Fórum - Téma


W163 - Baterie a nabíjení


Fórum ML W163 W163 - Baterie a nabíjení

Informace o modelu: Mercedes Benz W163 ML


1  2

2010-06-22 14:53:27

Čau lidičky, měl jsem problém s vybíjením baterie v klidovym stavu, tak jsem to dal opravit a chlapík teď na mě vybalil, že jsou to nějaký diody na alternátoru a že prej to repasuje jenom Bosch a to za 23000,- a nebo novej a ten by byl za 40000,- Nevíte někdo náááhodou jak by to šlo ochcat, či kde sehnat jetej altík za rozumnej peníz?? díkes J.

ML 270 CDI

2010-06-22 15:12:45

Mam jeden jetej v kufru auta... je vyzkousenej zmerenej funkcni.. dej mi adekvatni nabidku do SZ

2010-06-22 19:44:32

Doufám že to tam borec do pátku nandá a mě zmizí z řiti óóóbrovskej trn

2010-06-22 21:13:12

Priteli zitra dostases svuj alternator... jak jsem rikal je opraveny, zmereny... a pak mi dej vedet jak funguje na aute...

2010-06-22 21:36:19

Jasná věc, jestli všechno klapne, budu Tě chválit kudy budu chodit a že toho nachodim dost

2012-12-11 21:03:41

Zdravim, potreboval bych poradit , zniceho nic zacalo blbnout dobijeni akumulatoru, pri jizde pohasinaly svetla a taky na pristrojovce svitily slabe, pri zvisenych otackach se rozsvitilo BAS/ESP a pak SRS a Airbag kdyz sem vypnul svetla chvily vse nabehlo ale pri mereni na baterii ukazovalo nizke hodnoty jakoby nedobijel, po vyhozeni alternatoru z vozu a kratkem mereni se nic nevyskytlo, je mozne ze by alternator ridila operacni jednotka nebo je primo na baterii a tudiz v haj........, nevim co mam koupit jestli dat repasovat alternator nebo to muze byt neco jineho, mereni na baterii neukazalo zadne zvisene odbery, baterie je nova asi 1 mes. servisak chce dodat nejaky repas z madarska nebo origo za silene prachy. Diky za rady

2012-12-11 21:07:05

nech zrepasovat ten altik...bezne to vychazi okolo 100,- 150,-€

2012-12-11 21:25:55

no ale nevim jiste zda je chyba v alternatoru , jestli to nebudou vyhozeny penize, pokud je zapojen primo na baterii tak je to jasne

2012-12-11 21:28:44

nic jineho tam neni

kdyz Ti rikam nech ho zrepasovat, tak...

kazda dobra elktrodilna ho da na stolici a promeri

Doli  
Libor
2012-12-11 21:33:57

Komu není rady, tomu není pomoci - samozřejmě souhlasím s Mikym

2012-12-11 21:42:40

ok, zitra to dorucim na repas, diky za radu ,snad uz bude aspon do vanoc klid a vsem hezke svatky

2013-11-27 20:28:29

Zdar příznivci .

Už asi týden řeším záhadné vybíjení baterky u svýho Mloka W163 - 320i + lpg... Dneska mi to nedalo a půjčil sem si od kámoše multimetr.. baterka měla při vypnutém motoru 10, 63V.. Když sem auto nastartoval tak na volnobĕh altík dobijel 14, 38V a pri zapnutým svetlech a zapnutých obou vyhrevu sedaček daval 14, 32V... Tím pádem sem vyloucil chybu na altiku..

Někde sem se dočetl, že se dá změřit kolik amperu si bere auto, když nic neběží... Šel jsem na to takto: odpojil jsem minusovy kabel od baterky a na multimetru jsem se přepnul na měření amperu...jeden hrot z multimetru jsem připojil na minus pol na baterce a druhý na minus oko kabelu...multimetr mi ukázal hodnotu 0, 29A. Auto ma v tomto klidovym (bez světel, bez spotřebiče) režimu údajně odebirat nejvíc 0, 1A .. Pak jsem zacal vypojovat pojistky a až u pojistky pořadové číslo 13 jsem se zastavil...když sem ji vydělal tak mi miultimetr ukázal hodnotu 0, 02A...taková hodnota je asi OK.. Pojistka č.13 je podle deklu od pojistkovy skříně: Kombiinstrument, Lenkwinkelsensor, Innenraumbeleuchtung... / pristrojova deska, senzor-volant, osvětlení vnitřního prostoru...

Dokáže mi někdo poradit co s tim dál?

Věřím tomu, že 0, 3A tu baterku dokáže vybít...

Budu rád za jakýkoliv nápad..

Díky všem.

S pozdravem David.

2013-11-27 21:23:56

ahoj Dejve,

a není kaput ta baterka?? pokud se dostane pod 10V nějakým vybitím tak už ju nedobiješ... to znamená že altík jede a dobíjí ale baterce to už nepomůže... to měření vlastní spotřeby auta musíš měřit až je auto úplně ve režimu spánku... to nějakou dobu trvá... mě to auto taky odebírá - pokud jezdíš každej den tak je to o.k. ale pokud to stojí týden tak už to jde na startování poznat... já myslím, že je kaput baterka - se vždy projeví až se ochladí...

2013-11-27 21:45:32

Baterka je 2 dny stará (nová).. Měřil jsem to po půl hodině a pořád stejná hodnota 0, 29A. Jakože auto stalo půl hodiny s otevřenou kapotou a já jen přišel a znovu změřil aniž bych otevíral dveře nebo někde něco rozpojoval (pojistky, kabel od baterky..)..

Už fakt nevím, co s tím...

Ale když vydělalam tu pojistku č.13 tak to hned namerim 0, 02A.. Bude asi nějaká pí.ovina na tom okruhu pod tou pojistkou č.13...

2013-11-27 22:01:41

auto by mělo být zamčené centrálem... a já pokud nechám otevřenou přední kapotu tak mě nezamče....ale pokud máš novou a pořád vybíjí tak zůstává něco viset co to vybíjí... kurňa dejve ten mercedes nám ubírá na životě že???

někde zkrat na palubovce nebo by mohl být zkrat na rádiu...

2013-11-28 19:31:20

Dobrý večer,

přes pojistku č. 13 by měly být napájeny tyto spotřebiče: svítilny interiéru, palubní počítač, varovná kontrolka bezpečnostního pásu, snímač úhlu natočení předních kol, diagnostická zásuvka.

Mám také ML320 +LPG a zjistil jsem, že při montáži LPG připojili jeden vodič na diagnostickou zásuvku. Zítra bych zkusil změřit oděr při klidu a dal bych případně vědět jaký je odběr u mého vozu aby se to dalo porovnat.

S pozdravem Foral

2013-11-29 12:12:51

Dobrý den.

Jestli to pro Vás nebude problém, tak to změřte..a napište sem, co jste naměřil.

Díky za info.

David.

2013-11-29 16:24:57

dejvo3666: Dobrý den

tak teď jsem provedl několik měření výsledek vždy stejný. Po zapojení ampérmetru do obvodu baterie je odběr 0,3A tj.

300mA. Tento proud naskočí vždy po opětném zapojení do obvodu. Tato hodnota se drží cca. 1 minutu a potom odběr klesne na hodnotu 20mA a zde hodnotu drží. ( měřil jsem nepřetržitě asi 15 minut za tu dobu hodnota dále neklesala). Ale je nutné měřit na multimetru při rozsahu 10A, protože multimetr má v rozsazích mA nejvíce 200mA.

Tento rozsah je po prvním připojení nedostačující (je přeplněn) a proto ukazuje stále nesmysl. Pozor při každém přepnutí rozsahu na multimetru přerušíš obvod a začíná se opět odběrem s hodnotou 300mA. Nevím zda jsi ně porozuměl ale když tak napiš zkusím ti vysvětlit jinak.

2013-12-03 16:21:11

Dobrý den.

pane Vejmluvo díky za info.

Jinak mlok je na opravě u doliho..zatim je vyloučen, že by na to měl vliv alternátor.

Pořád přemýšlím čim by to mohlo být...na autě jsem žádný úpravy nedělal..

David.

2013-12-23 18:52:40

dejvo3666: zacal si spravne hledat,potrebujes schemu zapojeni komponentu za pojistkou c.13 ,potom je postupne odpojovat,nebude to skrat ale vada na desce nejake ridici jednotky ktere zustavaji stale pod napetim(dodnes jsem nepochopil mysleni konstrukteru MB) kdyz se ti podari najit vadny dil a jeho cena bude vysoka,zapoj jej pres vlastni rele ktere bude dodavat napeti az pri IG1


Odpovědět

1  2