Fórum - Téma


W163 - Dotazy ML 400CDi


Fórum ML W163 W163 - Dotazy ML 400CDi

Informace o modelu: Mercedes Benz W163 ML


1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 13

2013-06-18 16:34:32

Z pohledu cloveka, jenz ma zkusenosti s temito vozy dlouholete muzu s klidnym svedomim rict, ze ML400CDI je temer nejvetsi smejd, jakej DaimlerChrysler vyrobil. Na pomysnou prvni pricku radim G400CDI.

A to mam rad. Jsem ale take realista.

Vse je ale relativni..co jsou to vlastne premrstene naklady... postavme proti sobe OM628 a novy benzinovy M278

rozvody a prevody na 400CDI x vykloktaný motor na novem benzinovem 5tikilu

dejme tomu 200.000Kč x 1.200.000Kč

Takze co nevidet na prvnim miste smejdu bude motor M278

2013-06-18 17:28:01

Já stále radím tak budu rejpat

doli: Když jsem četl ten příspěvek s fotkou spotřeby - věř že jsem měl několikrát napsané něco podobného co Ondřej, ale tak nějak jsem to vždy smazal.

Pokud jde totiž o radu tak určitě ne auto s tímto motorem - pokud jen tak z plezíru nechceš každou chvilku investovat kilo do oprav a místo pozdní lítosti se po té konejšit slovy chvály.

viki  
viktor
2013-06-18 17:40:48

Spotřeba je jedna s nejmenších položek co se celkových nákladů provozu vozu týká i když je nejvíc viditelná

Doli  
Libor
2013-06-18 17:43:38

blueabyss: já se ale nehádám, tu čtyřstovku jsem ani nijak neprotěžoval, jen mě přišlo nefér a divný tímto způsobem napadat někoho proto, že napsal o svém autě, že se mu líbí a je s ním spokojený. Mimoto psal, že je to motorizace náročná na peníze a neměl by si ji tudíž pořizovat ten kdo na to nemá. Michal dal fotku se spotřebou která byla po dlouhé trase, ktré jezdí s tímto autem několikrát měsíčně a byl z ní po opravě motoru docela nadšený( jsou to cesty 1000 až 2000 km několikrát za měsíc).

U Tebe a u Mikyho beru názor jako profíků s dlouholetými zkušenostmi, tak si klidně rejpejte, u některých ostatních je to ale jen to ubohé rejpání bez toho aby tam byla jediná hodnotná informace.

Doli  
Libor
2013-06-18 17:46:10

Ještě snad dodám, že když se kouknete do inzerátů jsou tyto auta nybízená za dost nízké ceny, což něco napovídá. Viz poslední inzerát v inzerci.

2013-06-18 17:49:46

Doli, ja se ale nesnazim rejpat. Jen rikam veci jak jsou...nezaujatě.

viki  
viktor
2013-06-18 17:52:11

já jsem taky pouze konstatovla za všechno muže blu

2013-06-18 18:07:53

viki: Jak říká Viki já jsem na to zvyklý. A jak říká Miky v kolektivu oblíben

viki  
viktor
2013-06-18 18:24:17

blueabyss: já tě mám rád i když jsi rejpal

Doli  
Libor
2013-06-18 19:16:44

miky: nevím jak ostatní, ale já to tak beru a taky jsem to tak psal, rejpání jsem směřoval jinam . Ale myslím, že už to stačilo, že jsme daleko od původního tématu už ani nezmiňuji...

Doli  
Libor
2013-06-18 19:17:39

blueabyss: já Tě mám taky rád

2013-06-18 19:56:33

Uf, kam jsem se to dostal?

Doli  
Libor
2013-06-18 20:04:07

prying: setrvávání na tomto fóru vede k nevratným změnám v psychice osobností

2013-06-18 20:08:57

doli:

2013-06-19 07:22:04

pořád jsme se nějak nedozvěděli co si koupit.... I

2013-06-19 07:49:41

sergioml55amg: Ale za to víš a dočteš se jak mě mají všichni rádi

Za mne je nejlepší motorizace v ML 163 270CDI beru to z pohledu užitných vlastností i z hlediska ekonomického.

Měl jsem jak automat tak manuál.

Pokud má být vozidlo používáno pro práci (tahání vleku) doporučuji manuální převodovku.

Co se týká síly vozidla tak nevím proč volit vyšší obsah nebo motor výrobce AMG, tím i finančně náročnější údržbu.

Poměry na našich komunikacích - jízda s vlekem 80 - max 100 s tímto nemá vozidlo problém

Jízda solo do 150 aby jste nepřišli o papíry také žadný problém - cestovní rychlost po Německé dálnici běžně 160-170.

Spotřeba vozidla je přímo závislá na rychlosti

manuální převodovka 8-12

automatická převodovka 10- 14

Montovaný bord computer lže a zkreslení průměrné spotřeby ukazuje minimálně o 1,5l méně

Motory 270 cdi mají běžně nájezd např. ve Sprinterech kolem 400 000km bez nějaké zvláštní údržby.

2013-06-19 08:38:23

blueabyss: já jsem v té 270CDI nejel takže nemůžu hodnotit, ale určo diesel je dobrej tahač... pokud píšeš že vydrží 400 tisíc km a bez investic to znamená že nemusíš nic opravovat-turbo,vstřiky atd. pak je to hodně dobrá volba... já vlastním 55amg a tahám s tím vozík ale mám na něm max 500kg nákladu... převodovka zatím drží tak doufám že ju to nějak neničí... jsem si taky nechal poradit před koupí co si vybrat a právě tady mě byla doporučena tato motorizace, že ikdyž je to amg že do drží a jen drobnosti se serou... je pravdou že ložiska na kladkách se serou docela dost, ale jde to vyměnit dá se říct za pár korun ( teď mě dost pomáhá servis DOLI v tišnově-doporučuji) ....

Musím ti dát za pravdu že pokud chceš tahat vozík tak diesel v manuálu bude dobrá volba, ale na druhou stranu mě by ten diesel nestačil, potřebuji mít v tom autě i kus sportovní duše což má jedině to 55amg

2013-06-19 11:43:55

Já ti teda nevím kus sportovní duše v krabici od bot - to žádné sportovní zážitky netvoří - prostě sportovní auto nenahradíš žádným SUV

2013-06-19 12:27:50

blueabyss: já neříkám, že to nahrazuje čistě ryzí sportovní auto... mám ještě corvette Z06 a když nejedu v tomto tak jedu v mloku a jsem spokojenej... a nádech sportoního auta tam je..krásně tuhej podvozek, projedeš zatáčky svižně a rychle, na SUV zrychlení a hlavně výkon... měl jsem ml320i a s tím bych těžko projel zatáčky rychleji to bylo jak kačena... bylo by dobrý kdyby ses konkrétně tímto modelem svezl a pak hodnotil...

2013-06-19 17:15:49

sergioml55amg: Já ho mám teď na servisu tak se prosím nevysírej Je sice po zákroku kutila - tak ho musím naučit jezdit bez katu a zadních lambda sond, ale věř tomu že už jsem se v takovém autě vezl. Tzn že vím co hodnotím.


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 13