Fórum - Téma


W124 - Velká spotřeba


Fórum W124 W124 - Velká spotřeba

Informace o modelu: Mercedes Benz W124


1  2

2010-04-26 11:51:51

Za 25 l se mi fakt jezdit nechce.. :o/ Nemáte nějakej nápad, co s tím je??? Jezdil jsem kolem devíti, v Praze kolem 12ti, ale najednou se něco pomrvilo a žere to jak nedovřený... Přitom startuje normálně, volnoběh je v poho, jede to taky stejně... Benzín nikde neteče ani nesmrdí... Napadlo mě, že by zůstával otevřenej sytič, ale nevim, jak to zjistit... Jinak je to 300 TE, 1991, automat, na tachometru 226.000, mám ho od ledna. Dík moc za radu!! ;o)

2010-04-26 12:39:32

Rele palivoveho cerpadla.

2010-04-26 12:53:40

No počkej, relé palivovýho čerpadla - a co s ním? Musíš na mě jako na vola. Jako že by umřelo? To by tam spíš benzín nešel vůbec, ne? Ale když zapnu zapalování, normálně to cvakne, vzadu zavrčí, pak to vrčet přestane, jako vždycky... A kam by se ten benzín ztrácel?

2010-04-26 13:00:43

Rela palivoveho cerpadla ridi i sytic...

davej si pozor na AT je jiny nez na MT...

Pak to muze byt jeste klapka sani a nejaky ten senzor teploty atd...

2010-04-26 13:10:58

Aha... hele a šlo by nějak ten sytič prostě zabít? Vyndat někde pojistku, odpojit drátek nebo tak něco? Teď přes léto stejně není potřeba a byl by klid... Potřebuju to udělat rychle, bez auta jsem jako mrtvej...

2010-04-26 13:17:43

Muzes to zkusit.... navrhuju plamenomet, granat, C4, vodikovou pumu, atomovou strelu....

nezapomen ze "kdyz se kaci les litaji trisky.."

Moznosti jak zabit sytic je mnoho, akorat nevim jak budes bez cucaku v chladu startovat...

2010-04-26 13:22:44

No bodejť, taky by to šlo honem prodat... ono to jede pěkně... Přes léto by to určitě fungovalo i bez sytiče... Jde o to, že to potřebuju vyřešit co nejdřív a za málo peněz... A jezdit a jezdit...

2010-04-26 13:36:59

Tak tohle rele bude otazka 1000kc jestli ovsem je...

ale tim to byt nemusi... co kdyz je tvuj Mercedes proste rozbity???

2010-04-26 13:40:51

Jasně, prostě to má bebí... No, každopádně díky za tip... něco s tou elektrikou to bude, protože mi to zároveň začalo přes noc vybíjet baterku, takže asi zůstává někde něco viset i když se nejede a žere to eletriku. A rádio tam ani neni a světla nenechávám... ;o)

2014-08-25 12:39:19

Zdravim objevil se mi stejny problem, rucicka okamzite spotreby je najednou nejak nahore a silene to zere..

2015-01-11 18:57:20

Když jsem koupil od cigánů moji W124 200E rv 1990,tak žrala okolo 16 l. V první řadě Lambda. nepomohlo. Jel jsem na stk,emise mně nemohli projít,protože i na volnoběh dosahoval maximálních povolených hodnot. Byl to ELEKTROMAGNETICKÝ NASTAVOVAČ TLAKU PALIVA. Je to taková malá kostka vzadu na K-Jetroniku-pod filtrem-velikost cca krabička od sirek. Cena okolo 9000. Ale pak krásných 9 ve městě a na trase 7,2 ve 4 lidech,rak´vou na střeše a plným kufrem.

baby  
Josef
2015-01-13 15:41:21

golby: Ti občané v tom určitě bydleli to musela být krása.Nebyl to elektro hydraulický ovladač?Za ty prach bych koupil 190tku to je neskutečný co tyhle kraviny stojí

2015-01-13 17:04:25

jo jo,to je ono. ale spotřeba šla okamžitě dolů. A rapidně... Akorát nevím,na co je tam tan šroubek.... Nevíte někdo?

baby  
Josef
2015-01-13 17:15:10

golby: na nic nešahej ta krabička reguluje přívod paliva ke vstřikům sedí ti tam ty ó kroužky ? neteče kolem toho benzín?

2015-01-13 18:19:53

To mi začala dělat moje 2,3 po třech letech, že z ní prochcával benzín ( né přez těsnění ale z obalu toho el.nastavovače. Koupil jsem za 300 jinej kus (použitý) , ten nefungoval, tak jsem ho jel vyměnit za jinej a mám zase od toho pokoj .

baby  
Josef
2015-01-13 18:42:26

jeremi: A jaký příznaky nemoci vykazoval když ta krabička nebyla funkční?

2015-01-13 19:13:56

benzín neteče nikde. je to nový,cca rok. instalovali soudruzi v Boschservisu. Co třeba snímač polohy klapky? Ten co je na KE-Jetroniku? Ne samotná klapka na sání...

2015-01-13 19:46:14

baby: ten nefuknční : Když jsem nastartoval tak to neuvěřitelně střelilo do sání , až jsem se málem po po přidání lynu to opět střílelo do sání a moc se motoru nechtělo .

2015-01-13 19:52:32

golby: Když jsem před 4,5 rokem dělal těsnění pod hlavou , tak jsme prohodil konektory , myslím že jeden byl od potenciometru škrtící klapky a druhej snad od potenciometru na vstřikovací hlavě (nejsem si úplně jistý) , motor fungoval relativně normálně , ale nebylo to ono . Jinak pokud odpojíš řídící jednotku motoru , tak by měl motor fungovat . Mě aspoň fungoval , že jsem nastartoval a normálně jezdil , akorát za jízdy, když jsem ubral plyn , tak motor nebrzdil a pomaleji padaly otáčky , spotřebu jsem měl kolem 12l / 100km

baby  
Josef
2015-01-13 19:55:03

jeremi: jo máš pravdu taky jsem se s tím setkal


Odpovědět

1  2