Fórum - Téma


W124 - Žhavení


Fórum W124 W124 - Žhavení

Informace o modelu: Mercedes Benz W124



2009-04-08 15:45:14

Pri jizde se mi rosviti zhaveni na w 124 2,5 td vypada to na nejakou z zhavicek ale menil sem je pred dvema mesici vsechny a daval sem tam beru snad to nebudou takovi mr..y.Nevite cim jinym by to mohlo byt?

2009-04-08 19:13:41

Tak to moje žhavení si žije svým životem úplně. Otočím klíč, rozsvítí se kontrolka a zapne se žhavení. Napočítám pomalu do 44 a cvakne relátko. Nastartuju a zhasne kontrolka.

2009-04-08 20:12:16

no to je pomerne doba me to zhavi jen chvilku ale tohle mi delalo kdyz sem mel zhavicky v pytli jenze mam 2 mesice davany novy a vcera to zacalo obcas svitit pri jizde pak to zas zhasne treba je tam jen spatny dotek ale kde?Mam sto chuti s tim zajet k amperum do sladovny ku.va

2009-04-08 20:26:28

Mal som s tým tiež problémy. Napravo vedľa motora máš takú čiernu krabičku, tam sú relátka na žhaviče a nejaká elektronika. Ja som tam tie kontakty prečistil a prestalo to, ale sem-tam sa to vráti a neviem prečo. Keď otočím kľúčikom, vôbec sa mi nezapne žhavenie a potom keď sa motor naštartuje tak mi to tam svieti hodnú chvíľu. Možno niečo v tej elektronike...

2009-04-08 20:52:39

hahaha já mám to samé u víti 108d...nesvítí když otočím klíčkem..ale za jízdy se mi rožne kdy chce

2009-04-08 21:01:52

som našiel fotku, označil som ti tú krabičku tuším to je ona

2009-04-08 23:06:59

Té krabičce se říká relé žhavení! Pokud máš Beru a docela hodně s tím jezdíš,tak je zjevné,že jsou ty svíce KO.Jsou to svíce na jednu sezonu.Neřeš,vyměn za jiné zn. BOSCH a nebo ještě lépe NGK.Popřípadě před výměnou svíček,proměř odpor žhaviček-špatný odpor-špatná svíce a pak ještě,zda jde na svící napětí.špatné napětí -relé KO.

A kdyby i to ne,tak se podívej na káble co vedou ke svíčkám.A kdyby i to ne,tak to jístí šikovné ruce třeba u mě v garáži.

2009-04-08 23:25:56

chcelo by to bližšie špecifikovať čo je zlý odpor a zlé napätie. však o tom sme sa bavili, že v tej krabičke je relé žhavičov o pár topicov vyššie...

2009-04-09 20:17:19

Jen pro info pro presnost je to rele doby zhaveni

2009-04-09 20:39:23

Já chtěl dát malý žhavky a jinší relé, ale dvorní elektrikář poudal, bych se na to káknul, že tohle udělám a posere se něco jinýho. že prej dyž to má bejt z fabriky tak, nechej to tak

2009-04-09 21:18:54

Můžu jenom k autorovi té fotky.To je tvoje auto? proč máš ten odfuk na víku ventilu zalepen čertovým hovnem? co takhle orignál gumové těsnění za pár kaček?A ta elektrika v tom motoru bude taky zajímavá,tu je tohle a tam je támto-na sahaře,u nádobky na vodu.Jinak v pohodě.

2009-04-09 21:21:34

Správné napětí je při žhavení od 11 do 12Voltů.A odpor musíš naměřit asi jako u drátu.Žhavka je jako odporový drát s tělíčkem.Přivedeš napětí,vekej proud a zrudne až zežloutne.Čili odpor od 1ohmu dle výrobce svíčky.Nulový odpor je špatný odpor,to znamená,že je svíčka někde uvnitř poškozená.

2009-04-14 12:36:50

Nie je to moje auto, nemám nafotený motor. Fotku som sťahoval z autobazar.eu. Ja mám nádobku na vodu na ľavej strane a tam kde je na tej fotke tá nádobka, mám filter vzduchu. To bude tým, že to je benzínový model, som na to zabudol... Dík za upresnenie Dzejar

Enougher: Vďaka za poučenie, teraz už vieme úplne presne čo ta čierna krabička je Mne stačí vedieť, že keď mám problém so žhavičmi, tak môže byť problém aj tam. Viacmenej sa vyznáme do áut, servis si robíme sami s tatkom. (Servisáci si teraz asi chytajú hlavy ) Je vyučený opravár poľnohospodárskych strojov, tak som sa niečo priučil, ale nie som odborník, tak tie všetky názvy neovládam. Hlavne že sa pochopíme a vieme o čo sa jedná

2009-04-14 20:47:53

taky mám 124 300D a měnil jsem žhaviče. Teď když je teplejc, tak motor chytí bez žhavení a bez plynu, asi je OK.

To Dzejar-neválíš taky 4kule?

2009-04-14 21:07:37

To Roman62 - námám páru,co ti myslíš??

2009-04-15 21:53:28

Asi je to shoda okolností, ale Džejár se též objevuje na čtyřkolkářském fóru. Ve volném čase čtyřkolkařím.

2009-04-15 23:08:21

Ve volném čase zatím nečtyřkolkařím,ikdyž do zimy se stanu hrdým majitelem.Už dlouho mě to láká a na dovolené si rád vypůjčím,ale chci něco velkého,né sport aj.Minimálně 500ccm a čím víc,tím líp.Omlouvám se za odpověd mimo téma žhavení.Autor promine.

2009-04-27 20:50:51

dneska ráno jsem měl první problemový start na vitu...ne a ne naskotčit...pořád mi blbne žhaveni a už vim kde mám zakopaneho pesana,v CML žhaveni jsou dvy konektory...větší odvod na žhaviče a menší na ovl.jednotky...a ten je volný takže ho budu muset přepinovat a problem bude pravděpodobně v pryč

2009-06-03 20:59:30

no koukl jsem se na konektory a opravil je ,ale bohužel mi žhaveni stále blbne(myslím tím,že mi to nežhaví hned po otočenim klíčkuale až po čase se mi rožne kontrolka),nevite někdo pročpak....jsem drátenik ale nejak mi to nejde do hlavy. tak než nažhavím hlavu naplno neměl někdo podobný problemek? vito 108D 96

2009-06-03 22:43:56

tohle mi delal 124 otocim nic po dobe se rosvitila po minute snad zhasla a pak az start mel sem 2 zhavicky v pr...i tak sem radsi vymenil vsechny a neni problem jen mi nedavno zaclo svitit zhaveni na chvily jen pri jizde tady kolegackove mi poradily prostrikat a vycistit svorkovnice od rele zhaveni vim prd kde sou tak sem prosel snad vsechno a je to v cajku


Odpovědět