmenším zlem, vždy vyměnit filtr paliva a přesvědčit se o bezchybnosti nízkotlaké části vedení paliva.

Dále je několik možností, které je třeba diagnosticky ověřit - dle chybových kódů postupovat dále.

Dosti častou příčinou tohoto jevu je vnitřní netěsnost některého ze vstřikovačů - lze vcelku prokazatelně přezkoušet provedením kapilární zkoušky.

Voda v expanzce

Málo kapaliny v chladícím okruhu - systém je zavzdušněn nebo se zavzdušňuje. Příčinu nejsem schopen bez prohlídky analyzovat. Dolít kapalinu a zjistit místo úniku.

Případně přezkoušet chladící systém na přítomnost spalin CO2

2013-10-26 10:15:22

Me tohle delal mamut a po vymene baterky to je OK

Teply to proste nechytlo

2013-10-26 10:58:32

enougher: Budu informovat. Dík

2013-10-26 16:44:31

petr111: problem dle indicii neni ve startovacich otackach jak pise enougher ale ve vysoktlake casti palivove soustavy...jak pise blueabyss. Vyssi startovaci otacky pomoci pridaneho zdroje napajeni neresi problem samotny, jen ho prekonavaji...Otazkou je...jak dlouho.

2013-10-26 18:13:03

miky: Ve vší úctě smekám na jaké úrovni to tady "pinkáte". Baterii jsem vyměnil-bylo to na hraně. Vrchy desek již otevřené jak hladové suchary. Starty ANO. Souhlas s tím rozvodem paliva. Filr paliva je dělanej...Ještě by možná to zhasínání motoru po prudké akceleraci mohlo zapříčiňovat nedostatečný podávací tlak paliva z bandasky. Vstřikovače ale vedou - , protože zvuk motoru mi sakra asociuje starou Barču.

Děkuji Vám všem. Petr

2013-10-26 18:27:57

blueabyss: Děkuji za brilantní rozbor. Přítomnost spalin CO2 v systému jsem vyloučil tím, že během zvýšení otáček při naplněné expanzce se neobjevila ani bublina. Nicméně to není dořešené. Mám puštěné topení a během zahřívání motoru jakobych občas ucítil chlad klimošky...

Děkuji za vstřícnost a přijmi uznání Tvých znalostí

Petr111

2014-03-12 09:32:12

Dobrý den, zdravím všechny, mám problém s ML 400 rok 2002, začalo se mi stávat,že když někam jedu a mám čtvrt nádrže nafty a někde auto zastavím a vypnu motor,tak nechce naskočit,pokud odpojím baterku na více než 10 minut okamžitě chytne,pokud nedotankuji je to pokaždé stejné,pokud dotankuji chytá normálně, je tam nějaké čidlo ? Moc děkuji

2014-04-06 18:48:17

karandzer: Mam problem zo štartovanim na mercedesu ML 400. Prosim o radu

Doli  
Libor
2014-04-07 07:01:06

karandzer: To musíš trochu specifikovat. Za tepla, za studena, točí, netočí?????

Doli, 2014-04-07 07:01:06 napsal:

karandzer: To musíš trochu specifikovat. Za tepla, za studena, točí, netočí?????

2014-04-07 08:37:29

Ted jsem přišel na to, že stačí aby motor jenom vychladnul a nastartuje to, motor točí,ale nechytne a i když chytá ,tak podle mě mu to dost dlouho trvá, co jsem tady vyčetl vaše rady, tak jsem minulý týden vyměnil čidlo na klice a čidlo na teplotu a je to pořád stejné. Moc díky.doli:

Doli, 2014-04-07 07:01:06 napsal:

karandzer: To musíš trochu specifikovat. Za tepla, za studena, točí, netočí?????

2014-04-07 08:38:50

doli: Promin nechytá ,když je teplý.

Doli  
Libor
2014-04-07 08:43:58

papino: Je třeba udělat zkoušku vstřikovačů na vnitřní netěsnost a otestovat ventil regulace tlaku paliva. Podle výsledku bych pokračoval dále.

2014-04-07 18:31:00

doli: Moc děkuji, ještě dotaz radíte tu dva a , jestli si můžem tykat,ty jseš u Brna nebo u letiště,at to tu nemusím hledat, já jsem 20 km za Ústím nad Labe, že bych s tím přijel. Díky.


Odpovědět

1 ......... 5  6  7  8  9 ......... 12