Fórum - Téma


W163 - Koupě 270CDI


Fórum ML W163 W163 - Koupě 270CDI

Informace o modelu: Mercedes Benz W163 ML


1  2

2011-04-26 20:24:30

Zdarec lidi, jedná se mě o jednu věc. Vážně uvažuju o změně auta. Mám BMW 320 a má to prostě malej kufr. Dostala se mi docela dobrá nabídka koupi jednoho vozu Mercedes Benz M 270 cdi. Je to rok 2002. Už je to ten faceliftovanej model. Jelikož s těmahle vozama mám pramalou zkušenost, tak by mě zajímalo, na co si dát pozor. Vůz má najeto cca 200 tisíc km, je to od dealera Mercedesu v Českých Budějovicích a jelikož jsem z Hradce Králové, tak prostě nechci jet nadarmo. Je jasný že je nejlepší vizuální kontakt, ale pár rad od lidí se dycky vyplatí.

Díkes moc a pro jistotu sem hodím link o jakej kousek se jedná...

http://www.tipcars.com/me...cdi-facelift-8722197.html

2011-04-26 20:48:00

Nechci nikomu vnucovat svůj názor,ale 270cdi je shit .

Když už nic jiného tak jsem nikdy nikoho neslyšel chválit motor s lichým počtem válců.

2011-04-26 20:55:35

200 000 u 270 cdi = smrt

2011-04-26 21:00:56

Fááákt? Můj známej ho má v Ečku, má tam dost přes 200 a nevim že by mu to nejezdilo. Nebo proč by to mělo bejt tak nahovno? Já potřebuju něco naftovýho a 4 litr si myslim, že už je moc.

Svatik  
Svaťa
2011-04-26 21:37:19

Když už potřebuješ naftu, co takhle 320 CDI. O té ,čtyřstovce vůbec nepřemýšlej. To je největší zabiják rodinného rozpočtu v dějinách.

2011-04-26 22:20:59

GL420 OK zadny prolbem

2011-04-27 05:48:55

320 cdi bych bral, ale jaxi se v tom danym typu nevyrábí, to je ten problém.

Svatik  
Svaťa
2011-04-27 06:29:47

Tak to se omlouvám. Vůbec mě nenapadlo, že ho tam nedávali, když motor byl už na světě.

Svatik  
Svaťa
2011-04-27 08:31:13

Motory 400 CDI a 420 CDI nelze srovnávat. Přestože mají stejný obsah (3996 ccm), jedná se o odlišné motory. OM 628.961(400CDI) OM 629.910(420CDI) 400 CDI byl spíchnut horkou jehlou, aby nezaostávali za konkurencí v nabídce motorů. To si necucám z prstu, to jsou slova odborníka. Ale zase na druhou stranu tě bude milovat tvůj dodavatel náhradních dílů.

2011-04-27 14:29:22

hm, lidi já sem z toho jelen. V kombajnu mám motor z mercedesu (je to 11litr véčkovej šestiválec) za skoro deset let probozu si pápne cca dva litry oleje a jináč nic. Vim že se nedá srovnávat motor z náklaďáku a osobáku, ale jak to že někdo řekne že 270cdi po 200 tisicich kilákách je prostě mrtvola...mám bmw 320d, má najeto cca 160 tisic a je furt jak novej, olej si veme cca litr od výměny do výměny, ale jako nikde to neteče prostě nic.... tak teda radíte prostě M nekupovat s toudle motorizací?

2011-04-27 14:43:08

ML a Sprinter ma stejny motor a nejvic zlomenych klik je prave u tehto typu

zalezi po kom kupujes

Vsechny dily maji zovotnost 5 LET NEBO 200 000KM TAK TO PROSTE JE

treba v Cecku je 270 bezkonkurencni motor ale na tezky provoz proste neni

Miluju klienty se 400 CDI mam sice jen 2 ale o to si je hyckam vic pac volaji casto

Jen si to kupujte jsou v plny budete za masera

Je pise Svata 400 cdi byl narychlo postaveny motor diky konkurencnimu BMW 740D TTV8 jen abychom byli prvni

je to holt cena za inovaci

2011-04-27 16:44:19

Dobře, takže podle toho co řikáš, je prostě lepší se M s motorem na naftu vyhnout? Nebo je někdo jinýho názoru?

viki  
viktor
2011-04-27 19:21:52

320 -plyn

2011-04-27 20:22:01

hele plyn patří do Osvětimi a do sporáku...k autům na plyn mám averzi jaxvině... Já chci ropu. No nic, když neumí mercedes udělat dízl, tak prostě zůstanu asi věrnej BMW, to umělo motory dycky...

V pátek se na to M jedu podívat. Je to sice až v Budějovicích, ale za to nic nedám. Je ještě něco krom toho jak vy řikáte blbýho motoru, na co bych si měl dát bacha?

2011-04-28 10:48:19

Patřím mezi majitele ečka s motorem 2.7 cdi. Můj strýc ho má ve w 210 a podle toho co zde čtu, tak oba patříme do šťastné skupiny lidí, kterým jejich 2.7 cdi podle všech tvrzení již přežili svou smrt a mohu říci, že ve velmi dobré kondici. V zimě v -20 startuje na škrtanec, vítajíc mě po ránu ihned sametovým zvukem motoru...Já osobně mohu tento motor doporučit s tím, že pokud je člověk prase, tak zničí jakýkoliv motor. Ke svému autu se snažím chovat ohleduplně (pravidelná výměna oleje, nehonit na studeno, atd.) Jezdím poměrně často dálnice rychlostí kolem 160-180 km/h průměrná spotřeba do max 9l a ani toto nečiní 2.7cdi potíže...Nevím jak v jiných modelech mercedesů, to nemohu opravdu posoudit, ale v ečku tento motor funguje dobře. Když jsem ho kupoval, tak jsem se o koupi radil u svého mechanika který dělá v podstatě jen značku mercedes již dlouhé roky (p. Otřísal, mám v něho naprostou důvěru). Nebylo nic, čím by mě od koupě této motorizace zrazoval...Zatím stále čtu, že 2.7cdi jsou špatné. Opravdu by mě zajímalo jestli je zde někdo z majitelů, koho něco z toho co se zde o těchto motorech píše potkalo v reálu a ne že mu to známej povídal. Nemyslím tím samozřejmě vyhoněné sprintery, kterým zaměstnanci naloží ráno na studeno kládu 4tis. a pak světe div se, praskla klika.

viki  
viktor
2011-04-28 10:59:00

pan Otřísal (tuším telnice)je šikovný pán ano samozřejmě většině majitelů tento motor slouží,tyto informace jsou většinou od kluků opravářů kterým se tento motor oběví na stole s bohužel s problémem vážného (drahého)rázu který již popsal výš Radek

2011-04-28 11:47:17

To je presne to co rikam. Muj znamej ma E s timdle motorem,kupoval to novy a tusim ze kuze mit minimalne tak 230 ne-li vic a s tim autem nemeo zadnej zavaznej problem. Co mel M tak taky na to nikdy nenadaval. Tak nevim kde se tydle famy berou...

2011-04-28 11:58:14

Já vím kde se berou, jeden známej povídal a to jsou zaručeně přesné informace. Vsadil bych se, že Ti co to nejvíce trousí, tak pravděpodobně v tomto autě ani neseděli, ale zcela přesně o tomto motoru ví vše, samozřejmě že svůj názor nikomu nevnucuji

2011-04-28 12:20:42

Viki určitě s Tebou souhlasím, ale vím že na stole konkrétně p. Otřísala jsem viděl jak 5ti vály, tak i 6ti vály...S p. Otřísalem se už znám pár hezkých roků před tím, než jsem měl svého prvního Mercedesa,v jeho zaměření jsou právě nejvíce diesel motory a jsem přesvědčen, že by mě vědomě nenavezl do motoru, který má zásadní konstrukční vadu...Zničit se dá každý motor a ta fáma vznikla podle mého názoru z toho, že jsou to hodně používané motory ve více modelech Mercedesů a ve valné většině těch nejvíce zatěžovaných, ať už jsou to sprintery, taxi a ML které používají na tahání vleků... Ještě bych dodal, že w 210 mého strýce má za sebou hranici 300tis km. Dělal komplet vstřiky a jinak jen běžná údržba...

2011-04-28 12:25:33


Odpovědět

1  2