Fórum - Téma


W163 - Dotazy ML 400CDi


Fórum ML W163 W163 - Dotazy ML 400CDi

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz W163 ML  |  Naše vozidla


1 ......... 5  6  7  8  9 ......... 12

2013-07-13 16:02:20

mess: nevim,ale 12mesic r.2004 mi zase u meedi neprijde uplne tak staree auto a servis m3000 je sice drazsii,ale alespon mi tam nenacpou dily auto kelly u franty z dolniich kotehuulek v garaazi na kterejch najedu o puulku kilometru meene nez s origo dilama mercedes,to je jako si koupit omegy u vietnamce v trznici a sednout si na bar jako velkej kaapo a delat masiirku,hodnota auta je pro kazdeeho jinaa,jde o to co k nemu ciitiis ,ale jestli se budem bavit podle tabulek maas pravdu,prodavat ho vsak zatiim nemaam zapotrebi ,ale taky nazor

2013-07-13 19:30:44

mess: Já se zase nesetkal se všeobecně dobrým neautorazivaným servisem. A to mám několik skutečně dobrých kamarádů, kteří mají své servisy. V podstatě žádný neautorizák není schopen pokrýt celou šíři oprav a tak se specializuje jen na něco a v tom dosahuje výtečných výsledků. Pokud mu ale dáš opravit nějaký špek, tak auto stejně vždycky skončí v autorizovaném servisu.

2013-07-13 19:42:15

prying: Souhlas,po garaazich uz jsem se neco nachodil a pak jsem stejne skoncil v autorizaaku,snad ten tisnov(doli)je podle recenzii v poho,ale zkusenost (vlastnii) s nima nemaam,jen jsem tam volal kuli rozvoduum,tak origo za 40,v mercedesu za pade,neorigo za dvacet .jinak s reklamacema je vsude probleem,prasule zkaasnou a kdyz maas reklamaci tak na tebe pecou,v autorizaaku dostanes stempl do servisky a kdyz mas reklamaci jdes hned zpaatky a jeste s omluvou,neriikaam ze je to taky terno,protoze je to o neco drazsii,ale majii na vsechno normy(hodinove),kteree vypadajii desivee,ale zase tak o moc se to nelisii,za praaci si nechaa uz dneska kazdej zacvakat,rozdiil je jen v diilech origo akelly a pod...

Doli  
Libor
2013-07-13 19:42:49

prying: Vidíš a u nás se zase docela často objevují auta s výjeby a problémy které v autorizovaném nebyli schopni vyřešit. Vrchol je, když dojede ze značkového servisu auto po údržbě a nejsou na něm vyměněny například totálně ucpané vzduchové filtry.... Nebo v jednom tady už zmiňovaném pražském servise dokonce zapoměli pánovi na ML namontovat zpět propojovací hadici plnění motoru ..... Neříkám, že jsou všechny stejné....

2013-07-13 19:53:01

doli: ml400cdi podle mne neni kocaar na beznou liitacku do praace a z praace ale jen na vyjizky,protoze to cloveka zchramstne,ale kdyz se to vychytaa a koupii se mu postupne vsechno potrebny,tak je obcas za taliir do naadrze srandy dost...jooo v8 dokaaze pekne zatopit ,z toho sou borci s vochcaavkama pekne

doli: souhlas ,zalezi stejne na lidech,muze bejt pat a mat tam i tam,nejhorsi je ze nez clovek najde poradnyho remeslnika tak je o naakej ten taliir lehcii

2013-07-13 20:28:42

doli: S těma dílama co se účtujou a pak nevyměněj se to děje všude. Majitel neautorizáku to snad nedělá, ale jak má nějakýho zaměstnance, tak už ho musí hlídat. Přeci jen jsme národ zlodějů. Ale spíš se vrátím zase na začátek. Nelze jednoznačně zatracovat jeden typ servisů před druhým, protože každý umí něco jiného. Já s jedním autem jezdím na Chodov a nemám tam potíže. Teď se mi na něm vyskytl problém s únikem oleje ze serva a ani jsem nepřemýšlel, že bych jel jinám. Přesto, že tam pravděpodobně budu muset auto nechat a že mi kámoš nabídl, že se na to mrkne.

Doli  
Libor
2013-07-13 20:59:40

prying: S těma dílama - nikdy mě nic podobnýho udělat ani nenapadlo, ten člověk kterýmu se říká zákazník se to totiž obyčejně domákne a následuje ostuda a víckrát ho v našem servise neuvidím. Kluci na dílně - jeden je můj syn, kterému 100% věřím a druhý - mysli si co chceš - i když není můj syn je na tom s důvěrou úplně stejně. Pokud si chtějí kluci cokoli udělat na svých autech, nebo autech v rodině, vždycky přijdou, objednáme díly, nechám jim je za nákup a s opravou jim kdykoli rád pomůžu. Pokud bych se nemohl na svoje lidi spolehnout, nemohl bych s nima dělat vůbec... A věř, že podezřívavý jsem dost. Za tu dobu co tohle děláme se mě ale několikrát stalo, že se s náma snaži sprostě vyjebat zákazník - vrátit díl, který u nás údajně koupil a pod. My si ale použité díly značíme, takže to pak končívá trapnýma omluvama a vykrucováním...

2013-07-13 21:44:50

doli: Tak to máš super, že ti to takhle funguje. A že si svoji roli vůči zákazníkovi uvědomují i zaměstnanci. Ale v okamžiku, kdy je těch lidí víc a jsou jakoby bez kontroly, tak začínaj vymýšlet kraviny. Proto taky pořád slyším stesky, jak je těžký najít zodpovědnýho zaměstnance.

2013-07-13 22:11:51

prying: se zamestnancema je velky problem, tj cista pravda v CR. Druha vec je, ze vedouci servisu vetsinou manazersky nezvladaji svuj post, neumeji pracovat s lidma a predevsim to mnohdy neumeji ani majitle tech firem. Jt tak90% vsech servisu, bohuzel.

2013-11-15 12:54:29

Zdravím chlapy.Tak je to tady dneska jsem nemohl nastartovat tedy auto hned chytlo ale po 2vteřinách zdechlo po druhé s tim baterka točila ale nic nechtěl jsem ji trápit a tak jsem toho nechal za 5min jsem to zkusil a zase to chytlo v pohodě ted už to běželo dele ale opět zdechlo az na 6pokus a držení pod plynem a ohřátí dobrý a ted dobrý vždy to hned chytne nevíte co mě čeká Děkuji

Doli  
Libor
2013-11-15 13:04:56

medák: Řekl bych, že se Ti to zavzdušňuje. Měnil se někdy palivový filtr?

2013-11-15 13:10:09

doli: Ano při každé výměně oleje.Myslím že o auto se poměrně starám Tak nevím.Když už nastartuji tak celý den není problém ale nesmí stát vice jak 8hodin.Kamarád říkal že vstřiky nebo čerpadlo tak nevím ale dik za reakci jo na diag.nic nezjistili a auto jim samozřejmě hned pokaždé chytlo

Doli  
Libor
2013-11-15 13:13:21

medák: Pokud by to bylo ve vstřikovačích, tak by to právě studené chytalo a teplé hůř. Možná regulační ventil paliva...

2013-11-15 14:28:07

ahoj, dříve jsem vlastnil BMW (už jsem věděl kam zajet, kde kvalitně a za dobrou cenu opraví), ale jak jsem vyměnil za MERCEDES začalo nové hledání... Jezdil jsem do autorizovného servisu-hrůza a děs, potom po lidech co tak nějak opravují mercedes a až jsem prvního mercedesa prodal a stal se kamarádem s tímto kupujícím, doporučil mi servis DOLI v Tišnově...Sice je to pro mě z ruky, ale za servisem kterému věřím pojedu i větší dálku... už mě některé věci na autě opravili a na jedničku... Mercedes jako takový mě hodně zklamal a chtěl jsem se vrátit nazpět k BMW, ale nakonec budu bojovat s hvězdou dál a opravovat si ho nechám zase v DOLI Tišnov- můj životní názor je, že s inteligentním člověkem se vždy domluvím na všem a právě tady bych řekl, že tací lidé pracují....

PS: napsal jsem to jak to cítím...

2013-11-15 14:54:58

doli: vstriky za studena take zlobi stejne jako za tepla...nektery propousti studeny jiny zase teply...

Doli  
Libor
2013-11-15 15:21:45

miky: Většinou ale víc tečou teplé, když je nafta řidší

sergioml55amg: Dík...

2013-11-15 15:28:17

doli: no spis jde asi o teplotni roztaznost materialu komponent vstrikovace

2013-11-22 18:51:07

elektrofyzika: taky jezdím cca za tolik....

2013-11-26 22:44:33

Cus,ml 400 cdimam rok a uz se mi podarilo vymenit skoro vse,zacal jsem rozvody,naplne,silentbloky,brzdice,kotouce,tlumice,dal jsem vse origo,byl to servis pri 200 tis km,do ted bylo auto bez problemu, jsem ve styku s 1majitelem ktery nemel zadny problem,chce to dobre opatrovat,jinak jsem si ho zamiloval,ve meste kolem 14,ale venku za 9l a jede porad v poho 160 koec nekopec je to silak po kterym se kazdej otoci je to amg packet,prace na nem jsou obtiznejsi vzhledem tomu ze motor leze az skoro do auta,jinak doporucuju,musi neco vydrzet,znamej ho ma taky a ma na nem 350 km v poho je to pocatecni investice ale pak 200 000 zase klidek a jenom se masirovat tak ze doporucuju...jo a kolik jsem do toho vrazil...nooo,uz hodne..asi 150 az200 000 ale to nemuzes pocitat kdyz chces masiirku

2013-11-30 15:00:14

Zdravím tak stále bojuji s startováním byl jsem v mercedesu a ani tam nikdo zatím neví. Druhý den je první start boj auto chytne na škrtnutí za dvě vteřiny chcípne pak točí motor a nic nechám minutu v klidu a zase chytne na šrt chvíli běží a zase nic zase to točí motorem a nic nechám minutku a zase chytne na škrtnutí tak to držím pod plynem tak 1200otaček po mírném zahřátí motoru vše v pořádku a pak každý start po celý den 100% jen ráno zasetosamé .

Děkuji a prosím poradte na diagnostice není vůbec nic vše ok.


Odpovědět

1 ......... 5  6  7  8  9 ......... 12