Fórum - Téma


W124 - Rozdělovač paliva


Fórum W124 W124 - Rozdělovač paliva

Informace o modelu: Mercedes Benz W124



2008-03-19 18:45:07

zdravim,poreboval bych poradit s rozdelovacem paliva 300E r.v.90. dava moc benzinu a pry se to tam da nejak opravit. nemate s tim nekdo zkusenost,nebo aspon kontakt na nekoho,kdo tomu rozumi? diky

2008-03-26 23:01:33

je tam membrana a ta je na 90% uz opotrebovana ja som mal ten isty problem a malo kto sa v tom vyzna takze radsej som zohnal pouzity

2008-07-24 21:23:26

ahoj hele u toho rozdělovacě se to dá seřídit šroubem je to mechanický nahoře kousek od měřiče prutočnýho množství vzduchu je takouvej vytrčenej ůtvar se zátkou tak ho odzátkuj a najdeš tam šroub ten je proti pružině a působí jako šroubovák proti spodnímu šroubu ten není vidět. tak na ten horní zatlač imbusem a seřiď to aby to šlo do otáček nekouřilo to i benzín to umí a aby šel pěkně motor pravidelně a je to hotový

2011-03-01 21:15:05

Zdravím kolegy, mám trabl: pořídil jsem si krom jednoho kombíka a jednoho chrochtáka další 124ku, a dost pěknou - 300 E 24 r.v. 1991 162 kW automat, přestavba na LPG. Auto chytalo, jezdilo, jen na plyn se muselo víc točit, jinak mělo tendenci vynechávat, budiž. Jezdil jsem ale tejden a pak si dal s kámošem automechanikem motorismus - vyměnili jsme olej, svíčky, filtry a pospravovali neskutečný díry leckde v sání - všelijak poslepovaný izolačkou, zavázaný drátama, no hrůza bydlet, předchozí majitel musel bejt fakt talent. No a když jsme to pěkně seskládali zpátky, auto odmítá chytit. Zkusili jsme vrátit zpátky i původní svíčky, ale svíčky nesvíčky chytne pouze tehdy, když se sundá sání a šroubovákem se oddloubne taková klapka (průměr cca 6 cm) pod vzduchovým filtrem a směšovačem LPG (startujem samozřejmě na benzín, to dá rozum). Pak to teda chytne, ale musí se to plynovým pedálem držet nad cca 2000 otáček, jinak to nekompromisně zase zdechne. Zkusili jsme to takhle ohřát, ale nepomohlo, furt totéž, i když se to pak ohřátý už přeplo na LPG. Jinak mi auto přijde v kondici, řadí bezvadně, není zrezlý, najeto má podle tachťáku pouhejch 306 tis. km. Máte někdo nějakej nápad, co jsme s tím provedli? Mimochodem, ještě je tam nový víčko a palec, ale nezměnilo se nic - to jsme vyměnili, až když to začlo takhle kravit, ale kraví to furt stejně dál. Napadlo mě, že to předtím všema těma dírama bralo falešnej luft a díky tomu to jakž takž šlo, to by ale problém neřešilo, stejně nevim příčinu. A hlavně teď nestačí sundat sání, fakt se musí růčo otevřít ta blbost. Pak se to dá udržet plynem, vypadá to jako že si to tam dělá podtlak, ale holt jen v točkách.

2011-03-01 21:32:24

Tyhle systémy mě už vypadly z hlavy, ale když to zde čtu tak jsem nedávno narazil na super diskuzi no je to spíše článek - možná po přečtení najdeš odpověď na svoje dotazy.

http://www.mercedes-class...fa96efe560cc0d1c5c76d747e

2011-03-01 22:42:41

Díky, vypadá to, že se tam docela poučim a třeba to rozlousknem...

A je to - přišli jsme na to. Viz moje auta a popis tohohle konkrétního, kdyby to někoho zajímalo.

2011-04-04 06:02:41

Kontrola plnovy filtr odkalit reduktor plynu po povoleni odkalovaciho sroubu vetsinou tece cerny bordel. Skontrolavat cidla volnobehu

2011-04-04 08:13:30

Tak tak, regulátor volnoběhu to byl. Či přesněji řečeno vůbec tam nebyl, někdo ho vyndal a dal tam místo něj takovej malej šroubovací ventilek, nechápu, jak to mohlo, byť s problémama, fungovat. Teď je tam origoš co tam bejt má a je po starostech. Díky za tip!

2015-01-04 00:05:58

Auto chcipa .. Zdravim chci se zeptat zda li nekdo nevi jak funguje nebo k cemu vubec je rozdelovac paliva ?to mi bylo receno ze mam asi spatne. . . Auto bezi jak dam D nebo R proste do zatahu tak zacne chcipat dusit se . . .na PC nic bylo to v Mercedesu v DE. . .

2015-01-21 22:07:00

300e24v: Čau. Když to chcípá,jde z toho kouř? Jestli jo,jde tam moc paliva. Jestli ne,je to chudý. Obvolej Boschservisy...

baby  
Josef
2015-01-24 19:40:43

300e24v: Podle průtoku vzduchu přiděluje rozdělovač paliva odpovídající množství benzínu do vstřikovacích ventilů jednotlivých válců

2015-01-25 10:56:43

No zadnej kouř zvlastni z motoru nejde jen smrdi trochu benzinem. . . Auto jinak slape normalne nastartuju,nedrzi volnobech ale po min se chyti bezi sam hladce vyjedu ven jedu jedu jedu a dokud nezastavim dobry. . Zastavim,dam D zakucka se a chcipa nema silu . . . Udajne smrt tehle motoru je ta podtlakova membrana (1900kc) ale nikdo po okoli do toho nechce hrabat ze to proste neumi boji se ja nevim co . . . No a kup ted ojetej dil nekde z jineho,kdyz na to trpi vsechny. . . Zkusim ten boch servis ale mam pocit ze to vstrikovani je od nake JB tronic nebo co sem to nasel. . . ???

baby  
Josef
2015-01-25 11:05:46

300e24v: může to být i špatný kontakt napájecích kabelů pal.čerpadla,palivové čerpadlo,rozdělovač paliva,ventil vstřikovací atd

2016-10-13 14:14:22

300e24v: Nazdar, uz si opravil to chcipanie motora ? Mam ten isty problem, motor je M102, teda 2.3e vstrekovanie k-jetronic. A dalsi problem je ten ze dlho toci kym nastartuje, teda ako som cital, nieco s rozdelovanim paliva. Vyriesil si to ? Ďakujem za odpoved


Odpovědět