Fórum - Téma


W124 - Teplota chladící kapaliny


Fórum W124 W124 - Teplota chladící kapaliny

Informace o modelu: Mercedes Benz W124



2013-09-13 06:21:20

Zdravim všechny před týdnem jsem vyndal motor z mé w124ky 2.0D vyndal jsem motor ,umyl vyčistil vyměnil těsnění pod hlavou,víko ventilů, vanu a v olejové vaně bylo rozsypané ložisko venkovní průměr ložiska cca 2,5 cm nevíte odkudje nebo odkud by mohlo pocházet při nastartovaném motoru jsou slyšet takové zvuky jako když škrtají dva plechy o sebe nevim co by to mohlo být to jest problém číslo jedna. Druhý problém je s ukazatelem teploty vody následovala výměna termostatu a čidla teploty a stále to neukazuje teplotu jen při otočení klíčku se řučička malinko zvedne jinak leží na 40 stupních...... Všechny rady beru už chci jezdit...... st 180

Doli  
Libor
2013-09-13 07:06:53

st180: Díval jsi se na kladky řemene? Nedovedu si představit odkud jinud by mohlo ložisko být.

Zkus odpojit drát od čidla a dotknout se na kostru, poud budík zareaguje, je vadné čidlo, pokud ne, je to ve vedení nebo v palubovce.

2014-04-10 13:21:55

W124 2.5 teplota kolísá .. Zdravím, poraďte. Stavá se, že při jízdě do kopce či zatěži motoru teplota stoupá nad 90 a začne houpat ručička i ke 120. A během sekundy_ klesne zas na 90, potom střílí sem tam (dnes jdu měnit termostat snad to pomuže).

baby  
Josef
2014-04-13 11:20:00

zapi: mohl by to být taky budík měl jsem ho rozdělaný a ta rafička se někdy zasekává ale jak kdy taky mi to blbne ale stačí zaklepat na budík a jde v mém případě

2014-04-13 16:32:11

baby: tak termostatem to není koukal jsem že předchozí majitel lepil chladič zhruba uprostřed tak se zaměřím na něj,vrchní hadice je vařící a dolní jak lednice..zkusím sundat vrchní a dolní hadici a fouknout do děj.nenapadá mě jak jinak ho vyzkoušet.

baby  
Josef
2014-04-13 17:18:33

zapi: i hadice můžou být přicpané viděl jsem to a nechápal jsem co tam bylo bordelu a nebo chladič je vidět že tam není koloběh můžou být ucpány kanálky v chladiči

Skyair  
Pavel
2014-04-13 17:57:52

zapi: Zkus tohle:

http://www.fordclub.eu/fo...t-chladici-soustavu-53202

baby  
Josef
2014-04-13 18:05:12

skyair: jj tablety do myčky a je to.Ale téma tablety už tady bylo

Skyair  
Pavel
2014-04-13 18:24:32

baby: Vím, ale na ušetření paliva. A o těch do myčky se mi nechtělo psát.

2014-04-14 07:46:32

Tablety to sliším poprve pokud to bude chladič,pasuje tam i s 300d? ja mám 2.5d 66kw 92rv nebo i z jiných modelů?

tak je to budíkem, stačí poklepat a teplota padne na 90 .jak to vyřešit?mam koupit na vrakarně clej tacháč nebo se to dá něakou fintou opravit??

baby  
Josef
2014-05-12 16:53:21

zapi: je tam mechanická závada a nebo stačí zlehka promáznout když to rozděláš tak vem za rafičku a zlehka s ní pootoč a dej do max. polohy a musí se volně vrátit zpět jinak je tam něco jiného třeba unavená pružinka nebo něco co už musíš zjistit sám

2016-09-12 09:38:23

Zdravim, mam otazku uz dlhsie riesim tento problem uz sa citim aj beznadejne, trapi ma prehrievanie motoru vysoka teplota vody ... zo zaciatku to bolo tak ze vobec nesiel ventilator teplota vody stupala pri stati, a pri kopcoch, momentalne som vymenil, termostat, vodnu pumpu, vymyl chladic,nova chladiaca kvapalina, ventilator si preistotu prepojil na spinac cize ide stale.. no aj napriek tomu ked idem po dialnici cca 120km/h tak voda je na stovke, ta dalsia ciarka nad 80tkou... ked stojim tak voda ide do normalu teda tesne nad 80tkou, ked robim kopec (soroska) tak si musim dopomahat kurenim... Vazne uz neviem co a ako, tesnenie pod hlavou to zrejme nebude, zevraj ani prasknuta hlava, napada este niekoho nieco ?... predtym nez som menil termostat a vodnu pumpu mi pri stati sla teplota vody hore ale pri dlhsich cestach a napore vzduchu bola zas tato teplota v normale narozdiel od momentalnej sitaucie... prosim poradte dakujem

ROH
2016-09-12 09:55:47

lici: Když vyloučíš termostat , vodní pumpu a dokonce vymytý chladič tak zbývá poslední .

Prohlédnout hadice , jestli nemají zevnitř popraskané stěny , které se při oběhu kapaliny vcucávají do sebe .

Odpovídalo by to i tomu že při volnoběhu chladí a pak při zvýšeném průtoku se bortí do sebe .

2016-09-12 10:18:42

Jakým způsobem si vymyl chladič? Zevnitř si ho propláchl? Nebo zvenku?

2016-09-12 10:48:32

ahoj ahoj ,

prověř visko spojku :)

ohrej motor a pak nějakým papírovým kusem kartonu zkus zastavit vrtuli chlazení . Pokud ji zastavíš , je v pr.eli viskospojka . Pokud nepůjde zastavit , hledej dál ....

2016-09-12 11:10:35

karlos.1: Ahoj ja som v tom strateny... myslel som ze ventilator je na elektromagnet teda ziadna vyskospojka, pokial viem tak ventilator s vyskospojkov nejde ani otocit vo pri nenastartovanom motore, naopak elektricky je cely cas volny .. teda ide snim hybat ventilator som urobil na spinac a ked ho zapnem pekne chladi... nejde mi do hlavy to ze pri takej rychlost 120kmh bvy malo stacit len chladenie vzduchom aspon si myslim, teda ked mi ventilator nesiel vobec tak sa to neprehrievalo preto si myslim ze chyba bude skor niekde v chladiacom systeme teda v trubkach alebo v chladici...

2016-09-12 11:11:06

robertw124: aj z vnutra sa vymyl tekutinou na to urcenou aj s z vonku som ho trochu preplachol...

2016-09-13 23:02:56

Pokud máš klimatizaci, je třeba sundat kondenzační chladič a pořádně propláchnout lamely, dokud nebude skrz oba chladiče vidět. Pokud klimatizaci nemáš, tak to nemusíš rozdělávat, jen proliješ zahradní hadicí. Pokud nemůže proudit skrz chladič vzduch, jednak neodvádí teplo a ani nespíná pořádně viskozní spojka na vrtuli. Ta potřebuje, aby se na ní dostal horký vzduch z chladiče.


Odpovědět