Fórum - Téma


W124 - Servořízení


Fórum W124 W124 - Servořízení

Informace o modelu: Mercedes Benz W124


1  2

2012-10-15 21:31:04

Zdravím, zjistil jsem, že mi poměrně rychle mizí olej z nádobky servořízení. Servo normálně funguje, ale po doplnění olej poměrně brzy zmizí, aniž by bylo patrno kam. Čerpadlo je suché a ani z hadic nevypadá, že by to někde teklo, tak nevím. Nemohl by někdo poradit kde se to může ztrácet?? Díky. Je to na W124 E220 kombi.

2012-10-16 08:01:39

Asi bych s tím zajel někam na nájezdy, nebo na hever a kouknul se na to zespodu, může to týct přez převodku řízení .

2012-10-16 12:48:53

Jestli je to combi tak to muze utikat klidne na zadni naprave

servo pumpa pohani nivelaci

2012-10-16 13:48:18

Tak to bude nejspíš tam, trubky vedou dozadu pod plastový kryt a jsou zmočené olejem, takže buď je prasklá ta trubka nebo teče něco do čeho ta trubka vede a co je pod tím krytem....Zatím opravuju přední podběhy, tak se na to podívám jak to budu mít hotové...

2012-10-16 17:37:20

Pozor na to nepatri tam klasicky servoolej ale olej pro hydrauliku

2012-10-16 18:13:50

Jo, díky za info. Já jsem původně myslel, že to nivo je jen u některých modelů a ne u všech kombi, takže na to hledím jak sůva z nudlí. Jak jsem pročítal tady forum, tak nejčastější závada je na těch koulích, ale já mám vyloženě mokré od oleje ty trubky a vzhledem k tomu, že jsou dost orezlé (ostatně jako zbytek auta ) tak nevím jestli to teče z trubek nebo z těch koulí. Na to každopádně přijdu jak sundám ten kryt. Důležité ale asi je zatím dolévat olej, aby se nezadřelo servo kvůli nedostatku. Jaká by tam měla být specifikace? A jak poznám jestli to nivo funguje? Když se podívám na zadní nápravu, tak se mi zdá, že kola jsou do A a sjíždí se mi vnitřek gum i po seřízení geometrie. Může to být nefunkčním nivem??

2012-10-16 18:57:56

Enougher : Já myslel že nivo má vlastní pumpu poháněnou vačkou a né servopumpu na řízení

I když teď jsem zmatenej o který pumpě se bavíme

2012-10-16 19:25:46

To ano ale ne u E124 benzin

Tusim ze mne nekdo vypekl ze i W124 300 TurboD mely nivo pohanene Servopumpou

Ecka to maji uz pohaneny servem jako masarky

2012-10-16 19:28:58

Jo takhle , to jsem nevěděl

2012-10-16 21:46:57

Ajajaj tak to asi neklapne, věř mi, že bych byl rád, kdyby na to mrknul někdo, kdo tomu rozumí, už tak mám dost práce s tou kastlí. Jsem na Valašsku, takže do Prahy to je celkem štreka, ale když poradíš tak budu taky rád. Tady v blízkém okolí žádný spolehlivý servis nenajdu, tak se musím spolehnout akorát na sebe a rady zkušenějších Počítám, že bych tak v pátek snad mohl mít hotové ty podběhy, tak jestli mi vyjde chvilka tak shodím ten dekl a mrknu odkud to teče a napíšu. Jestli jsou to trubky tak potěš pambů, to snad budu muset rozebrat půl auta abych to vyměnil....Mno nic, nebudu předbíhat a až něco zjistím dám vědět. Ještrě jsem se chtěl zeptat, jestli to sjíždění gum a rozčapení zadní nápravy může být způsobené tím vadným nivem, nebo jsou spíš KO pera? Zatím dík za rady.

2012-10-17 11:19:53

ja bych se s tim tak nestresoval

najdi kde to tece a pak najdeme reseni...

hlavne vynech myslenku Nivo ven... jeste nikdy nikomu se nepovedlo vyndat nivelaci na W124 combi tak aby to auto nezkurvil

2012-10-17 12:51:37

Díky moc. Že bych to nivo dával pryč mně ani nenapadlo. Jak dodělám ty podběhy tak to oddekluju, vyfotím a dám to sem. Snad něco půjde vymyslet. Každý problém má nějaké řešení, že...

2012-10-18 20:44:44

Tak jsem koupil olej zatím na dolití, ať frčí servo. Je to ELF elfmatic G3 specifikaci podle MB má 236.5 a 236.9. Tak jestli je to ok, tak napiš, doleju to tam. Momentálně ještě dělám ty podběhy, bylo to vyrezlé až hrůza. Nic se nesmí uspěchat

2012-10-18 21:40:22

Tenhle olej tam vubec nepatri

akorat bude reagovat s tim co tam mas a poskodi ti to tesneni

2012-10-19 08:12:46

To se dalo čekat. Samozřejmě mi v obchodě řekli, že to je přesně ten co tam má být.... Tak čím to teda mám dolít? Jezdit s tím bez oleje asi není to pravé... Nikde nejsem schopen najít co tam patří za olej.

2012-10-19 09:02:44

Patri tam 343.0

2012-10-21 20:07:04

Díky, tak olej jsem už koupil tento, doleju to a uvidím jak rychle se to bude ztrácet. Sundal jsem ten kryt a je vidět, že to teče z těch zrezlých trubek co jdou pod ten kryt. Z kostky to teda neteče, ale všechny ostatní trubky co jsou kolem zadní nápravy jsou zrezlé úplně namaděru. Sice to z nich neteče, ale je to vyloženě hrozné. Ty ze kterých to teče by snad šly nějak nadstavit, ale ty co jdou do těch koulí a tlumičů, to si nedokážu ani představit jestli by se to dalo vůbec nějak rozumně povolit a vyměnit, protože si myslím, že by se to nejspíš při demontáži utrhlo. Samozřejmě je taky pěkně orezlá i kastle a nápravnice atd. No nejraději bych to někomu dal ať to udělá sakum prásk, protože nemám čas pod tím ležet čtrnáct dní Blbé je, že tady není široko daleko nikdo spolehlivý kdo by tomu rozuměl a udělal to pořádně anebo o takovém člověku nevím. Kdybyste někdo věděl tady v okolí Valmezu, doporučte prosím, možná bych to i někam odvezl...Nevím už co s tím jsem z toho fakt na nervy

2012-10-22 19:30:12

Tak jsem tam dneska zkusmo dolil půl litru a během sto metrů to bylo všechno na cestě... Neví někdo tip na servis tady na Valašsku kde by mi to dali dokupy?

2012-10-22 20:23:29

Ono to nic nebude jen prodrena trubicka

nekde u kostky

2012-10-22 20:47:10

No jo, dyť pravím, leje to z té trubky co jde z kostky. Jinak to neteče nikde, ale jinak je to celé orezlé tak, že to vpodstatě kdykoliv může začít téct odněkud jinud. Nebo to tak aspoň vypadá....


Odpovědět

1  2