Fórum - Téma


W124 - Nezničitelná


Fórum W124 W124 - Nezničitelná

Informace o modelu: Mercedes Benz W124


1  2  3  4  5

2008-04-27 18:57:20

A víš co, já si počkám na posezení a máme hnedle bod 1 v programu páč to musím vidět

Samozřejmě nic ve zlém, ale mě tohle nikdy nenapadlo, se takto rozjíždět - ale jak už jsem řekla, při couvání, kdy třeba nás už v autoškole učili, že se plyn vůbec nepoužívá, tak tam se jede na spojku a jinak teda nevím proč by to mělo chcípat, dyť než se dostane přes záběr, tak přeci nemá šanci..

2008-04-27 20:47:02

jako bod programu to neni spatny alespon si to vyzkousime,jestli nam to pujde nebo ne

 Mori  
Tomáš Hofman
2008-04-30 16:41:14

No jo, jenže u nových vozů to bude téměř triviální záležitost, než třeba u toho mého a ještě k tomu mám slaboučký motůrek, takže autíka se silnějším moturkem budou také ve výhodě.. Jako bod programu se to good Schvaluji. To může být až záležitost na hodinu dvě

2008-04-30 20:18:37

slaboucky moturek vzdyt mas jen o 8kw min jak ja,bych rekl ze to neni tak velky rozdil

alespon bude poradna legrace ne??

 Mori  
Tomáš Hofman
2008-04-30 20:53:27

Hele o proti mému korábu je C v kombu prdítko... (jinak, řadu C zbožňuji) Měří to 5m možná malinko přes a váží 1750 provozka. Dissel zabírá víc od menších otáček. Navíc pokud bych to měl hodnotit tak 2.0 má u w124 80kW a třeba u C má 2.0 90kW, nebo možná ještě víc.. Je to starý motor.

 Mori  
Tomáš Hofman
2008-04-30 21:00:45

Když jsme u té nezničitelné W124, tak si začínám všímat, že jakmile se mi motor ohřeje na těch 90stupňů. (což mi teda příjde moc) Tak mi ručička mazání na volnoběh klesá někdy i pod číslo 2.. Jako vím, že tam musím dolívat každých 400km litr oleje, ale jako teď jsem na doliti ujel tak max 40km a dělá to tohle?? Už jsem to zase nemohl nastartovat. Takže jsem si standartně počkal a pak pustil do startování s prošlapováním plynu a chytnul.. Jako milí medvědi začínám se toho bát, páč až příjdou opravdu vedra tak jako co stím.... Až zas takovéhle problémy jsem vážně nečekal...

2008-05-01 17:31:23

mori byt tebou tak sem v klidu protoze nejsi sam komu mazani klesne pod dva kdyz mas ohraej motor...ja ve svem 300D to mam taky a dela to i 230....a teplota na devadesta bych tak nejak rekl ze je taky stabilni..mivam sice malinko mene ale jestli jsi daval v autoskole pozor tak 90 stuonu je provozni teplota motoru....a naopak mu nemusi svedcit kdyby jezdil porad treba na 75-80 tot moje zkusenost......

a to rozjizdeni pres spojku je taky sporne radsi bych obetoval tu kapku benzinu na kazdej rozjezd nez tu jednu desetinu milimetru na spojkove lamele........ale i tak kdyz pripustim ze to ma neco do sebe tak mam asi se svym motorem znacnou vyhodu....

 Mori  
Tomáš Hofman
2008-05-15 09:12:05

s tím rozjížděním jsem myslel se naučit mít citlivost. Naučíš se přesně poluhu jak za pohodlných malých otáček rozjet autíko (samozřejmě s plynem).. Ono pak v té koloně bohužel nejde o pár kapek, ale někdy řádově o litry to vždycky poslouchám, jak uplně zbytečně někteří liti přidávaj moc plynu..

Jsem asi chyběl, když to otom motoru říkali

 Mori  
Tomáš Hofman
2008-09-22 04:03:05

Začínám ty s prominutím potentočkovyný anglány nenávidět. Tohle může napadnout pouze prasečí mozky jako jsou oni.... podívejte co oni zase prasej........... no alespoň že vyhrál mercedes

http://www.auto-videa.cz/...-doubledeckeru-id292.html

2008-09-23 20:31:04

Náhodou to byla dobrá sranda. Hned bych si to šel taky zkusit.

Si nemužež brát tak osobně

 Mori  
Tomáš Hofman
2008-10-01 22:40:36

Tys asi neviděl ty testy co dělala ta pipina s tou w124 T.....

2008-10-02 15:49:02

Viděl.Dokud to neděká na mým autě tak mě to netrápí,aspoň víš co to vydrží.

Aj byly dobrý ty crash testy,to se mi líbilo jak je tam méďa drtil.

2008-10-02 16:31:00

Kluci viděl jsem test w124 300TE v anglii jak ji totalně zničili dinamit k motoru granát do kabiny utopená ve vodě přejetá monster trackem a pořád funkční to je dobrý ne,aspoň je vidět ta kvalita

2008-10-02 16:58:53

To je přesně to video o kterým tu mluvíme.

Znehybnil ju až dynamit.

 Mori  
Tomáš Hofman
2009-05-21 12:05:44

Ale stěrače stírali nebo to co znich zbylo :-D

 Mori  
Tomáš Hofman
2009-05-21 12:07:50

Tak finálně asi do svého méďi nechám zavíst naftu.. jenže nejsem si ještě moc jistý jestli 2.0, nebo 2,5D... jakej je rozdíl ve spotřebě, nebo jak velký problém bude tam dát těžší a vyšší obsah..

2009-05-21 20:08:16

u mna predosli majitel menil motor z 300 E-24 na 250TD. menil pristrojovku a spominal ze aj diferak spolu s prevodovkou. blizsie info neivem. ale rozhodne odporucam 2,5TD, je to svizne, spotreba prijatelna, pri kludnej jazde spotreba 6-7 litrov. robil som test, ked som jazdil na spotrebu, max do 90-100km/h po 100 km sa mi tam voslo 5,8 litra. pre kupou tohoto medveda som skusal aj 2.0D a 2.5TD kde nefungovalo turbo (a to ma ten hajzel chcel presvedcit ze nic tomu neni ). boli to lemry lenive... a ty ked mas kombajna, tak uz vobec by som o hladkom diesli nerozmyslal...

2009-05-22 07:07:06

Nebržděný je jasný, bržděný do 750 kg taky - toť maximum bez skupiny E. Zákon o pozemních komunikacích má změny, ale v tomto případě ne... Takže pokud chceš větší přívěs, hurá do autoškoly...

 Mori  
Tomáš Hofman
2009-05-22 08:56:16

Jenže turbo se rádo jebe a je to pak taková pálka, že by člověk opravdu zabrečel.... Takhle, mě to bude uplně jedno jak to pojede, hlavně aby to mělo dobrou spotřebu při50-60 km/h, 90kh/h a 120-130 km/h a dokopečka mě neproblikávaly kamiony. 6-7l./100km by bylo fajn no...

2009-05-22 18:46:04

Musim zaklopat, zatial som s turbom nemal nic za tie 4 roky co mam medu. Ale musim uznat, ze na hladkom diesly sa toho fakt nema co pokazit.


Odpovědět

1  2  3  4  5