Fórum - Téma


W163 - Klepe motor


Fórum ML W163 W163 - Klepe motor

Informace o modelu: Mercedes Benz W163 ML


1 ......... 4  5  6  7  8

2013-03-03 11:32:54

ja jsem ti to psal uz vyse ze vstriky nemusi byt stejne

ja mam 2 zeny stejny rocnik a ta jedna se taky neklepe

a kdyz prohodim vstrikovac tak je to stejny

2013-03-03 11:41:26

Je to rocnik 2004. Ten tlak nacita diag?

robosenec, 2013-03-03 11:41:26 napsal:

Je to rocnik 2004. Ten tlak nacita diag?

2013-03-03 11:42:36

ano

2013-03-03 11:44:38

enougher: zajtra to teda skusim nacitat. Kua, to ako moze vstrik klepat jak kov na kov?

robosenec, 2013-03-03 11:41:26 napsal:

Je to rocnik 2004. Ten tlak nacita diag?

2013-03-03 11:48:10

robosenec: vyfoť vstřikovač z horního pohledu tak aby bylo zřetelné co je na něm napsáno asi jako na přiložené foto.

robosenec, 2013-03-03 11:44:38 napsal:

enougher: zajtra to teda skusim nacitat. Kua, to ako moze vstrik klepat jak kov na kov?

2013-03-03 11:52:36

robosenec:

Petr mi to pustil na mym Vitu a ja kolaboval , uz jsem videl jak shanim motor

normalne jsem se fakt sesypal, protoze jsem to Vito shanel pul roku a nekoupil jsem prvni zumpu

2013-03-03 11:54:07

blueabyss: Dle mého názoru se na vstřikovačích. z roku 2004 kalibrace nebo alespoň klasfikace již zadává, ale to poznám dle fotky vstřikovače.

U těchto motorů to již nelze tak jednoduše zaměňovat.

2013-03-03 11:55:55

enougher: Ano je to téměř kovový zvuk - první dojem se jeví jako lágr na klice.

2013-03-03 11:56:16

Skusim to odfotit. Budem pri aute tak to skusim

blueabyss, 2013-03-03 11:55:55 napsal:

enougher: Ano je to téměř kovový zvuk - první dojem se jeví jako lágr na klice.

2013-03-03 11:57:04

blueabyss:

vim to naprosto presne jaky je to zvuk

probiral jsem se z toho jeste 3 dny

2013-03-03 17:54:08

Tak som dal dole plast z motora, ze odfotim trysky. Bohuzial sa na nich nede nic citat. Je to necitatelne.

2013-03-03 18:08:45

robosenec: Nemám ti vstřiky zajet umýt ?

2013-03-03 18:14:15

blueabyss: to urcite ne. Len pred barakom to nejde. Rano v dielni to vycistim a odfotim. Ale aj tak nechapem. Teraz mam v mlku vstryky z ecka. V ecku mam z mlka. Proste som ich vymenil. A ecko ide tak ako predtym. Mlko ide tak ako predtym. A pisali ste tu, ze nemusia byt vstryky stejne. Logicky mi prijde ze ten vadny vstryk by teraz klepal v ecku. Ci sa mylim. Som naozaj amater...takze sa nehnevajte.

2013-03-03 18:16:43

robosenec: Pokud neuvidím co je na těch vstřikách za nápisy tak ti nejsem schopen říci jestli se kalibr musí zadávat nebo nemusí,

Naměř ten tlak na railu a uvidíme.

Doli  
Libor
2013-03-03 18:19:17

robosenec: Stačí aby měly jiný úhel rozstřiku a budeš mít brzy dírky v pístech

2013-03-03 18:35:17

Pani, zajtra to vycistim aj jedny aj druhe odfotim a dam to sem. Aj tak vam dakujem za trpezlivost.

Doli, 2013-03-03 18:19:17 napsal:

robosenec: Stačí aby měly jiný úhel rozstřiku a budeš mít brzy dírky v pístech ..

2013-03-03 18:36:59

Doli: ty jsi ale strašidlo

2013-03-05 17:12:54

Tak pekny dn prajem. Nasral som sa a dal som dat dole hlavu. A cuduj sa svete, na prvom valci je polovica valca zvnutra osuchana. Na vsetkych valcoch je vidno este od novoty to frezovanie, ale na prvom polovica, ked stojim z predu auta, tak prava, strana osuchana od kruzkov. Vana este nie je dole. Takze piest som este nevidl. Mozu byt kruzky pridrete? Ci z coho to moze byt? To bolo to klepanie....

2013-03-05 19:00:08

Šlo tam např. moc nafty-vstřik., nebo voda z chladícího syst.- těsnění- hlava? a splachovalo to olejový film ze stěny válce, pak se přidře, nebo zadře píst, to je jedna z možností...druhá je např. nefunkční-ucpaná, spodní tryska chlazení vnitřku pístu olejem....většinou to odnese píst i kroužky...nebo jde do spalovacího prostoru odněkud olej, vzniká vysoká teplota a spalovací hluk...klepání...nebo kombinace těchto možností...

2013-03-05 19:06:26

Kloss: keby tam isla voda, tak to asi dymi. Keby tam isiel olej, asi to dymi tiez... Budem mudrejsi zajtra, ked vyberiem piest. Moze byt kriva ojnica? A tym ten piest klepal do buku valca...


Odpovědět

1 ......... 4  5  6  7  8