Fórum - Téma


W124 - Elektrika


Fórum W124 W124 - Elektrika

Informace o modelu: Mercedes Benz W124



2008-12-07 19:54:25

zdarec lidi nemáte někdo schéma elektriky na mercedesa w 124 300d r.v. 1989.

2008-12-26 13:24:36

ahoj ja mám ale nie v el. forme keď to nie je neskoro v januári to nascanujem a prepošlem napíš mail:kurdi.a@centrum.sk

2010-05-31 03:34:16

Nedobíjí .. Zdravím. Chcem kupit w124 250D, mam vyhladnuty ale je tam problem ze nedobija a pri skusobnej jazde sa obcas rozsvietily vsetky kontrolky. Majitel tvrdi ze je to len chyba v alternatore, ale mna metie to ze sa rozsvecuju vsetky kontrolky, nemala by len kontrolka dobijania? Bude chyba ozaj len v alternatore? alebo aj nieco ine? Viete poradit? Dik.

Mori  
Tomáš Hofman
2010-06-22 23:12:12

Vyměň altík a budeš jezdit... Zkontroluj i kontakty zda-li je tam dobře přichycený drát.. Ale je fakt, že když se ti rozvítí všechny... hm.. Aby tam nebylo případně něco ve spínačce.. Páč by se ti jinak rozsvítila kontorla ,,nedobíjení,,

2010-06-24 09:15:52

Dik za radu, uz som to vyriesil. Problem bol v diode, vymenil som cely diodovy mostik za 30 eur a je po probleme

2010-06-24 20:25:53

Nejčastější závada nedobíjení.

2014-03-25 14:28:12

Ahoj na mé 124 250d mi zkrat.kabely v motorovem prostoru....hledám tedy někoho kdo mám na 124 kabeláž -svazek asi 8drátu vedoucí od prostoru baterie do prostoru pod motor. popř.z kterého modelu lze tento svazek použít....díky za typ.

marfy: ??? tady nikdo neporadí???

2015-12-04 19:57:19

200D vybíjení .. zdravim klubáky mám dvoukilo a za tohodletoho sychrého počasí se vybíjí baterie v létě vše ok nevíme co stim už poradíte? díky Jakub výbava el. zrcátko,šíbr dík

marfy: taky nevim ...

Skyair  
Pavel
2015-12-04 20:31:25

st180: Ahoj, důvodů může být několik. To že v létě bylo vše OK už nemusí být pravda.

Začal bych proměřením, zda a kolik alternátor dobíjí. Mělo by to být cca 14V. Pokud bude vše v pořádku a baterie bude nabitá, je nutné změřít jaký je odběr v klidovém stavu (po vypnutí všeho a uzamčení auta - by to nemělo být více než 0,10A. Jestli je to více, postupně vytahovat jednotlivé pojistky a měřit kdy dojde k poklesu odběru. Podle pojistky se určí které zařízení je příčinou.

Stav baterie se dá snadno zjistit po plném nabití. Nabitou baterii k ničemu nepřipojovat a změřit napětí po pauze. Nejlépe druhý den po plném nabití by měla mít ještě cca 12,7V. Bude-li mít lehce nad 12V, tak se konec blíží a pod 12V je na vyhození.

2015-12-04 20:34:44

skyair: baterie je nová altík dává 14,1

Skyair  
Pavel
2015-12-04 20:35:46

st180: Takže, měřit klidový stav. Přes něco se musí baterie vybíjet.

2015-12-04 20:36:57

skyair: hmmmmm ráno je nabitá start ok jzda třebas 15 km zastavení 5 hodin pauza a už konec...

Skyair  
Pavel
2015-12-04 20:40:06

st180: To není normální, to je téměř zkrat. Něco ten proud výrazně žere a je to víc než svítící žárovka v kufru.

To už musí při odpojení a znovuzapojení kontaktu na baterii jiskřit.

2015-12-04 20:43:32

skyair: njn ake to je ten potíž a jednou mi todle udělala myčka..

Skyair  
Pavel
2015-12-04 20:47:20

st180: Mám jedinou radu - měřit při odpojování pojistek. Konkrétně - každou opravdu vytáhnout a pokud proud neklesne, zastrčit zpět a pokračovat tak dlouho, až se ten neplánovaný odběr najde.

2016-07-10 21:53:28

Ahoj,mam problem s el. Prestal mi jit vetrak,pak jsem musel pri studenym startu drzet plyn.pedal,nez se motor ohral,jinak padli otacky a konec,po ohrati ok,a kourivost hroziva... Vse jsem rozmontoval,smontoval,promeril,prostrikal a porad stejnej problem. No a treti den zacalo vse fungovat... Neresil nekdo neco podobnyho,nebo mam jen super karu ktera se opravuje sama. Diky


Odpovědět