Fórum - Téma


W124 - Motor zhasíná


Fórum W124 W124 - Motor zhasíná

Informace o modelu: Mercedes Benz W124


1  2

2010-06-17 21:39:43

chlapi, prosím o pomoc, když jedu s mercedes 124 coupe tak zničeho nic chcípne motor a musí se znovu nastartovat, během 10km je to schopné udělat 11x...někde jsem slyšel, že to může být čidlem, ale jakým? nebo čím to je??? díiky

Mori  
Tomáš Hofman
2010-06-22 22:44:19

Kontrolovals palivový filtr???

2010-06-22 23:35:58

ten sem měnil v zimě.A to mi dělalo to že mi to jen nešlo do otáček.Bude to nejspíš tou lambdou.Protože skončilo vedro a uš to zase nedělá. Ale díky

2010-06-22 23:48:15

Lamdba... nic jineho to neni... ohreje se a nezuaznamena to...

syem vypne sytic a vis jak dela

Pikaču??? Pik pika

a vis jak dla Chcípaču??? Chcípa Chcípa

2010-06-24 16:37:02

Možná to je relé na palivovou pumpu.Je za baterkou

2011-04-22 14:32:31

W124 - Zahřátý motor zhasíná .. Jak začalo být krásný počasí, začínaj se objevovat další problémy... Když jedu se svým autem třeba k semaforu a je zahřátý, tak při vyřazení rychlosti velice kolísají otáčky 800 - 400 ot/min a docela dlouho to trvá než se srovná na tom volnoběhu a sem tam zhasne za 3 hodiny co jsem s ním dneska jezdil mi zdechnul 8x Přitom přez zimu mi tohle vubec nedělal.. Máte někdo nějaký typ co s tím ?

2011-04-22 18:32:40

Čus

Já v zimě nejezdím,ale dělá mě to taky.Teda něco podobnýho.Skočím do něj v garáži,nadráždím ho v poho a vrčí pořád.Pak vyjedu,vohřeje se a někde zastavím a vypnu motor.Pak když chci nastartovat,tak bez plynu ani náhodou a jak sundám nohu s plynu,tak spadnou votáčky a umře.Zatím pomáhá,že když ho nastartuju s plynem,tak ho několikrát prošlápnu,dokud ty votáčky zase nezačnou držet. Je tam ňákej snímač na řízení votáček a ten by měl jít vyměnit,ale teprv to budu řešit,takže toho taky moc nevím.....

2011-04-24 19:49:52

Zaměř se na relé palivové pumpy, káble od něj, patici, pojistkovku atd.Káble a palec, co se radí aby si někdo zaradil,tak vynech.

Ten spínač ano,je napojený na mechanismus a přepákování plynu a pokud nedosedne přepákování tak aby cvakl spínač,dělá to neplechu.

2011-04-24 21:36:19

regulator tlaku paliva

starsi je problem a novy je drahy jak prase protoze je to shodny dil s Ferrari testarossa

Zajimalo by mne jesli u Ferrari bude stajne levny jak Mercedesu

2011-05-14 16:06:18

Takže zkontrolovat kabeláž ot toho spínače na tom přepákování a ten regulátor... No jsem zvědavej, protože mi to přijde divný, minulej rok v léťe mi to udělalo 3x přes zimu zase klid a teď jak začalo být teplo , tak to takhle blbne

Tak jsem si natočil volnoběh, co mi to dělá, jak ty otáčky kolísaj, tak to s tím autem citelně klepe .. Občas to jde i pod 500 ot/min a sem tam to chcípne Ještě přidávám obrázek přepákování od plynu, můžete si tam všimnout, že ty očka na kterých je ta pružina jsou už pomalu třetrhnutý, mohlo by to mít na ten volnoběh nějakej vliv ?

2011-06-26 13:41:32

Problém vyřešen ! Prohodil jsem dva štekry , jeden vedl do KE a druhej vedl odněkud, tak jsem je přehodil a ještě jsem si všim, že mi vypadla podtlaková hadička. A ono to funguje konečně úplně normálně

2015-04-09 22:35:14

Po zahriati skapina 300E 132kw .. Po zahriati skapina 300E 132kw .. Caute kupil som w124 300E 132kw automat. Mam taky problem ze za studena nastartuje ide super bez problemov. Ked sa zohreje na normalnu teplotu cca80 stupnov normalne skape. Potom nejde uz ani nastatrovat. Starter toci ale vobec motor nenaskoci. Ked nejde nastartovat som si vsimol ze vyhadzuje benzin z vyfuku. Necham ho schladnut a po cca 1 hodine zasa normalne naskoci. Neviete mi nieco poradit kde hladat chybu? Dakujem

2015-04-10 07:04:37

tomasko666: ahoj , začal bych svíčkama ..

tomlaz, 2010-06-17 21:39:43 napsal:

chlapi, prosím o pomoc, když jedu s mercedes 124 coupe tak zničeho nic chcípne motor a musí se znovu nastartovat, během 10km je to schopné udělat 11x...někde jsem slyšel, že to může být čidlem, ale jakým? nebo čím to je??? díiky

2015-04-10 08:32:28

To som si myslel aj ja ze by bol problém tam ale sviecky su nove. Chcem objednať nový rozdelovac , sadu káblov, palec a cievku. Len je to dosť prachov 😥 preto či nevie niekto presnejsie co by to mohlo robiť 😈

2015-04-10 08:42:25

tomasko666: mrkni se do diskuse na začátek . Někdo měl stejný problém jako ty . Zkus pak prostudovat manuály , který kluci sdílejí ... ale myslím , že ještě někdo tu zareaguje s konkretnější radou ... drž se .. :)

baby  
Josef
2015-04-10 15:38:39

tomasko666: horký motor nechce nastartovat - netěsný ventil za studena, netěsný systém sání ,špatně seřízená klapka to píše chytrá kniha ale může to být i rozdělovač,palec je potřeba to zkontrolovat a jít vylučovací metodou než kupovat všecho nový

2015-04-11 07:08:22

Vycistil som rozdelovac a palec a zatial to ide. Jedine co tak za studena pada na otackach. Ked sa zohreje ide relativne kultivovane.Neviete mi poradit original znacku rozdelovaca , palca a cievky na tento typ motora? Vaham medzi BOSCH-NGK alebo BERU. Co by ste mi odporucili? A kable na sviecky by mali mat tusim odpor 1 ohm?

baby  
Josef
2015-04-11 11:47:29

tomasko666: Bosch tam vydržel od výroby Beru 6let a bylo vypálené víčko teď tam má Maxgear a zatím šlape ale bosch je bosch a s tou kvalitou dneska nevím nevím.

2015-04-11 12:00:29

baby: No to som potreboval vediet lebo stary rozdelovac je BERU a palec ani nema znacku. Takze odporucas skor BOSCH .

baby  
Josef
2015-04-11 12:04:29

tomasko666: záleží za jaký peníze Bosch asi bude nejdražší ale zvládne to i jiný za jiný peníz


Odpovědět

1  2