Fórum - Téma


W124 - Dotazy k motorům


Fórum W124 W124 - Dotazy k motorům

Informace o modelu: Mercedes Benz W124


1  2  3  4  5

2016-08-29 15:00:49

robertw124: Zítra budu chytřejší, mechanik se na to podívá. S tím polskem to je trošku jinak. Vím to protože žiju ve Slezsku na Polských hranicích. Polsko je země Mercedesu, pokud něco nejde sehnat, stačí přejít hranici. V každém měste najdete dílnu specializující se na Mercedesy. Taxikáři tady řídí svoje W124 s nájezdem 1 500 000 km. Nevěřte všemu co říkájí v médiích. A co se týče kvality ND nebo snad výrobků, řekněme potravin, navštivte Polsko a udělejte si svůj názor, ne ten co slyšíte z médií. Budete mile překvapen.

Vyřešeno, prasklá pružina vákuové pumpy se dostala mezi rozvody, která se rotací zachytila o výčnělek na vnitřní straně bloku. To způsobilo prasklinu, proto ten olej. Jeden válec nejel z důvodu špatné podložky pod tryskou. Shoda okolností....

2016-09-21 21:13:18

230E zostelovanie .. zdravim, je tu niekto kto by mi vedel zostelovat motor 230E? ako sa to steluje viem, no myslim ze som to nezosteloval dobre kedze to zere aj stromy okolo cesty a ani na emisnej to nebolo buhvico dakujem

baby  
Josef
2016-09-21 21:20:16

petriiik: http://www.mercedesclub.c...ma-silenou-spotrebu-13534

2016-11-03 22:12:07

Nejde do otáček .. Zdravím,

Chtěl bych se zeptat. Na mém W124 200D byla nutná repase hlavy. Bylo mi řečeno byl udělán výbrus tedy snížena hlava a v minulosti taktéž výbrus někdo udělal. Jsou tedy na něm 2 výbrusy. Bylo instalováno těsnění 1,74 mm pod hlavu. Po montáži a seřízení stroboskopem mi mechanik oznámil, že na volnoběh jede pěkně ale nejde do otáček, že to bude určitě tím, že použili špatné těsnení pod hlavu a že když tam dají těsnení s tovární tloušťkou 1,94 mm tak to bude v pořádku. Nezdá se mi, že by 2 desetiny mm měly na to takový velký vliv a myslím si, že to bude spíš čerpadlem. Mechanik si je ale na 100% jistý že to je tím těsnením, ale ostatní mi říkají, že tím to nebude. Už jsem z toho zoufalý a nejsou schopni mi to auto dodělat. Díky za názory, budu rád za každou radu.

Doli  
Libor
2016-11-03 22:15:21

januś: Máš i s ostatními pravdu, je to blbost. Změň mechanika a zkontrolujte rozvody.

2016-11-04 08:08:29

januś: Souhlasím s Dolim . Snížením hlavy se zvětší komprese- u atmo. motoru lepší výkon . Takže spíše špatně nastavéné rozvody ,čerpadlo.

2016-11-04 18:47:45

januś: Není mi jasné,proč po repasi hlavy rozhodili nastavení .Klika-vačka-čerpadlo -nesedí.

Doli  
Libor
2016-11-04 18:53:59

technik: nejspíš proto, že měli sundanou vačku s rozvodovým kolem a pak mohl kolo někdo nastavit špatně.

2016-11-04 23:18:54

Měřil někdo tlaky ve válcích? Jinak se kloním ke špatně nastavenému čerpadlu, není správný okamžik vstřiku

2016-11-05 01:28:02

technik: Praskla mi pružina z vakuove pumpy a dostala mezi rozvody, ktere preskocily a potkaly se ventily.

2016-11-05 04:25:59

ja ja, těsněnim to nejni...

2016-11-05 11:07:18

doli: Jasný,ale to snad před sejmutím kola osuším,fixnu,a při montáži se trefím na správný nastavení a zkontroluji. Jinak si nepovolím start .

januś: A právě proto MUSÍ BÝT ZKONTROLOVÁNO -nastavení rozvodu klika -vačka,následně předvstřik čerpadla. Jestli něco z toho nasedí,tak to nejede ,jak má .

2016-11-06 21:32:12

Jak bych to měl skontrovolat. Bylo mi řečeno že to jde jedine stroboskopem.

2016-11-10 10:07:42

Zdravím všechny, chtěl bych se optat, uvažuji nad koupí W124 už delší dobu, táta má W124 300 24V. Díky němu jsem se do W124 zamiloval :)

Mou otázkou je jaký motor zvolit aby to bylo spolehlivé a hravé :D

Děkuji

2016-11-10 10:44:57

seba330: Jestli chceš benzín, tak E200 nebo E230 a Diesel 250D nebo 300D

Mám 200D 55kW je spolehlivý, ale závodník to není.

2016-11-10 11:38:13

januś: Děkuji za tip :)

2016-11-10 15:43:56

Otázkou je, co si člověk představuje pod pojmem "hravé" Co se týče spolehlivosti benzínů , člověk musí počítat s tím, že ty auta mají svůj věk a něco najeto. Osmi ventily + jeden 24ventil (200,230,260,300,300-24) mají vstřikování ke-jetronic - musí vše těsnit (gumové díly jsou ztvrdlé a netěsní), startovat za studena a za tepla . Čtyř-ventily (200-16,220-16,280E,320E ) zase trpí na el.svazek motoru - vyhřátá a popraskaná izolace kabelů . Jako hravé si představuji cca 180koní a výš. Nedávno jsem byl na okruhu v Mostě,si zajezdit s "Dědkem" 230ce. Většina aut mě předjížděla na rovinkách a na druhou stranu brzdila v zatáčkách (Pršelo) . Každopádně jsem si to užíval

2016-11-11 14:42:49

jeremi: já bych chtěl 300-24 ale ty sou strašně drahý :-D ale tak v podstatě jakýkoliv co má přes 150 koni bude stačit :)

2016-11-16 21:33:35

Po zahřátí klepe .. Zdravím, chtěl bych se zeptat. Po záhřatí motoru 200D cca po 4 km motor začne na volnověh klepat. V otáčkách jede normálně. Motor má repas hlavy,těsnění pod hlavou, novou vakuovou pumpu, nové podložky pod trysky, nově nastaveny rozvody a nový olej. Klepání je naproto pravidelné. Nemá někdo zkušenosti s tím? Začlo to po zmíněných opravách. Jinak jede normálně. Děkuju

2016-11-17 09:35:43

januś: Motor olej-JAKÝ ?


Odpovědět

1  2  3  4  5