Fórum - Téma


W124 - Nezničitelná


Fórum W124 W124 - Nezničitelná

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz W124  |  Naše vozidla


1  2  3  4  5

2008-05-01 17:31:23

mori byt tebou tak sem v klidu protoze nejsi sam komu mazani klesne pod dva kdyz mas ohraej motor...ja ve svem 300D to mam taky a dela to i 230....a teplota na devadesta bych tak nejak rekl ze je taky stabilni..mivam sice malinko mene ale jestli jsi daval v autoskole pozor tak 90 stuonu je provozni teplota motoru....a naopak mu nemusi svedcit kdyby jezdil porad treba na 75-80 tot moje zkusenost......

a to rozjizdeni pres spojku je taky sporne radsi bych obetoval tu kapku benzinu na kazdej rozjezd nez tu jednu desetinu milimetru na spojkove lamele........ale i tak kdyz pripustim ze to ma neco do sebe tak mam asi se svym motorem znacnou vyhodu....

Mori  
Tomáš Hofman
2008-05-15 09:12:05

s tím rozjížděním jsem myslel se naučit mít citlivost. Naučíš se přesně poluhu jak za pohodlných malých otáček rozjet autíko (samozřejmě s plynem).. Ono pak v té koloně bohužel nejde o pár kapek, ale někdy řádově o litry to vždycky poslouchám, jak uplně zbytečně někteří liti přidávaj moc plynu..

Jsem asi chyběl, když to otom motoru říkali

Mori  
Tomáš Hofman
2008-09-22 04:03:05

Začínám ty s prominutím potentočkovyný anglány nenávidět. Tohle může napadnout pouze prasečí mozky jako jsou oni.... podívejte co oni zase prasej........... no alespoň že vyhrál mercedes

http://www.auto-videa.cz/...-doubledeckeru-id292.html

2008-09-23 20:31:04

Náhodou to byla dobrá sranda. Hned bych si to šel taky zkusit.

Si nemužež brát tak osobně

Mori  
Tomáš Hofman
2008-10-01 22:40:36

Tys asi neviděl ty testy co dělala ta pipina s tou w124 T.....

2008-10-02 15:49:02

Viděl.Dokud to neděká na mým autě tak mě to netrápí,aspoň víš co to vydrží.

Aj byly dobrý ty crash testy,to se mi líbilo jak je tam méďa drtil.

2008-10-02 16:31:00

Kluci viděl jsem test w124 300TE v anglii jak ji totalně zničili dinamit k motoru granát do kabiny utopená ve vodě přejetá monster trackem a pořád funkční to je dobrý ne,aspoň je vidět ta kvalita

2008-10-02 16:58:53

To je přesně to video o kterým tu mluvíme.

Znehybnil ju až dynamit.

Mori  
Tomáš Hofman
2009-05-21 12:05:44

Ale stěrače stírali nebo to co znich zbylo :-D

Mori  
Tomáš Hofman
2009-05-21 12:07:50

Tak finálně asi do svého méďi nechám zavíst naftu.. jenže nejsem si ještě moc jistý jestli 2.0, nebo 2,5D... jakej je rozdíl ve spotřebě, nebo jak velký problém bude tam dát těžší a vyšší obsah..

2009-05-21 20:08:16

u mna predosli majitel menil motor z 300 E-24 na 250TD. menil pristrojovku a spominal ze aj diferak spolu s prevodovkou. blizsie info neivem. ale rozhodne odporucam 2,5TD, je to svizne, spotreba prijatelna, pri kludnej jazde spotreba 6-7 litrov. robil som test, ked som jazdil na spotrebu, max do 90-100km/h po 100 km sa mi tam voslo 5,8 litra. pre kupou tohoto medveda som skusal aj 2.0D a 2.5TD kde nefungovalo turbo (a to ma ten hajzel chcel presvedcit ze nic tomu neni ). boli to lemry lenive... a ty ked mas kombajna, tak uz vobec by som o hladkom diesli nerozmyslal...

2009-05-22 07:07:06

Nebržděný je jasný, bržděný do 750 kg taky - toť maximum bez skupiny E. Zákon o pozemních komunikacích má změny, ale v tomto případě ne... Takže pokud chceš větší přívěs, hurá do autoškoly...

Mori  
Tomáš Hofman
2009-05-22 08:56:16

Jenže turbo se rádo jebe a je to pak taková pálka, že by člověk opravdu zabrečel.... Takhle, mě to bude uplně jedno jak to pojede, hlavně aby to mělo dobrou spotřebu při50-60 km/h, 90kh/h a 120-130 km/h a dokopečka mě neproblikávaly kamiony. 6-7l./100km by bylo fajn no...

2009-05-22 18:46:04

Musim zaklopat, zatial som s turbom nemal nic za tie 4 roky co mam medu. Ale musim uznat, ze na hladkom diesly sa toho fakt nema co pokazit.


Odpovědět

1  2  3  4  5