Fórum - Téma


W124 - LPG


Fórum W124 W124 - LPG

Informace o modelu: Mercedes Benz W124



2009-04-17 07:58:24

Nazdr lidi.

Co si myslíte o předělání W 124 na LPG?

Nějaký zkučenosti, názory....? Je to dobrej nápad nebo naprostá....?

Mori  
Tomáš Hofman
2009-04-17 08:29:55

Dan Žák mi říkal, že ten můj 2.0 karbec je prý na LPG jak vyšitý.

Ovšem pozitivum je levný provoz ale bohužel na úkor zavazadlového prostoru.

A pak každý rok s tím jezdit na STK... (revizi)

2009-04-17 19:43:05

no narevizi sem nikdy nebyl, delas normalne po dvou letech kontrolujou na stk ale bomba je na deset let a pak musiz dat zase novou

2009-04-17 21:28:07

Dáč toroid do prostoru místo rezervy,předítím to místo pořádně ošetři nátěrem černé bervy tuším a vše řádně vyčisti.Na gumu si nech ušít obal a zabal ji do toho a voz ji v kufru.Pro případ nouze ji dáš na sedačku a zabírá mín,než nádrž a je variabilnější.

Svatik  
Svaťa
2009-04-17 22:16:56

Já mám W210 E430 T předělaný na LPG. Nádrž místo rezervy. Je to už moje třetí auto v řadě předělaný na LPG a nemůžu si vůbec stěžovat. Na revizi musíš po roce, nebo 10 000 km. Co nastane dřív. Je to cca na 15 minut a stojí to od cca 300 do 500, když ti mění LPG filtr. Nádrž musí po deseti letech na tlakovou zkoušku a když je v pořádku, tak ji můžeš používat dalších deset let. Město jezdím v přepočtu do 8l/100 a delší trasy kolem 6 až 6,5. Loňskou dovolenou 3300 km jsem odjel za 5,35l/100 km. Hodnoty jsou přepočet nákladů za LPG na Ba95.

2009-04-18 17:26:57

Na kolik tě vyšla přestavba? A co úřad, musíš nahlásit přestavbu? Nesnížilo ti to nějak výkon?

Svatik  
Svaťa
2009-04-19 11:24:08

40 000,- Kč. Servis ti to zapíše do velkýho TP a na úřadě ti na základě toho vydají novej "malej", kde je to taky uvedený. Snížení výkonu se udává 2 -3 %. Při běžné jízdě to téměř nepoznáš a můžeš si kdykoli přepínat mezi LPG a benzínem. Ta cena je celkem vysoká, protože je to vstřikování a V8. V6 je lehce přes 30 t. a čtyřválec cca 25 t. Čtyřválec karburátor bude cca 15 t. Obvolej, nebo objeď si víc firem. Rozdíly bývají dost velké. Ale ta úspora stojí za to. Hodím si na profil nějaký fotky, jak to vypadá v kufru, tak to sleduj. Už jsou tam.

2009-04-19 14:29:12

Díky.

Díval jsem se máš to pěkný.

Máš nějakej tip čemu bych se měl vyvarovat na co si dávat pozor? Předpokládám, že to musíš nechat udělat v odborným servisu jinak ti to neuznaj, že?

A ještě tak mimochodem: na kolik vyjde ta leštička?

Svatik  
Svaťa
2009-04-19 17:52:22

Jasně. Ten servis je jednoznačnej. Na co si dát pozor? Nóóóó .............................................. Snad jedině na to, jestli mají někde, (třeba na internetu) nějaký fotky předchozích prací, abys neměl po autě nějakou změť hadic. Ale když vybereš firmu, která má už nějakou tradici, tak by to mělo být bez problémů. Leštička je s plynulou regulací otáček a byla za cca 1700,- i s dopravou PPL. Za boha si nevzpomenu, kde jsem si ji objednal. Musím prohrabat krabicu záručáků. http://www.cartechnic.at/frameset.asp Tohle je str. výrobce. Zkus se pohrabat, kdo to sem vozí. Do vyhledávacího okýnka zadej číslo 74074 a klepni na SUCHE.

2009-04-19 19:17:38

To není tak hrozný (ta leštička).

Už vím co budu chtít na vánoce

Těch firem na LPG je jak much. Vybrat tu správnou bude zajímavý. Po svatbě se na to vrhnu.

Zatím díky za pomoc.

Svatik  
Svaťa
2009-04-19 20:48:46

Já su uplnej magor. Až teď sem se podíval a ty seš Brňák. Tak to ti můžu doporučit konkrétně. Napíšu ti vzkaz a domluvíme se.

2009-04-26 20:16:03

gratuluju majitelum karburatoru...ja sem ted pred par dny koupil 190ku a s motorem 2,0l benzin...je to vstrik K-jetrinic a uz sem byl ve dvou firmach kde delaj LPG a oba mi rekly ze je s tim problem...nechtej se zarucit za to ze to bude v tomhle vstriku a v kombinaci s automatem naplno fungovat..a cena mi byla recena kolem 25000....+/-..a dalsi vec je ta ze bych oponoval co se tyka te bomby...jeji tlakova zkouska je na deset let a dnes uz nikdo neudela tlakovou zkousku aby prodlouzil jeji trvanlivost...resil sem to prave s tema lidma..je na to nejakej novej predpis..driv to slo ale ted uz se musi menit...


Odpovědět