Fórum - Téma


W124 - Problémy s motorem 300CE


Fórum W124 W124 - Problémy s motorem 300CE

Informace o modelu: Mercedes Benz W124


1  2  3  4

2014-02-10 23:50:20

dnes jsem bádal a přišel jsem na to že nejde sytičový vstřik... resp. on jde, když do něj pustím šťávu na tvrdo tak krásně rozprašuje... ale když na něj připojím štekr jak to má být a zastartuji tak nic, a při zaplých klíčkách také nic, ale přitom 12v jsem na štekru naměřil.... když jsem měl vstřik normál napojen do sání, a propulzoval jsem 12v natvrdo, tak potom jsem zkusil zastartovat a auto mělo tendenci chytat... tudíš si říkám že to bude asi jedna ze závad... čím to ale?? nějaké teplotní čidlo?? ale které?? když jich tam je víc?? jak poznám které je pro budík vody, které pro kontrolku a které pro Ecu ?? díky moc za rady... nebo jsem s tím čidlem uplně vedle?

no tak čidlo jsem z těch třech vydedukoval že to je to s 4 pinama... tak jsem ho koupil nové a zapojil, tedy zapojil jsem ho jen venku, položené na kolínku... a efekt 0 vstřik furt nic, nejdebilnější na tom čidle je ( facet) ale i to co je na autě je stejný, že nepoznám jak na něj zapojit správně ten štekr, protože to nemá žádnou drážku ani nic co by určovalo jak to tam má být. tudíš jsem vyzkoušel 4 možné kombinace a furt, nic, vstřik na to kašle a je suchej ... tak fakt netuším co s tím... postupuji nějak smysluplně ?? nebo jsem měl začít od zadního světla jako to je u novejch merglů?? nedá se třeba nějak proměřit ten štekr?? co vede ke vstřiku?? má dávat nějaké hodnoty v určitou dobu?

2014-02-12 22:09:12

Ptáš se na věci které máš v tom dokumentiu který jsem ti postnul tak nechápu o co ti jde - schválně jsem napsal "začal bych tady" evidentně jsi se do toho ani nepodíval.

2014-03-17 20:48:17

Mě moje 300-24 studená startuje, ale studená nedrží volnoběh, teplej motor má pěknej chod, ale jde z toho štiplavej kouř, jako když je hodně bohatá směs, když je to ohřatý na provozku, tak ten smrad už není tak zlej, al pořád to není ono.Lambda, svíčky nové, kabely ok, dál jsem zatím nepátral..nemám na to moc čas, ale zajímalo by mě co s tím volnoběhem, když je to studený, musím to vždy chvíli držet nohou lehce na plynu, jinak to chcípne

baby  
Josef
2014-03-17 21:39:53

mr.berliet: U mé 190 by to byli tyto příčiny Neúčinný obohacovací systém pro akceleraci ,vadný ventil za studena ,vadné šoupátko vzduchu ,vadná škrtící klapka v rozdělovači paliva zaseknutý elektrohydraulický ovladač časovací termospínač asi tak nějak ale je to ke 190 je to z chytré knihy

2014-03-17 22:16:57

na ten ventil pro studené starty mám také podezření, čidlo vody vykazuje hodnoty, tak je ok..no díky za typy, jinak auto jede peckově a ani nějak šíleně nežere, tak kolem 10-12

baby  
Josef
2014-03-17 22:20:18

mr.berliet: jj jen jsem tě chtěl navést aby si měl širší spektrum tak ať se daří

2014-03-17 22:25:55

Díky moc, stejně se do toho budu muset pořádně ponořit a na hodinu to nebude...kdyby to tolik nezasmrdělo tím štiplavým smradem celou garáž při startu, tak by mi to asi ani tolik nevadilo :-D...ta chvíle, kdy to zahřeju a pak už to drží volnoběh je asi minuta, pak to drží otáčky a pohoda...ale ten smrad je děsnej :-/

baby  
Josef
2014-03-17 22:32:50

mr.berliet: já bych to typoval na ten ventil za studena je tam nějaký nedokonalý spalování ale víš jak to je myslíš si že to je zrovna to a ono je to dalších 10 jiných věcí no ale když se do toho ponoříštak to určitě zvládneš kdyš se koukám na tvůj vozovej park tak zjistíš že je skoro všechno na jedno brdo alespoň u těch starších aut a pokud se té závady budeš chtít zbavit tak ti nic jiného nezbyde.

2014-03-17 22:35:55

no právě, ten vozovej park mám šílenej a když se do všech aut vysypu, tak jsem žebrák :-D..ten ventil za studena není moc levnej a opravit asi taky nepůjde, ale myslím, že to bude asi tohle

baby  
Josef
2014-03-17 22:38:11

mr.berliet: Ty auta nic nežerou ty se jen leštíale to je pak dřina

2014-03-17 22:40:35

prostě mám o srandu postaráno

baby  
Josef
2014-03-17 22:42:37

mr.berliet: ale pěknou

2014-03-18 01:22:07

děkuji moc .-) a chci aby vše fungovalo jak má .-)

2014-04-27 10:05:08

Zdar džentlmeni, mám 124ku kupé 1988 3.0 132kw manual a mám problém při startování. Motor sice nastartuje během par otáček ale ihned chcípne. Když startuji s nohou na plynu, tak to nastartuje a v pohodě drží volnoběh, nemusím čekat až se zahřeje, jde jen o fázi nastartování. Tím plynem po staru ho vlastně zachráním od chcípnutí a už je to bez problému. Máte někdo nějaký nápad nebo zkušenosti v čem je problém?

Doli  
Libor
2014-04-27 10:10:53

bernadote: Teplotní čidlo - automatický sytič?

baby  
Josef
2014-04-27 10:46:57

bernadote: je toho dost co to může dělat např. vadný ventil pro startování za studena, vadné šoupátko dodatečného vzduchu, vadná škrtící klapka v rozdělovači paliva i ten vadný spínač teploty co poukazoval Doli

Doli, 2014-04-27 10:10:53 napsal:

bernadote: Teplotní čidlo - automatický sytič?

2014-04-27 12:56:05

doli: akorát že v systému Jetronic KE žádný automatický sytič není - pokud mi napíšeš, že ten otazník za tvou radou znamená že se ptáš tak to bude ok.

Častou závadou je zanešená škrtící klapka

baby  
Josef
2014-04-27 13:02:42

blueabyss: vozidla s katalyzátorem KAT i RUF časovací termospínač nemají.Délku vstřiku startovacího ventilu je řízena prostřednictvím relé palivového čerpadla při teplotě -20stupňůC je to 10s,při 60stupníchC 0s.Tak je to dobře ?

2014-04-27 13:05:35

baby: Mimo vtipů je to tvůj velice kvalitní a relevantní příspěvek - vidím že netrpíš manii odpovědět na vše a to i na to o čem nic nevíš.

Doli  
Libor
2014-04-27 13:07:57

blueabyss: Petře, já se sem opravdu nemíním chodit dohadovat. Nevím co jsem ti udělal špatného, že jsi se na mě tak tak zaměřil, na nic si nemůžu vzpomenout.


Odpovědět

1  2  3  4