Fórum - Téma


W163 - EGR ventil


Fórum ML W163 W163 - EGR ventil

Informace o modelu: Mercedes Benz W163 ML


1  2

2013-04-12 00:07:35

Zdravim vsechny,

nevite Te prosim Vas nekdo kde se nachazi Egr ventil na Ml 270 cdi z roku 2004? Chtel bych ho vycistit. Jinak Ml mam uz pet let a nedam na nej dopustit,jezdim s nim i do Cech z Irska a zpet kazdy rok, coz je zhruba 1700 mil a pohodlny a super usporny na svou tridu. Diky za radu.Mira

2013-04-12 08:46:20

koli: Nejsem si jist jestli už v r.v. nemá elektrický egr - ale obecně - je vždy přidělán někde u sání u Motoru 270cdi

buď:

pneumatická verze na vstupu sacího potrubí

elektronická verze za sacím potrubím

Pokud by EGR někdo chtěl odstranit nemám s tím žadný problém stačí mne kontaktovat. Cena za odstranění je zlomkem ceny nákupu nového.

2013-04-12 11:49:50

Zdravim a co se stane po odstranění,jaký to bude mít vliv na chod motoru,výkon,spotřebu,pokud tam nebude,co na emisní prohlídce,nepozna to diagnostika že není ? Marťas

Doli  
Libor
2013-04-12 13:13:25

marťas: Vcelku nic, maličko líp to pojede.

2013-04-12 13:33:32

doli: O něco lépe jede - turbo spíná - naměřeno cca o 200ot. dříve - nezasírá se sací potrubí, vyloučena další součást k padání do nouzáku. Vzhledem k tomu, že po opravě je vše těsné (provádím i odstranění defektních klapek) tak reference zákazníků jsou bez kouření, nižší spotřeba, vyrovnaný a kultivovaný chod motoru.

Ani diagnostika nepozná že tam egr není.

2016-04-05 10:07:59

Zdravím pánové. Nemáte někdo k mání záslepky pro vyrušení vířivých klapek sání? Ať hledám jak hledám, na netu jsem zatím narazil pouze na záslepky pro BMW.. Popř. bych je mohl nechat vyrobit, ale hodily by se nějaké rozměry. Poradíte někdo? Díky za každé info.

2016-04-05 10:19:30

šrouby a matice plus teda vhodný podložky o tom už ale nespívaj nevymejšlej složitosti

2016-04-05 13:15:55

A stejně bych to rád zkusil Moc EGRu nefandím.. Zaslepil jsem ho na každém autě co jsem měl a jelo to lépe. Navíc v odkazu od blueabys to nevypadá zase nějak extra šíleně. Nicméně je to Medvěd, zatím se s ním sžívám, takže se raději poptám, než abych si hned ze startu zrušil hezké sání za dost peněz

2016-04-05 18:57:16

myslel jsem to tak, že na to nejsou třeba žádný extra záslepky, ale stáčej vhodný šrouby . . .

2016-04-05 20:40:29

Aha, tak to jo, to se omlouvám, že jsem to pochopil jinak

2016-04-06 08:36:53

K zaslepení Ti stačí závitník, 4 šrouby M14x25 (dal jsem nerezový), hliníkové podložky, a teflonová páska....

Ještě jsem ty šrouby zajistlil drátem...ale to asi není nutné.

Žádná složitost. Horší je to vyndat ven :)

Na mercedesclub.org.uk jsou návody jak vypnou EGR. Elektrický i podtlakový. Hledej "EGR disabling".

Vyzkoušeno a funguje. Jen jsem udělal drobnou modifikaci...

2016-04-06 09:14:45

Zdravím, škoda ,že někdo némá video nahrávku s postupem, to by bylo super.Marťas

2016-04-06 09:25:09

marťas: postup na co?

2016-04-06 09:28:53

Postup při odstranění a zaslepení po vířivých klapek .Marťas

2016-04-06 10:28:00

Díky Sakule, seženu materiál a vyzkouším Ještě technická, měl jsem za to, že když zaslepím klapky, už není třeba vypínat EGR. Nebo ano?

2016-04-06 10:36:53

gerzic: EGR a swirl flaps jsou naprosto odlišné věci.

Pokud nevypneš EGR, tak pracně vyčištěné sání se zas časem zadělá.

5000 kč, jak zde psal Blueabyss, za kterou vyndá klapky, vyčistí sání a vypne EGR mě přijde naprosto přiměřené.

Je s tím dost práce.

2016-04-06 12:03:01

sakul: Děkuji - jeden z mála, který nejspíše ví o co jde - k nám, už to dovezl jeden zákazník i rozdělané na káře, že se za ty peníze, které ušetřil na to může vykašlat - jeden, který pochopil, že každý má dělat to čemu rozumí yotube z nikoho ještě mechanika neudělal. Nabízel jsem mu, že mu demontáž z ceny odečtu - řekl" ne jen mi to prosím dejte dohromady ať to funguje".

Ze svých stránek jsem podrobný návod odstrani,l jelikož odpovídat v neděli v pravé poledne (to jdou mechanici ze sklepní garáže domů na oběd) na stupidní dotazy, jak a co se má udělat co ještě musí demontovat aby....mne prostě nebaví.

2016-04-06 14:15:19

Nevím blueabyss jestli tím myslíš konkrétně mě, když jsem ti psal PM ohledně toho EGRu, ale vzhledem k tomu, že jsi mi neodepsal na kolik tato úprava u tebe vyjde, napsal jsem to tady do vlákna.

Rozhodně se nepovažuji za mechanika a ani nemám ambice se jím stát, nicméně se rád přiučím, rád se v autě hrabu a pokud je někdo ochotný, rád si vyslechnu cenné rady. Díky nim můžu zhodnotit, jestli se do úpravy pouštět na vlastní pěst, nebo dát, jak ty říkáš, přednost úpravě od někoho, pro koho je to denní chleba a ví o co jde.

Každopádně díky za info, jsem chytřejší, raději se takto vyptat, než abych byl v situaci jako dotyčný, který k tobě dojel s polorozebraným autem a očima pro pláč, protože to holt nevyšlo.

2016-04-06 15:38:21

gerzic: To že jsem zde registrovaný mi nedává žádnou povinost odpovídat na dotazy. Konkrétně nikoho nemyslím. Obecně na dotazy zde, již víceméně neodpovídám je to pro mne promarněný čas - po té co se mnoho, podotýkám mnoho lidí objednalo a nestálo jim za to ani zvednout telefon a říci - nemohu přijet, vč. objednaného zaslaného a nevyzvednutého materiálu - náhradních dílů - jsem na celé internetové osazenstvo rezignoval.

Teď, už mne jen zvedají ze židle zákaznící typu, nevíte co s tím může být, svítí mi kontrolka motoru, nebo potřebuji od vás jen diagnostiku díly si dodám sám z Polska, jelikož jsem na internetu četl................ opravdu nezlobte se, nemám nervy ze železa a nejsem tak odolný jako třeba Doli - toho víceméně obdivuji, že se zde tímto vůbec ještě zabývá. Nehážu všechny do jednoho pytle, ale bohužel zkušenosti mám víceméně jen ty špatné. Ty dobré, vyjímečné jsou fajn a upřimě si jich i se stálými zákazníky vážím.

Navíc většina dotazu k vozidlům MB rv. 96 až 2010 se zde stále periodicky opakuje - jspou zde zadany a odpovězeny - stačí jen hledat.

2016-04-06 21:09:52

Jsem tady nový, ale napíšu pocity jaké tady z toho mám... klidně mě kamenujte...

S dvěma z Vás jsem si psal PM Slonice a Skyair - naprosto skvělý lidi. Hlavně Pavel - za což velké díky.

Blueabyss - internet bohužel dává i bere ....Chápu, že Tě nebaví odpovídat neustále na natvrdlé dotazy. Taky bych neodpovídal. Na druhou stranu: kolik lidí přijelo k Tobě do servisu na základě zdejší agitace, nebo pozitivního ohlasu ostatních? Kde jsi čerpal informace když jsi začínal? Každý se neustále učíme a zdokonalujeme.

Typicky se zde někdo ptá: "mám ten a ten problém - jak udělám to a ono? " Většinou se mu dostane odpovědi: "Zajeď do Pelhřimova" ,nebo "opravy umíme na počkání volej xxx xxx xxx".... Pardon, ale k čemu to tomu člověku je? Ten člověk přišel pro radu a evidentně se to chce pokusit vyřešit sám. (Jestli u toho zm.rví dalších 5 věcí je jeho boj....sám se tak rozhodl a evidentně se pouští do něčeho na co nemá)

Kdyby se ptal: " Mám ten a ten problém - kde mě to opraví?" Pak odpověď " V Tišnově a v Pelhřimově jsou machři co to mu rozumí - zajeď tam" je zcela na místě a takovému člověku to určitě pomůže.

Chápu, že zdejší mechanici nechtějí sdílet své know-how - stojí za ním také spousta dřiny, omylů, přešlapů a nechce se jim ho pochopitelně servírovat. Ale sakra tohle forum je fórem amatérů a nadšenců... proto sem chodíme - sosat a sdílet informace, zkušenosti a společné záliby v autech... Mají strach o práci? Nemyslím si, že je obava na místě...

Chodí sem kutilové které to baví, baví je auta a chtějí zkusit opravit auto sami..... Ano, spousta z nás jsou mrvilové co nemají základní povědomí jak funguje auto, nemají technické uvažování, k tomu se přidá nulová znalost strojařiny... k tomu video jak pro opice na TyTrubce (YouTube) pro takového člověk = průser je na světě

Ono prostě přemýšlet bolí. Je bohužel spousta blbů kterým i když se naservíruje postup step by step tak budou mít stejně debilní dotazy - protože jsou líný si to i přečíst, nebo u toho dokonce přemýšlet....


Odpovědět

1  2