Fórum - Téma


W124 - Nivo a tlumiče


Fórum W124 W124 - Nivo a tlumiče

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz W124  |  Naše vozidla


1  2  3  4

2015-10-10 17:37:30

ty tam to nivo prostě nechceš né sranda

2015-10-13 08:32:31

Chci, ale ne za každou cenu

....už mám koupený obyč tlumiče i péra, takže pokud nevyhraju ve sportce, nivo nějakou chvíli řešit nebudu

Takže nasazený nový tlumiče a péra bez niva. Pořizovací cena včetně všeho kolem 2750,-

2016-03-28 16:42:03

Nezvedá a ani netlumí-houpe .. Dobrej,mám dotaz ohledně koulí,chtěl bych je vyměnit .Nevím kolik jich na voze je,V kufru jsem narazil na dvě,které jsou připojeny tlakovou hadicí k tlumiči.Do koule natlačí olej servo,ale bojím se jak zas natlakuji tlumič ,respektivě odpojím hadici,a mezi tlumičem a koulí musí být buď plyn nebo olej,tak mě zajímá jak tento okruh natlakuji.Děkuji za radu .Jedna se o W124.128 ,turbo-D 2,5 l,93kw,rok 91.Mockrát díky

Doli  
Libor
2016-03-28 17:41:14

vitabenny: Okruh se natlakuje sám. Dá se to sice odvzdušnit, ale většinou je to zbytečné. Koule normálně odpoj a vyměň, nic na tom není.

2016-03-28 18:38:48

doli: Díky za radu.

2016-03-28 19:08:25

akorát ty koule na zvedání nemaj vliv, tak tam těch problémů budeš mít asi víc možná bych to řešil najednou, ať to nemusíš znova vypouštět odvzdušní se to jízdnou nerovný silnici

2016-03-31 12:13:21

slonice: Takže předpoklad když servo bude tlačit olej ,bude funkční regulace u napravy tak sou na řadě tlumuče.

2016-06-20 19:44:24

Ahoj,dnes jsem zjistil po příjezdu z prace že mám pod pravou zadní stranou olejovou louži,olej je od Nivo.

Zeptám se blbě,dá se s tím jezdit ještě nějakou dobu ??co se může stát když je třeba praskla přivodni trubka?

Nádoba je úplně prázdná.

W124 3,2 kombi 94

Díky za radu.

2016-06-20 21:20:19

míza: znam lidi co tak 124 provozujou treba 5let

2016-06-21 04:52:43

popelnice: jen abych to ale nějak nedokurv.l , nerad bych si pak trhal hlavu až zjistím že je to třeba banální závada, ale teď než bude volno na servisu, musím jezdit a na optický pohled není nikde možno najít kde to uniklo.

2016-07-16 14:22:00

Nivo napln .. Zdravim vsetkych potreboval by som informaciu robil som nedavno repas zadnej napravy a potreboval by som vediet ake mnozstvo oleja ide do nivo nadrzky nivo.Dakujem za odpovet.

2016-07-16 22:00:07

Auto bych bez oleje v nivu neprovozoval. Čerpadlo, tlumiče, regulátor, vše se bude pohybovat se zbytkovým olejovým filmem. Jak dlouho to může vydržet?

Po opravě SLS jsem si vystačil s dolitím necelých 2l oleje od Febi.

2016-07-17 13:39:04

robertw124: dakujem este sa ho len chystam nastartovat asi pol roka nebol nastartovany menil som trubky hadicky atd.

2017-06-10 19:42:49

Zdravim. Mám dotaz ohledně montáže niva do sedanu, vím že v některých sedanech nivo bylo, i se prodávají tlumiče na sedan pro SLS (zvedací nápravu). Dá se namontovat na běžný 250D motor nebo to už musí být motor z kombíka ? Nejsem si jistý, protože jsem našel tohle:

2017-06-11 00:35:46

Čerpadlo je jen část systému, na kombi jsou jiná ramena pro SLS. Tlakové koule, trubky, regulační ventil včetně držáku, přepákování ke zkrutnému stabilizátoru, nádobku na olej, to vše máš? A nevím, jaká je příprava pro osazení tlakových koulí.

2017-06-11 11:08:23

robertw124: Takže kdyby se mi vše podařilo sehnat tak by teoreticky nivo mělo jít namontovat do běžné 250D ? Čerpadlo není problém sehnat, tlakové koule se taky dají koupit a namontovat, tlumiče bezproblémů pro sedan, horší by byl ten ventil s trubkami.

Nejsnažší je asi vše vzít z kombíka.

2017-06-11 16:39:26

Trubky a hadice koupíš v MB ale stojí ranec. Pídil jsem se po jedný krátký od koule k tlumiči a vyšla by na 1600

2017-06-13 00:16:44

Nevím, jak je vyřešena příprava pro montáž tlakových koulí a zda je místo pro nádobku s olejem, jinak by to mělo jít. Silné trubky od koulí k tlumičům koupíš nové v Mercedesu včetně průtočných šroubů a měděných těsnění. Plechový držák regulátoru, táhlo s kulovými čepy a třmen na stabilizátor rovněž tak. Koule jedině NOVÉ např. Corteco. Meyle zapomeň, Mercedes nezaplatíš. Tlumiče, ramena, regulátor, nádobku, čerpadlo použiješ z nějakého auta na díly. Slabé trubky zepředu dozadu se vyrobí na míru stejně tak jako krátké trubky od regulátoru ke koulím. Při montáži trubek od koulí k tlumičům musí být demontované pružiny, což se spojí s výměnou ramen. Mezi karoserií a tlumičema jsou specielní podložky - silentbloky - koupit v Mercedesu. Olej má zvláštní specifikaci, tuším, že 2-3l stačí. A když si vše uděláš sám mohl by ses vejít do dvaceti

2017-06-13 06:36:53

Ještě jsou potřeba jiný pružiny. K nivo tlumičům musejí být slabší

2017-06-13 09:58:13

Jediná věc co mi přijde tak jako novinka je že jsou jiná i ramena. Jinak pružiny, tlumiče, nádobky a tak to vím že prostě musí být jiné. Trubky se dají koupit i v polsku jsem koukal.

Mám ještě otázku, nemá být i jiné ventilové víko ? protože jsem si všiml že to čerpadlo je zespoda kulaté, ovšem já tam mám na autě půlkruh.

Každopádně děkuji za pomoc. až to někdy budu předělávat jistě sem dám nějaké foto. Možná to celé přijde levnější koupit nějaký "šrot" kombíka a jen to celé přeházet. :) Díky


Odpovědět

1  2  3  4