Fórum - Téma


W163 - Koupě


Fórum ML W163 W163 - Koupě

Informace o modelu: Mercedes Benz W163 ML


1 ......... 8  9  10  11  12

Iron  
Tomáš
2016-02-16 19:19:51

pepe2411: logicky ze LPG tvuj motor zkousne. Ty mas M112 18ti ventila.

2016-06-06 08:52:49

Dobrý den chlapy chci si koupit tohohle krasavce ale chtěl bych se zeptat jakou by jste mi na do dali recenzi.

Mercedes-Benz Třídy M ML 320 benzín AUTOMAT 4x4, 268 457 km

Skyair  
Pavel
2016-06-06 09:44:07

sivid: Pokud chceš názory o modelu, tak je najdeš v tomto vláknu. Informace k výbavě podle VIN.

2016-06-07 10:43:07

sivid: Já mám slabší model ML270 a jsem s ním absolutně spokojen. Jen při parkování problém, že nikam není pořádně vidět a nemám čidla. Pokud vím tak 350-ka žere i trávu kolem cesty a já mám spotřebu slušnou.

2016-06-08 09:12:43

sivid: Já mám ML400 CDI r.v.2002 (biturbo) a je pravda, že při couvání není dobře vidět, já couvám na zrcátka a to zase není dobrý odhad, tak počítej s tím, že budeš investovat do couvací kamery a se spotřebou to také není tak hrozné, na takto velký obsah já jezdím okolo 10L/100. Jezdím v Krušných Horách, takže z kopce do kopce. Já jsem docela spokojený, jediné co mně docela vadí je málo úložného prostoru pro nářadí a různé drobné ND.

2016-06-08 13:47:54

Já mám model ML 270CDI automat(rok 2002) a jsem spokojený (najeto zhruba 900.000 km a držák,měl jsem problém s ABS,ale vyřešeno,jinak běžný věci(nefunguje mi dálk.ovládání,pracuji na odstranění).Mohu vřele doporučit.

2016-06-08 15:38:48

Z automatu jsem měl vždy hrůzu,že si nezvyknu a pochyby o spolehlivosti. Zvykl jsem si ihned na radu - myslet si, že levá noha je přivázaná a je to bomba i řazení se vůbec necítí.

NUN
2016-06-08 20:11:54

jo.geen: Tak to se divím...já s ML 270 couvám bez problému... Možná je to na zvyku...

zmrzlinář: Prosím..nemáš CD K NAVI...?

sivid: Klasika... záleží na tom co je pod kapotou...! Ani při zkušební jízdě nemusíš poznat do čeho bu deš muset zítra vrazit prachy dřív... ;-/ Záleží na tom, kdo s tím jezdil, a jak se k tomu choval.. Jinak najetý km tenhle držák neřeší

2016-06-09 07:10:00

nun: sory nemám

2016-07-04 20:06:08

sivid: Ahoj sivid. Mám 350 4 matic a jsem spokojený. Spotřebu mám kolem 14 l lpg. Auto máme necelý rok a proto zkušenost se spotřebou máme kolem 14 l lpg. Jinak co se týče oprav, tak zatím jsem řešil přední brzdové desky, kulové čepy řízení a uložení kardanu. Dále vady laku, které jsou si myslím nevyhnutelné. Pak nám to žere kolem 1. l oleje na 2000km. Jinak nic. Vše funguje tak jak má. Té spotřeby u 350 bych se nebál. Přeji ti dobrý výběr auta.

Přidat obrázek Propagovat

2016-07-28 14:56:29

Volba motorizace .. Srdecne vsechny zdravim. Rad bych si poridil Mercedes ML W163 pro potreby myslivosti (polni, lesni cesta, louka, podmitnute pole atp.) a pojizdeni kolem komina. Predpokladam relativne kratke trasy, zhruba 15 km jedna cesta. A rocni najezd zhruba 3-4.000 km. Takze benzinovy motor je jednoznacna volba. ML 230 rovnou vylucuji, protoze ho povazuji za slaby a v ojetine bude zcela jiste utahany. Krome toho ML 230 jsou temer bezvyhradne vzdy ve slabe vybave. Navic bych se i rad vyhnul manualni prevodovce. Idealni je zdcela jiste ML 500 (pripadne AMG), ale tech je k videni malo i na mobile.de. Obcas se objevi ML 430 (ktery je aktualne mym favoritem) a naprosta vetsina ML v benzinu je ML 320. Najde se nekdo fundovany, kdo by byl schopen popsat vyhody a nevyhody ML 320 V6 a ML 430 V8 a poradit mi tak s vyberem? Na nekterych blogach jsem cetl, ze jsou problemy s vymenou rozvodu u 320i s jejich samotnou konstrukci. Jinde jsem zase cetl, ze pokud je nejaky motor v ML nesmrtelny, tak jedine 3.2i V6 ve W163. Predem mnohokrat dekuji.

2016-07-28 15:44:21

berto: Zdravim, problemy u ML jsou popsane na forech. Ja osobne mam 320i a fakt je to nesmrtelnej motor. Ma svoje chyby ale jsem nad miru spokojen. Trnem u ML je mezinapravovy dyferencial, teda ne jeho samotna konstrukce, ale elektromotor ktery pripojuje LOW Range. Kdyz ne nevytahne pastorek uplne,rozseka kolecka v dyferencialu.Ja osobne jsem do nej naflakal LPG STAG , verzi 2015. Jezdim 130 dalnice(cca 12l/100), město 15-16/100. Ale zase pri cene benzinu 30kc/l neni o cem.. Instalece LPG me stala 25tis, z nadrzi pod rezervou a tankuji 56l. V6 papa pri vysokych otackach olej, takze neni nutne domazavani ventilu. Z 420 bych mel strach uz jenom z duvodu nahradnich dilu, neni jich tolik jako 320 a ten vykon je dostacujici.schvalne jsem schanel verzi pred FL jeste z prepinanim 1,2,3,4 kvuli LOW Range do terenu.pokud se o auto clovek bude starat a menit oleje, je nesmrtelnej, a to uz jsem mel 5 terennich aut.takze moje rada je 320i .

Tohle je muj nazor, a nebudu ho nikomu vnucovat,jen muj postreh.V8 a V12 by mozna byla jina zabava , o tom nepochybuji. Klidne zavolejte, rad reknu moje postrehy .773577712

Verunka  
Radek Hladil
2016-07-28 15:47:09

Tady jedno máš.

https://auto.bazos.cz/inz...es-Benz-ML-500-BRABUS.php

2016-07-28 16:29:30

dusak: Diky za odpoved. Ja mam zatim stale svoje prvni 4x4, dva roky s Freelanderem mi ale uz stacily. Jevi se mi jako relativne malo spolehlivy. Mam obavu, jestli se vice hodin nestravilo udrzbou nez jizdou v aute. A do terenu slaby vykon, i kdyz jinak prostupnost ma diky kratsimu rozvoru celkem slusnou a vyhrabe se sam i z celkem hlubokeho blata. Nicmene nevyhovuje moji dvoumetrove postave a kufr ma take dost maly. Takze v pripade uspesneho lovu musim veskere hračky z kufru nahazet na zadni sedacky. Vzhledem k tomu, ze jsem si pred casem poridil medvídě na bezne silnicni jezdeni a znackou Mercedes jsem nadsen, tak premyslim o vymene 4x4, logicky prave za ML. Zatim jsem v zadne W163 jeste nesedel, ale docitam se, ze prostornost interieru je velmi velkorysa jak na vsech sedadlech, tak v zavazadelniku. Resil jsem i prevodovku, protoze manual do terenu neni idealni, dost trpi spojka (hlavne u slabeho motoru s bangancatama na nohou). Take jsem prave kvuli te prevodovce uvazoval o verzi pred FL, ktera je asi vic off-road, nez ty novejsi. Snazil jsem se zjistit jak vlastne funguje u ML 4x4, tak diky za vysvetleni. LPG ani resit nehodlam, pokud tam bude, tak jedine dobre a pokud ne, tak se s tim smirim, pri mem najezdu. Spotreba Freelanderu benzin 1.8 l 88kW je mimo mesto cca 9l a po dalnici cca 15l pri cca 120 km/h. Ve meste, zrejme jeste o neco malo vice. Jen je otazka, jestli hledat ojetinu u nas v bazarech nebo se vydat do Reichu, prripadne Italie. Eventualne nechat dovezt na objednavku. Diky za kontakt, prilezitostne se urcite ozvu.

Verunka  
Radek Hladil
2016-07-28 16:35:01

Zkus tam zavolat za to nic nedáš a třeba ještě něco slevijo a pak dej vědět co ses dověděl.

2016-07-28 17:12:33

berto: no ML muzu jen doporucit. Ja jsem ho sice kupoval v CR ale dovoz italie, a jsem rad.kdyz jsem ho schanel po republice,to byla tragedie(to byly sracky).na automatu je lepsi kdyz jezdi po dalnici nez ceske stezky( rozjebane jak tankodrom) takze bych volil dovoz z DE nebo IT. Ja jsem mel stesti a sehnal jsem za 70.000 v pohode stavu. Vymena vsech oleju 4500,- . Nefungoval tempomat(zavada na brzdovem spinaci,cena 325,-kc a zase facha) neni vubec zrezle , protoze ty nasi komunisticky idioti si stale mysli,ze nejlepsi na posip je sul-hovada. Ani nejde o to ze odsahuje vic Na,ale michali to z piskem a ten ve 130ti funguje jako smyrek .takze ne vsechno made in CR je koser. Mozna bych ti dokazal sehnat prez toho mechanika co jsem kupoval ja v Chebu. Uz jsme od nej koupili 3 MLoky.

Verunka  
Radek Hladil
2016-07-28 17:20:17

Myslím si že to co je na tom Bazoši za 2004 to není špatnej peníz a ještě z lpg.

Sniper  
Pavel
2016-08-01 17:32:54

berto: Nepočítej s tím, že je ML-ko nějaký offroad, i když toho projede ( alespoň já ) opravdu hodně. Předtím jsem jezdil s Pajerem II 2.8 TD Wagon a jezdím po stejných cestách.

ML-ko má klasický žebřinový rám a výkyvné polonápravy odpružené ve předu torzkami, vzadu vinutými péry. Potud společné s offroadem, dál už nic. Spodek není vůbec chráněn, na to bacha, vše je vystaveno na obdiv a v terénu se může snadno poškodit.

Trvalý pohon 4x4 funguje prostřednictvím 3 diferenciálů dobře, malé křížení náprav přibržďuje kola bez trakce skrze ABS systém ETS. Ten funguje dobře, pokud je vše v pořádku. Dá se říct, že v režimu Loww Range ( redukce ) během jízdy do kopce skřížím nápravy s koly do vzduchu bez couvnutí auta. Hodně záleží samožejmě na obutí. Blázni, co dávají papuče 275 apd nevyjedou nikde, já používám na terén 235-ky s hrubým vzorkem.

Co se týče modelového roku, vybíral bych právě FaceLift, tedy rok 02-05, poznávací znamení blinkry v zrcátkách, jiné ovladače klimatitace, svěltomety s čočkou atd. Občas jsou vidět skládanky dvou modelů, na to taky bacha. A i když je uvnitř poměrně slušný prostor a pohodlí pro posádku, chybí už pro náklad ( alespoň mě ) a celkově by mohl být úložný prostor lépe organizován. Ikdyž oproti Freelanderu ti to bude zřejmě dostačovat. Já volil spolehlivou motorizaci V6 s 3v technikou, ale místo běžně evropské 320-ky jsem zvolil "západní" 350-ku kterých moc není, motor má objem 3.7 a výkon 173 kW. Mám to na LPG a jezdím za 14-16 litrů plynu. Za mě spokojenost, auto má slušnou dynamiku. S čím ale spokojený nejsem, je absence běžné komfortní výbavy evropských vozů a chabé dílenské zpracování v interiéru, materiálům selhává funkčnost, vrzání, praskání plastů, prostě u této kategorie bych něco takového nečekal. Nejsem z něj nadšený, jak jsme předpokládal, ale obecně spokojený.

Pro tvé potřeby by se hodilo spíše Géčko s pětiválcovým nafťákem

A mě by se také hodil, možná bych jej využil lépe, jak ML-ko. Asi to své nabídnu k prodeji...

Tak hodně štěstí při výběru.

Iron  
Tomáš
2016-08-01 17:56:18

sniper: kluci obcas juknu z nostalgie po po ML a co se 163 týče, v ČR bych se toho vyvaroval. Ano, jsou i okolo 50 tisíc korun, ale žumpy. Juknete na mobile, jsou tam podstatně dražší, ale i levnější. Teď trávím dovcu v Bulharsku a místní maj 163 taky docela v oblibě. Jeden gyrosak co ma stanek vedle hotelu ji ma taky z Italie, kde to prej Bulhari berou jak vztekli.

Sniper  
Pavel
2016-08-01 18:07:32

iron: Dovolím si tě trochu poopravit, žumpy jsou i přes kilo, až kolem 150 tis se dá sehnat pěkné auto a i to jedno z deseti nabízených! Sháněl jsem téměř rok.

Mám z IT, takže absolutně zdravý spodek, Němci jsou dost rezaví, sehnat ze Švýcarska je útopie... A cenová kategorie Géček vuči stavu, to je už slušná sci-fi


Odpovědět

1 ......... 8  9  10  11  12