Fórum - Téma


W163 - Nestartuje


Fórum ML W163 W163 - Nestartuje

Informace o modelu: Mercedes Benz W163 ML


1 ......... 8  9  10  11  12

2014-11-07 10:04:06

320 neštartuje .. Chcel som napísať až keď budem mať výsledok z diagnostiky ale v mercedesu sú tak vyťežení, že sa tam dostanem najskôr v stredu!

Ak niekto tuší budem rád za každú radu.

Ráno som šiel naštartovať a nič, potom druhý krát a auto chytilo ale len na pár sekúnd a pomali motor zhasol.

Potom už nič len točil na prázdno. Skontroloval som čerpadlo OK, Aj na rampe OK, skontroloval som sviečky a tu sa pozastavím. Iskru hádžu ale mne sa zdá že slabú a že preskočí a dlho a nič a potom zase preskočí iskra. Iskra je taká jasná oranžová a mám pocit, že by mala byť do modra. A keď som mal tú sviečku vonku a skúšal ju tak sa zmenil zvuk motora keď točil a keď hodilo tú iskru. Skúsil som aj iné sviečky a to isté. To je asi všetko. Vie niekto čo by asi tomu mohlo byť?

2014-11-09 10:18:29

rescueman: ja som riesil starty asi dva mesiace, servis aj doma. Presne tento motor. Podla mojich skusenosti aby nezastartovalo 12 sviecok aj s malou iskrou je somarina. Aspon by sa snazil naskocit. Benzin ak spadne do zadu, cerpadlo ho natlaci v dvoch troch sekundach, ono ho aj pocut, ale u mna napr spadol, dal som budik na rampu, pri starte ukazal 4,2 cca, no nestartoval, bol tam este vzduch podla mna, az ked sa ten minul cez vstrekovace, nastartoval. Treba pozriet ci po dobu pol hodiny po tom ako natlaci na rampu palivo neklesne pod 2,5 po vypnuti klucika. Ak klesne je zly palivovy filter, je v nom regulator tlaku paliva, 120-150eur origo v mercedese a hodina a pol roboty doma pod autom.

Podtlaky a pod somariny pri starte vobec neriesit, startuje to ci tak ci tak, staci iskra a palivo.

2014-11-09 10:27:22

nemcokpeter: ja to nemám ako zmerať na rampe tie tlaky... a mal si to napojené aj na diagnostiku alebo si len podľa tých tlakov prišiel na to, že o je palivový filter? a filter je súčasťou čerpadla alebo je niekde na vedení?

2014-11-09 11:41:34

rescueman: na rampe sa robia dve merania, to prve som ti pisal, tlakomerom v autoservise, no a to druhe je teda meranie ci je palivove cerpadlo ok, musi do pol minuty cez ventil co mas na rampe pretiect 1,5litra benzinu ak si dobre pamatam, vtedy je cerpadlo dobre.

diagnostika ti nenapise vadny filter,kedze v nom nieje ziadna elektronika

bez tlakomeru a tejto skusky nevylucis, ci je tato cast ok

2014-11-09 11:44:11

nemcokpeter: keď sme to napojili vonku na diagnostiku tak neukazovalo otáčky na kľuke, proste nula lenže vypadávalo spojenie lebo už bola slabá baterka cca9V . Už ju mám nabitú tak zajtra uvidíme čo na to diagnostika, potešilo by keby to bol ten sníma otáčok kľukovky.

2014-11-09 11:56:59

rescueman: isteze neukazala nic

2014-11-09 12:00:15

nemcokpeter: ešte mi napadlo, že sme skúšali štartovať aj priamo na plyn lebo sa to dá ale výsledok nula takže dúfam, že to nebude to palivové čerpadlo...

2014-11-09 12:03:42

rescueman: pokial to nepremerias, nenajdes zavadu, ja mam tiez plyn, startovalo mi to zle aj na benzin aj na plyn, uplne rovnako, vymenil som filtre a ide na prve pretocenie a nerozumiem tomu do dnes

ale filter sa zmerat da aj cerpadlo, cize ti odpadne zavada ak premerias, potom este senzor na vacke pisu na fore ze moze robit problem, ale to by ti nesla iskra podla mna...

2014-11-09 12:09:29

nemcokpeter: tebe to štartovalo zle ale mne vôbec...

2014-11-09 14:44:12

Takže! Nabil som baterku a skúsil to naštartovať na plyn a auto chytilo a ide normálne. Na benzín iba točí a nič. Skúsil som vybrať snímač kľukovky za chodu a motor hneď zhasol. Tak asi to bude ten regulátor tlaku. Alebo napadá niekoho niečo iné?

2014-11-09 15:09:15

rescueman: zistit ci ti ide cerpadlo a ci dava tlak na rampu. posad niekoho nech startuje a strc sroubovak do ventilu na rampe, benzin musi frkat na 5 metrov od auta, ak nie, treba ist ku filtru a odskusat ci cerpadlo dava palivo

2014-11-09 17:11:35

nemcokpeter: palivo ide aj čerpadlo len neviem či dáva dostatočný tlak... raz sa mi podarilo naštartvať aj na benzín ale hneď to zdochlo... a nešlo by zmerať tlak na rampe aj manometrom na fúkanie kolies?

Doli  
Libor
2014-11-09 20:21:15

rescueman: Šlo

2014-11-09 20:45:02

doli: a aký je správny tlak?

Doli  
Libor
2014-11-09 21:23:29

rescueman: 3,5 až 4 Bary

2014-11-09 21:26:07

doli: Díky Doli! zajtra kúpim nejaký lacný manometer a skúsim to zmerať.

2014-11-17 17:00:39

rescueman: by som chcel vidiet tu redukciu

2014-11-30 07:16:33

Tak s tým štartovaním sa to vyriešilo a vyzerám teraz ako idiot

V aute nebola ani kvapka benzínu... to je celé.... Ako som písal na začiatku zkontroloval som benzín na rampe a vtedy tam bol aj nejaký tlak a aj benzín striekal čerpadlo vtedy ešte točilo , aspoň ho bolo počuť. Tak som benzín neriešil a aj preto lebo sm tam pred mesiacom natankoval 10L (jazdím na plyn). A tak sa to riešilo, nakoniec som kúpil nové čerpadlo a regulátor tlaku, vymenil som to a keď som to menil v nádržy nebol žiadny benzín len taká malá kaluž ako dlaň. Skúsil som otočiť kľúčikom a čerpadlo nič... Tak som naštartoval na plyn a šiel natankovať benzín a že potom pozriem čo je s elektrikou. Po natankovaní auto funguje ako hodinky!

Doli  
Libor
2014-11-30 08:01:27

rescueman:

2014-11-30 14:54:58

Mne sa vyriesilo startovanie vymenou palivoveho filtra. Ale skusal som tento tyzden jazdit aj na plyn, motor ide vcelku normalne, no je zaujimave ze ked niekde zastanem a vypnem motor, nastartovat ho je zase problem. Ale napr. po celej noci ked odstoji nastartuje normalne. Ked jazdim len na benzin, startujem tiez normalne na prve pretocenie motora. Tento tyzden idem skusit vymenit LPG vstrekovace, ci nahodou nebude problem v nich, mozu prepustat alebo nieco, ja uz fakt neviem


Odpovědět

1 ......... 8  9  10  11  12