Fórum - Téma


W163 - Koupě


Fórum ML W163 W163 - Koupě

Informace o modelu: Mercedes Benz W163 ML


1 ......... 9  10  11  12  13 ......... 17

2016-06-08 15:38:48

Z automatu jsem měl vždy hrůzu,že si nezvyknu a pochyby o spolehlivosti. Zvykl jsem si ihned na radu - myslet si, že levá noha je přivázaná a je to bomba i řazení se vůbec necítí.

NUN
2016-06-08 20:11:54

jo.geen: Tak to se divím...já s ML 270 couvám bez problému... Možná je to na zvyku...

zmrzlinář: Prosím..nemáš CD K NAVI...?

sivid: Klasika... záleží na tom co je pod kapotou...! Ani při zkušební jízdě nemusíš poznat do čeho bu deš muset zítra vrazit prachy dřív... ;-/ Záleží na tom, kdo s tím jezdil, a jak se k tomu choval.. Jinak najetý km tenhle držák neřeší

2016-06-09 07:10:00

nun: sory nemám

2016-07-04 20:06:08

sivid: Ahoj sivid. Mám 350 4 matic a jsem spokojený. Spotřebu mám kolem 14 l lpg. Auto máme necelý rok a proto zkušenost se spotřebou máme kolem 14 l lpg. Jinak co se týče oprav, tak zatím jsem řešil přední brzdové desky, kulové čepy řízení a uložení kardanu. Dále vady laku, které jsou si myslím nevyhnutelné. Pak nám to žere kolem 1. l oleje na 2000km. Jinak nic. Vše funguje tak jak má. Té spotřeby u 350 bych se nebál. Přeji ti dobrý výběr auta.

Přidat obrázek Propagovat

2016-07-28 14:56:29

Volba motorizace .. Srdecne vsechny zdravim. Rad bych si poridil Mercedes ML W163 pro potreby myslivosti (polni, lesni cesta, louka, podmitnute pole atp.) a pojizdeni kolem komina. Predpokladam relativne kratke trasy, zhruba 15 km jedna cesta. A rocni najezd zhruba 3-4.000 km. Takze benzinovy motor je jednoznacna volba. ML 230 rovnou vylucuji, protoze ho povazuji za slaby a v ojetine bude zcela jiste utahany. Krome toho ML 230 jsou temer bezvyhradne vzdy ve slabe vybave. Navic bych se i rad vyhnul manualni prevodovce. Idealni je zdcela jiste ML 500 (pripadne AMG), ale tech je k videni malo i na mobile.de. Obcas se objevi ML 430 (ktery je aktualne mym favoritem) a naprosta vetsina ML v benzinu je ML 320. Najde se nekdo fundovany, kdo by byl schopen popsat vyhody a nevyhody ML 320 V6 a ML 430 V8 a poradit mi tak s vyberem? Na nekterych blogach jsem cetl, ze jsou problemy s vymenou rozvodu u 320i s jejich samotnou konstrukci. Jinde jsem zase cetl, ze pokud je nejaky motor v ML nesmrtelny, tak jedine 3.2i V6 ve W163. Predem mnohokrat dekuji.

2016-07-28 15:44:21

berto: Zdravim, problemy u ML jsou popsane na forech. Ja osobne mam 320i a fakt je to nesmrtelnej motor. Ma svoje chyby ale jsem nad miru spokojen. Trnem u ML je mezinapravovy dyferencial, teda ne jeho samotna konstrukce, ale elektromotor ktery pripojuje LOW Range. Kdyz ne nevytahne pastorek uplne,rozseka kolecka v dyferencialu.Ja osobne jsem do nej naflakal LPG STAG , verzi 2015. Jezdim 130 dalnice(cca 12l/100), město 15-16/100. Ale zase pri cene benzinu 30kc/l neni o cem.. Instalece LPG me stala 25tis, z nadrzi pod rezervou a tankuji 56l. V6 papa pri vysokych otackach olej, takze neni nutne domazavani ventilu. Z 420 bych mel strach uz jenom z duvodu nahradnich dilu, neni jich tolik jako 320 a ten vykon je dostacujici.schvalne jsem schanel verzi pred FL jeste z prepinanim 1,2,3,4 kvuli LOW Range do terenu.pokud se o auto clovek bude starat a menit oleje, je nesmrtelnej, a to uz jsem mel 5 terennich aut.takze moje rada je 320i .

Tohle je muj nazor, a nebudu ho nikomu vnucovat,jen muj postreh.V8 a V12 by mozna byla jina zabava , o tom nepochybuji. Klidne zavolejte, rad reknu moje postrehy .773577712

Verunka  
Radek Hladil
2016-07-28 15:47:09

Tady jedno máš.

https://auto.bazos.cz/inz...es-Benz-ML-500-BRABUS.php

2016-07-28 16:29:30

dusak: Diky za odpoved. Ja mam zatim stale svoje prvni 4x4, dva roky s Freelanderem mi ale uz stacily. Jevi se mi jako relativne malo spolehlivy. Mam obavu, jestli se vice hodin nestravilo udrzbou nez jizdou v aute. A do terenu slaby vykon, i kdyz jinak prostupnost ma diky kratsimu rozvoru celkem slusnou a vyhrabe se sam i z celkem hlubokeho blata. Nicmene nevyhovuje moji dvoumetrove postave a kufr ma take dost maly. Takze v pripade uspesneho lovu musim veskere hračky z kufru nahazet na zadni sedacky. Vzhledem k tomu, ze jsem si pred casem poridil medvídě na bezne silnicni jezdeni a znackou Mercedes jsem nadsen, tak premyslim o vymene 4x4, logicky prave za ML. Zatim jsem v zadne W163 jeste nesedel, ale docitam se, ze prostornost interieru je velmi velkorysa jak na vsech sedadlech, tak v zavazadelniku. Resil jsem i prevodovku, protoze manual do terenu neni idealni, dost trpi spojka (hlavne u slabeho motoru s bangancatama na nohou). Take jsem prave kvuli te prevodovce uvazoval o verzi pred FL, ktera je asi vic off-road, nez ty novejsi. Snazil jsem se zjistit jak vlastne funguje u ML 4x4, tak diky za vysvetleni. LPG ani resit nehodlam, pokud tam bude, tak jedine dobre a pokud ne, tak se s tim smirim, pri mem najezdu. Spotreba Freelanderu benzin 1.8 l 88kW je mimo mesto cca 9l a po dalnici cca 15l pri cca 120 km/h. Ve meste, zrejme jeste o neco malo vice. Jen je otazka, jestli hledat ojetinu u nas v bazarech nebo se vydat do Reichu, prripadne Italie. Eventualne nechat dovezt na objednavku. Diky za kontakt, prilezitostne se urcite ozvu.

Verunka  
Radek Hladil
2016-07-28 16:35:01

Zkus tam zavolat za to nic nedáš a třeba ještě něco slevijo a pak dej vědět co ses dověděl.

2016-07-28 17:12:33

berto: no ML muzu jen doporucit. Ja jsem ho sice kupoval v CR ale dovoz italie, a jsem rad.kdyz jsem ho schanel po republice,to byla tragedie(to byly sracky).na automatu je lepsi kdyz jezdi po dalnici nez ceske stezky( rozjebane jak tankodrom) takze bych volil dovoz z DE nebo IT. Ja jsem mel stesti a sehnal jsem za 70.000 v pohode stavu. Vymena vsech oleju 4500,- . Nefungoval tempomat(zavada na brzdovem spinaci,cena 325,-kc a zase facha) neni vubec zrezle , protoze ty nasi komunisticky idioti si stale mysli,ze nejlepsi na posip je sul-hovada. Ani nejde o to ze odsahuje vic Na,ale michali to z piskem a ten ve 130ti funguje jako smyrek .takze ne vsechno made in CR je koser. Mozna bych ti dokazal sehnat prez toho mechanika co jsem kupoval ja v Chebu. Uz jsme od nej koupili 3 MLoky.

Verunka  
Radek Hladil
2016-07-28 17:20:17

Myslím si že to co je na tom Bazoši za 2004 to není špatnej peníz a ještě z lpg.

Sniper  
Pavel
2016-08-01 17:32:54

berto: Nepočítej s tím, že je ML-ko nějaký offroad, i když toho projede ( alespoň já ) opravdu hodně. Předtím jsem jezdil s Pajerem II 2.8 TD Wagon a jezdím po stejných cestách.

ML-ko má klasický žebřinový rám a výkyvné polonápravy odpružené ve předu torzkami, vzadu vinutými péry. Potud společné s offroadem, dál už nic. Spodek není vůbec chráněn, na to bacha, vše je vystaveno na obdiv a v terénu se může snadno poškodit.

Trvalý pohon 4x4 funguje prostřednictvím 3 diferenciálů dobře, malé křížení náprav přibržďuje kola bez trakce skrze ABS systém ETS. Ten funguje dobře, pokud je vše v pořádku. Dá se říct, že v režimu Loww Range ( redukce ) během jízdy do kopce skřížím nápravy s koly do vzduchu bez couvnutí auta. Hodně záleží samožejmě na obutí. Blázni, co dávají papuče 275 apd nevyjedou nikde, já používám na terén 235-ky s hrubým vzorkem.

Co se týče modelového roku, vybíral bych právě FaceLift, tedy rok 02-05, poznávací znamení blinkry v zrcátkách, jiné ovladače klimatitace, svěltomety s čočkou atd. Občas jsou vidět skládanky dvou modelů, na to taky bacha. A i když je uvnitř poměrně slušný prostor a pohodlí pro posádku, chybí už pro náklad ( alespoň mě ) a celkově by mohl být úložný prostor lépe organizován. Ikdyž oproti Freelanderu ti to bude zřejmě dostačovat. Já volil spolehlivou motorizaci V6 s 3v technikou, ale místo běžně evropské 320-ky jsem zvolil "západní" 350-ku kterých moc není, motor má objem 3.7 a výkon 173 kW. Mám to na LPG a jezdím za 14-16 litrů plynu. Za mě spokojenost, auto má slušnou dynamiku. S čím ale spokojený nejsem, je absence běžné komfortní výbavy evropských vozů a chabé dílenské zpracování v interiéru, materiálům selhává funkčnost, vrzání, praskání plastů, prostě u této kategorie bych něco takového nečekal. Nejsem z něj nadšený, jak jsme předpokládal, ale obecně spokojený.

Pro tvé potřeby by se hodilo spíše Géčko s pětiválcovým nafťákem

A mě by se také hodil, možná bych jej využil lépe, jak ML-ko. Asi to své nabídnu k prodeji...

Tak hodně štěstí při výběru.

Iron  
Tomáš
2016-08-01 17:56:18

sniper: kluci obcas juknu z nostalgie po po ML a co se 163 týče, v ČR bych se toho vyvaroval. Ano, jsou i okolo 50 tisíc korun, ale žumpy. Juknete na mobile, jsou tam podstatně dražší, ale i levnější. Teď trávím dovcu v Bulharsku a místní maj 163 taky docela v oblibě. Jeden gyrosak co ma stanek vedle hotelu ji ma taky z Italie, kde to prej Bulhari berou jak vztekli.

Sniper  
Pavel
2016-08-01 18:07:32

iron: Dovolím si tě trochu poopravit, žumpy jsou i přes kilo, až kolem 150 tis se dá sehnat pěkné auto a i to jedno z deseti nabízených! Sháněl jsem téměř rok.

Mám z IT, takže absolutně zdravý spodek, Němci jsou dost rezaví, sehnat ze Švýcarska je útopie... A cenová kategorie Géček vuči stavu, to je už slušná sci-fi

2016-11-15 08:48:15

Zdravím místní osazenstvo a hned mám jeden dotaz. Jsem ve fázi shánění MLka a už delší dobu koukám po tomhle: https://www.sauto.cz/osob...dy-m/16276872?goFrom=list

Něco jsem se snažil zjistit, ale žádná sláva.

Jediné co mě trochu odrazuje je to, že to auto je inzerované už dost dlouhou dobu. Nebyl se na to prosím někdo z Vás podívat, nebo neví o tom autě někdo víc.

Něco jsem odsud z fora vyčetl, ale nejsem z toho moc moudrý, tak bych ocenil i nějakou radu na co se např. u tohoto konkrétního auta zaměřit.

Budu vděčný za Vaší odpověď.

Josef

Sniper  
Pavel
2016-11-16 15:00:36

O 350 kach se tvrdí,ze mají špatné motory,ale to platí pro model w164 s objemem 3,5 a ne pro tenhle 3 ventil 3,7 možná proto tam visí. Já bych tam zajel a skouknul co všechno je špatně. Těsnost motoru,razeni převodovky, stav brzd anaprav, koroze. Jinak na pohodu auto s rámem relativně slušným výkonem.

2016-11-16 15:12:52

medunajosef: Ahoj, nevim jak dlouho je ta 350 v nabídce, ale je fakt, ze ne kazdej touzi po 6vacovym triapullitrovym benzinu, to se bude vyznamnou merou podilet na dobe po kterou se auto nabizi. Nicmene mam taky benzinovy faceliftovy MLko, kdybys potreboval porovnani, nebo neco konkretniho rad pomuzu

2016-11-17 14:57:52

Všem moc díky za radu. Musím to okouknout.

Kejzy  
Jaroslav
2016-11-17 20:28:55

medunajosef: Pokud chceš koupit ML,mohl bych ti nabídnout moje ML 320 W163.Provoz na LPG!Přemýšlím o prodeji,třeba bychom se dohodli.Podívej se na můj profil,prohlídni si auto a servisní knížku.V případě domluvy mi pošli zprávu na SZ.

Verunka  
Radek Hladil
2016-11-17 23:18:13

Můžu doporučit W163 430 nebo 500.Svezení oproti 320 nebo 350 je úplně někde jinde.


Odpovědět

1 ......... 9  10  11  12  13 ......... 17