Fórum - Téma


W163 - Klepe motor


Fórum ML W163 W163 - Klepe motor

Informace o modelu: Mercedes Benz W163 ML


1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 8

2013-03-03 05:24:37

Zkus zkontrolavat ty rozvody, to by mohla být ta závada, motor perfektně startuje, bez zátěže jde celkem dobře do otáček, ale vykon nic moc a tvrdej chod motoru, všechno nasvětšuje těm rozvodům.

2013-03-03 09:20:50

Tvrdy chod motora, slabsi vykon v suvislosti s rozvodami chapem. Ale klepanie s tym moze mat suvis?

Doli  
Libor
2013-03-03 09:42:24

robosenec: Když ťuká ventil o píst, bývá to i slyšet...

2013-03-03 09:50:55

Tak teda hlava pojde dole. Asi by to tam malo byt vidiet. A keby to tak aj bolo,tak je asi uz v prdeli ventil a aj piest? A teda s tymi rozvodami to moze byt? Bol som pri tom ked ich nastavovali po vymene hydrostelov. Bolo to na znackach. Zeby sa to dalo posunut o zub?

Doli  
Libor
2013-03-03 09:55:05

robosenec: Většinou bývá ohnutý jen ventil, ale pokud Ti to dobře startuje, nepředpokládám ani to. Já si ani nemyslím, že je to hozený na rozvodech. Svůj názor už jsem tu psal a pak ho tady ještě jednou někdo v podstatě opsal

2013-03-03 09:58:49

Mozno som ako hnup nechapavy, ale chcem to aj pochopit, tak preto mozno pre vas blbe otazky. Takze sa omluvam. Ale keby boli rozvody o jeden zub, klepal by o piest iba jeden ventil? A ako zistit, ci su posunute, alebo nie.

Doli  
Libor
2013-03-03 10:06:42

robosenec: Pravděpodobně by klepaly čtyři, právě to mě ale mimojiné ze zvuku motoru nepřijde....Rozvody zkontroluješ při sundání víka a natočení klikové hřídele do horní úvrati prvního válce.

2013-03-03 10:10:31

Od prvopociatku, ked mi tam davali tento druhy motor, neda sa nieco posunut v spojeni s prevodovkou? Alebo remenica zle nasadena? Tam je myslim kolik.

Doli  
Libor
2013-03-03 10:14:19

robosenec: Převodovka - motor hřídel je je úplně jedno a řemenice je na klínku, takže nasadit mimo dokáže jen "prase".

2013-03-03 10:16:49

Prasat je vsade dost. O to sa nebojim. tak mam pozriet tie rozvody a potom dole hlava? Alebo ich skusim posunut o zub?

Doli  
Libor
2013-03-03 10:26:47

robosenec: Rozvody se nedělají "na zkoušku". Nejde to házet zub sem, zub tam... Sundej ventilové víko, natoč klikovku a uvidíš na čem jsi, pokud to bude sedět, nic neposunuj. Chyba bude jinde.

2013-03-03 10:53:47

Doli: Nejsem si jist - jelikož na zkoušku jsem nikdy nic takového nedělal - ale domnívám se že pokud by byly posunuté o zub - tak by ŘJ motoru vyhodila chybu synchronizace klika vačka - zvláště po ujetí tolika km by se ta chyba musela projevit. Soudím tak dle toho - že se tato chyba vyskytuje byť sporadicky u vozidel, která mají vytahaný řetěz.

Scopem to lze zjistit bez jakékoliv demontáže.

Doli  
Libor
2013-03-03 11:00:49

blueabyss: Jasně, máš samozřejmě pravdu, to mě ani nedocvaklo. Psal jsem od začátku, že si nemyslím, že by to bylo rozvodama, tak jsem nad tím dál ani nepřemýšlel....

2013-03-03 11:01:10

To znamena ze moze byt aj vytahana retaz? Ale tam je predsa hydraulicky napinak.

Doli  
Libor
2013-03-03 11:03:48

TVL. to je marnej boj. . Blueabyss přece jasně napsal, že kdyby to bylo hozený nebo vytahaný řetěz, hlásilo by to chybu synchronizace vačky a kliky doprovázenou rozsvícením kontrolky EPC

2013-03-03 11:05:18

A prosim, este jedna taka menej podstatna otazka. Zacalo mi svietit vcera, ze mam malo vody. Ale vody je dost. Po naastartovani to zasvieti po 15 sekundach a svieti. Moze byt cidlo v nadobke?

Doli  
Libor
2013-03-03 11:07:39

robosenec: Je to pravděpodobné.

2013-03-03 11:09:45

ja si to pustil jeste jednou a podle mne tluce vstrik

Petr u meho Vita zvysil tlak na liste a tluceni zmizelo

Udelej kapilarovy test na vstriky a uvidis......

Ze se rozsvitila kontrola vody se nam stalo na ML taky a slo to vymazat jen diagnostikou

2013-03-03 11:14:38

enougher: mam k dispozicii e270cdi, ten isty rocnik. Vstreky som vymenil medzi ml a eckom. Ziadna zmena. A ecko neklepe.

2013-03-03 11:24:18

robosenec: A který je to ročník nebo jaké jsou čísla vstřikovačú - u novějších vstřikovačů se musí zadávat kalibr do ŘJ jednotky. Kapilárovým testem v tomto případě nejspíše nic nezjistí.

Načti to ještě a napiš jaké jsou tlaky na rail při volnoběhu v 1500 a ve 3000ot.


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 8