Fórum - Téma


W126 - Imobilizér a čerpadlo


Fórum W126 W126 - Imobilizér a čerpadlo

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz W126  |  Naše vozidla



2016-04-01 10:49:17

Dobrý den. Imobilizér nenačte klíč nesepne čerpadlo.Nemá někdo zkušenosti s imobilizérem u w126 500se. Má to ten samostatnej plastovej kulatej klíč co se strká do středového panelu jak je ovládání topení, po zimní opravách a dlouhém odpojení baterie nesepne čerpadlo vzadu u nádrže. Dioda imo někdy svítí někdy bliká, po vložení klíče do imo. A vložení klíče do spínačky nechtěl ani točit motor, po nějaké době zkoušení se jednou povedlo že se chytlo i čerpadlo. Pak zase nic. Neví někdo postup načtení to klíče imobilizéru? Zkoušel sem různě auto zamykat a odemykat. Pojistky sou ok. Všem díky za jakoukoliv radu!

Skyair  
Pavel
2016-04-01 11:46:17

timitomi: Zkus najít toto relé imobilizéru (kde je u W126 netuším) a zkontrolovat jeho funkčnost, když to někdy jde a někdy ne.

http://www.ebay.ie/itm/RE...6-025-180BH-/191210505375

Je to relé blokování startu:

http://www.prodejdilu.cz/...pracovni-proud-0140540027

Je to obdobné jako tady u W124

http://www.benzworld.org/...able-alarm-1993-w124.html

2017-08-12 20:10:46

Dobrý den,

chci se zeptat, zda někdo z Vás by mi mohl poradit. Mám W126 300SE, 132KW a řeším dva problémy:

1.problém: palivo mi nejde do vstřikovacího čerpadla a na základě toho nenastartuji auto.

Testoval jsem nezávisle palivové čerpadlo v zadní části vozu. Zapojil jsem jej nezávisle na okruh 12V a palivové čerpadlo bzučelo, ale nenatlačilo palivo až ke vstřikovacímu čerpadlu. Očekával jsem, že mi přes odvzdušňovací šroub na vstřikovacím čerpadlu u motoru vytryskne palivo a nic. Toto bylo zapojení na 12V mimo auto. Pouze test palivového čerpadla.

Když jsem sprejem stříknul na zkoušku do sání odrezovač brzd (aerosol) ,tak motor naskočil. Ale to bych musel střikat furt, aby jel. Pach chcipnul :). To mi poradil borec co dělá motory a funguje to :). Pouze jako zkoušku.

Zda má k tomuto tématu nějakou radu, budu rád. Už chci vyjet a jsem z toho marný.

Možná palivové čerpadlo jen bzučí, ale to je vše, nevím. Možná bude chyba někde v potrubí paliva od zadní části, k motoru, nevím. Přemýšlím, kde může být problém.

2, Imobilizér

Mám imobilizér, který mi jednou sepne a jednou ne. Přiložím imobilizér k blikající části a nic. Koupil jsem novou silnější baterii, tak to šlo. Postupně baterie klesá, poněvadž auto nejezdí a při zkoušce někdy sepne a někdy ne.

Po sepnutí se pokouším nastartovat motor, ať dostaně palivové čerpadlo impuls a nic.

No a jsem v bodě 1, viz nahoře.

Prosím všechny borce co mají tyto problémy již za sebou, zda by mi mohli pomoci. Budu vděčen.

Díky moc

Emil

2017-08-12 20:50:33

kwairiwer: na vstřikování doporučuji pouze lidi, co tomu rozumí, imobilizér bych osobně nechal deinstalovat. V základní výbavě ani v příplatku to nikdy nebylo a jsou to darmopokusy z devadesátých let. Taky jsem to nechal vyházet. Jinak co se Jetroniku týče,jsou v CR dva borci, co to s tim umí, pak pouze MB Vohenstrauss.

2017-08-12 22:28:30

iron: Díky za info.

Imobilizer půjde pryč. Jen musím zjistit, kde je instalován, zda pod palubkou, či někde u čipu, který mi bliká u řádicí páky.

Uvidíme, otázka zda to tím i bude, ale asi tomu to odpovídá.

Díky

E

2017-08-12 23:04:45

kwairiwer: u páky jsem to měl taky, teď už zaslepeno a je tam rádio i s mluvitkem. V Číně tenhle nesmysl být nemá.

Skyair  
Pavel
2017-08-13 09:08:39

Dotaz připojen k existujícímu vláknu se stejným problémem. Bohužel uživatel "timitomi" už nenapsal jak to vyřešil. Souhlasím s Ironem, řešení je ve vyřazení funkce imobilizéru.

2017-08-13 09:32:12

skyair: Díky, to už jsem na ebay našel. Jen to pitvání auta bude hrozné. Díky za info,

iron: Půjde pryč. Nemá tam co dělat. Díky E

2017-08-13 09:45:40

iron:

Já měnil pod vstřikovačem tu spodní černou gumu:

http://www.ebay.com/itm/M...:MbEAAOSwCkZZVDPP&vxp=mtr

Byla prasklá. Musel jsem samozřejmě demontovat z horní strany jednotlivé vstřikovací trubky, nicméně jsem je nesundával u motoru. Maximálně při tomto úkonu si myslím, že může dojít ke zavzdušnění,ale to je vše. Nevěřím, že by to došlo až tak daleko, že bych musel seřizovat vstřiky na motoru. Nevím. Přemýšlím raději postupně a selsky. Když jsem vše smontoval, vrátil na své místo, vyzkoušel nezávisle palivové čerpadlo (bzučelo), takže OK, a stejně nic.

Do servisu jedině na valníku :).

Verunka  
Radek Hladil
2017-08-13 11:25:41

kwairiwer: Myslím si že v prvé řadě bych z auta vytrhl ten blbej imobilizér a na 89% bude problém vyřešen.Pokud ne takmúže bejt palivové relé třeba špatné a nebo čerpadlo-neznamená že když bzučí tak funguje.

2017-08-13 13:13:52

kwairiwer: já taky nechávám měnit, i s podtakovkama a odvezl to do autorizovanýho servisu v Německu. Ono pokud člověk nemá čas a chuť se v tom hrabat, je to lepší. Kort Jetronic je citlivější než klitoris a sám se toho bojím.

2017-08-13 14:23:43

iron: U mne je průser, že pracuji v Praze a auto je v Opavě.

Jsem rád, že když je možné být víkend v OPA, tak na něm něco udělám, a tak se to táhne dlouho


Odpovědět