Fórum - Téma


W163 - Dotazy ML 500


Fórum ML W163 W163 - Dotazy ML 500

Informace o modelu: Mercedes Benz W163 ML


1  2

udm  
2010-03-03 11:38:18

(viz přiložené video)

Mercedes Benz ML 500 Promo Video  |  Více info

The redesigned M-class (chassis name W164) was introduced to the public in April 2005 as a 2006 model after showing at the North American International Auto Show in January. It is almost entirely new, with a more sporting, aerodynamic look—the coefficient of drag is down to 0.34. Mercedes-Benz has also made the new M-class larger, measuring 150 mm longer than the first model. The M-Class was named "Best New Sport Utility Vehicle" in the 2006 Canadian Car of the Year awards. The back was commonly referred as a shoebox so DaimlerChrysler spent most of their $600 million dollars on redesigning that part.

Mercedes-Benz extensively publicized the US$600 million that was spent to update their factory and add additional manufacturing space for the new R-Class. According to early automotive press reports, the 2006 M-Class vehicles demonstrate vast improvements in build quality.

The W164 platform used for the new M-Class is shared with the new GL-Class and is a unibody type rather than the former (W163) body-on-frame used by the M-Class vehicles produced from 1998-2005. The X164 GL-CLass, a longer 7-seater version of the W164 platform, is also available.

New features in the 2006 M-Class include the 7G-Tronic seven-speed automatic transmission, optional Active Curve-Illuminating Bi-Xenon headlights which "steer" in the path of the vehicle, and an adjustable-height air suspension. The manual transmission has been dropped.

4-valve engines are replacing the previous 3-valve SOHC V6 and current 3-valve V8:

  • ML350 - 3.5 L 4-valve V6, 272Hp(258 ft-lbf)
  • ML500 - 5.5 L 4-valve V8, 382HP(550 N-m)
  • ML550 - 5.5 L 4-valve V8, 382HP(550 N-m)(North America)
  • ML63 AMG - 6.2 L 4-valve V8, 510HP (347 kW)
  • ML280 CDI - 3.0 L V6 Turbo Diesel, 188HP (325 ft-lbf)
  • ML320 CDI - 3.0 L V6 Turbo Diesel, 224HP (376 ft-lbf)
  • ML420 CDI - 4.2 L V8 Diesel, 306HP (700 N-m)

Models using Bluetec Diesel engine with urea injection will be introduced for the 2009 model year.

ML63 AMG

The AMG version of the W164, the ML63 AMG, was introduced at the 2006 North American International Auto Show as a limited edition 2007 model. It features a 6.2 L M156 V8 engine producing 510 hp (380 kW) and 465 lb-ft (630 N-m) that is handcrafted in Germany, which makes the vehicle extremely rare. The engine is mated to an AMG Speedshift 7G-Tronic seven-speed automatic transmission. The ML63 can accelerate from 0-60 mph in just 4.8 seconds.

Facelift

The 2009 Mercedes-Benz M-Class will get a minor facelift as it debuts at the 2008 New York International Auto Show.

Verunka  
Radek Hladil
2014-07-22 22:03:41

Dobrý den chci koupit ML 500 z roku 2004 s lpg.Je to dobrá volba a měk bych to i na tahání vleku.Děkuji za rady

Ml 500 problém elektrika .. Dobrý den už mám ML 500 Brabus a nejdou dálková světla, vnitřní osvětlení, pravá strana centrálu. Jde tam nějak nahrát nebo zprovoznit navigaci? Děkuji za radu.

2014-07-29 20:24:20

verunka: To co píšeš jako problém se dá jistě opravit, ale ne po internetu nebo telefonu. Je nutné měřit kam až ta šťáva teče a proč dál ne. Taky je k tomu nutné patřičné el. schema a vědět, které pojistky jaký obvod jistí a zda jsou nepřerušené. To bych ti doporučil jako první zkontrolovat neporušenost pojistek. Z toho co píšeš by se měly pojistky a relé nacházet v pojistkové skříňce v prostoru motoru. Když otočíš kryt a podíváš se z vnitřní strany tak tam jsou symboly okruhů, které přislušná pojistka chrání.

Čau a mnoho zdaru

Verunka  
Radek Hladil
2014-07-29 20:34:36

To jsem udělal všechny pojistky v pořádku a dalo by se někde sehnat schéma elektriky??Děkuji

2014-07-29 20:45:08

verunka: Jistě, že tato schemata existují, ale servisy, které k nim mají přístup za to platí ročně nemalé částky a tak je neradi poskytují.

čau

Verunka  
Radek Hladil
2014-07-29 20:46:56

A ta navigace by se dala zprovoznit někde??

2014-07-29 20:55:27

verunka: Asi ano. Ale já to nemohu tvrdit na sto procent. Je smůla, že zrovna teď je doba dovolených a ti největší odborníci, kreří na chatu a na fóru odpovídají denně se už delší dobu nejeví. Jak jsem zjistil na tvém profilu tak jsi z Boskovic a tak pro tebe nejbližší by byl zřejmě Doli - Tišnov.

Verunka  
Radek Hladil
2016-07-25 14:59:05

Nějak to nejede .. Zdravím vás Medvědáři.Mám takovej dotaz.Měl jsem Ml 500 W163 Brabus a ted mám to samé ML500 W163 ale Amg.Ten Brabus mě připadalo že jel lepší než to amg to amg nemá takovej život mě připadá že ten motor je takovej zhnilejší ten brabus měl ten motor takovej vostřejší.Podle papírů mají oba motory 215 Kw.Nemá s tím někdo nějako zkušenost jestli je tam někde nějaká ůprava nebo něco??Děkuji za odpověd.

2016-07-25 15:19:49

Najskor budes mat rozpadnute klapky v sani.. je to dost velky rozdiel keď nefunguju alebo jedna strana je otvorena a druha zavreta skontroluj si to je to 10 min robota http://www.pierburg-servi...ges/pg_pi_1132_en_web.pdf

Verunka  
Radek Hladil
2016-07-25 17:45:46

metadont: No jo možná jsem úplně blbej ale nevím jak to mám zkontrolovat to mám odšroubovat sání??

2016-07-25 18:39:42

Nie sanie ma tri casti.. ma vrchu nieco ako dekel potom vnutorna cast ktora rozdeluje prudenie vzduchu a spodnu to je priruba v tom mss aj benz vstrekovace.. Ty das dolu iba úplný vrch to je niekde ako je pripojena rampa k vstrekovacom v tej vyske sa oddeluje ten dekel vzadu ale treba odpojit egr podtlak brzd a este nieco najprv skus to egr takaplechova hadica ak nepojde vytiahnut tak to skus nadvihnut ten vrchny dekel kolko to pojde uvidis to aj cez skaru a budes vediet ci ma zmysel sa pasovat par hodin z egr ventilom.. Ja ked zozeniem kompressor z 55amg dam to namiesto tohoto

Verunka  
Radek Hladil
2016-07-28 12:34:23

Klapky jsou v pohodě a chodí taky v pohodě.

2016-07-28 12:47:12

Tak klasika kontrola hladiny oleja v prevodovke mozno ti motor maka dobre ale prevodovka ti zle radí...a potom kontrola o2 sond vahy vzduchu sviecok kompresie motora atd

Doli  
Libor
2016-07-28 13:12:13

metadont: že by hladina oleje v převodovce měla vliv na popisovaný problém, to tedy dost pochybuji....

2016-07-28 13:46:13

Mne v priebehu mesiaca auto zacalo ist tak tazkopadne pridal som a nechcelo to ist tak som skontroloval co sa dalo zistil som unik oleja z prevodovky tak som to opravil pri tej prilezitosti vymenil napln a filter a zrazu mi to islo uplne inak preradovalo to skor v nizkych otackach a nenatahovalo to kazdu rychlos jak sa dalo.. Po to bolo celkom ine auto vsetko take svizne.. Aj tu na fore som cital nieco o tom

Verunka  
Radek Hladil
2016-07-28 14:00:35

Čau Doli a ty bys nevěděl??

2016-11-28 06:00:13

Zdravim vsechny mercedesaky, poridil jsem si k narozeninam MB 500ML , na aukci za 3500 $ , je to krasavec ale ma najeto 160 tis mil, coz je cca 300 000 km. Chtel bych se touto cestou zeptat mercedesovych znalcu! Je potreba nejaky vetsi servis, pri 300 000 km? Dekuji za odpovedi.

Verunka  
Radek Hladil
2016-11-28 10:44:17

Udal bych klasické servis jako oleje,filtry,svíčky,brzdovo kapalinu prohlídl bych brzdy a podvozek a pokud se něco špatnýho najde tak to vyměnil.Moje první ml 163 500 mělo najeto 350000 a bez problémů.

Verunka  
Radek Hladil
2016-11-29 18:17:07

MAP senzor .. Zdravím jen se chcu zeptat jestli někdo neví kde je umístěn map senzor na W163 500.Děkuji.

Skyair  
Pavel
2016-11-30 08:38:56

verunka: Net nabízí tyto obrázky:

1) na motoru M113

2) na podobném motoru M112

3) MAP senzor


Odpovědět

1  2