Fórum - Téma


W124 - Dotazy k motorům


Fórum W124 W124 - Dotazy k motorům

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz W124  |  Naše vozidla


1  2  3  4  5

2016-08-19 14:53:51

skyair: Určitě, způsobilo to prasklé ložisko. Myslím si..

Doli  
Libor
2016-08-19 15:20:03

januś: To co píšeš, jsou z 99% nesmysly -bez urážky.

2016-08-19 21:11:40

doli: možná jsou to nesmysly. Ale dělá to co to dělá. Příští týden budu chytřejší.

2016-08-19 22:40:36

Co si vůbec představuješ pod pojmem prasklé ložisko?

Dokážu si představit tekoucí gufero, ale aby z toho olej stříkal???

Dokážu si představit nepravidelně běžící motor...

Ale "prasklé ložisko" po výměně řemenu???

Podle tvého dosavadního líčení mě napadá jenom jedna hypotetická možnost:

  • starý řemen měl předpětí limitně se blížící nule
  • kliková ložiska na tom motoru jsou úplně v háji a možná ještě dál

=> i gufero je pravděpodobně sedřené skoro až na pružinku

  • nový řemen vymezil katastrofální vůli ložisek, štěrbinou vzniklou vyosením klikovky bleje olej ven
  • vyosení klikovky se nelíbí ojnicím atd => klepání za běhu

Dá se potvrdit/vyvrátit poměrně snadno: demontuješ řemen a zkusíš to nastartovat

=> je to lepší nebo pryč: sežeň dvoulitr co má najeto ca. o milión a půl km míň

(to by nemusel být problém)

=> je to stejné: hledej dál

2016-08-20 00:50:11

bmgx: když nastartuju olej teče proudem kolem řemenize z klikovky a stříka, dělá kravál jak prase a motor neběží na všechny válce. Vše začlo po výměně řemene, po ujetí asi 50 km. Na druhý den po nastartování běžel asi minutu na volnoběh a zapraskalo v něm dělá to co to dělá... ten řemen možná nemá vůbec souvislost. Dám to mechanikovi nebo do dílny Mercedesu do Polska. Btw. šel by dopasovat motor 250D?

2016-08-20 09:42:36

januś: Jak víš,že to teče kolem kliky,když je to to vše postříkáno olejem ? Jako motorář vím,že je to mnohdy problém zjistit odkud !Ano,ta řemenice to rozstřikuje,na tom je shoda.Spíše tipuji -prasklý prsa po odborném zásahu -řemen-

2016-08-21 13:07:27

Pokud má být netěsnost na guferu způsobena vadným ložiskem, očekával bych vůli na hřídeli, která ložiskem prochází. Ohni se tedy do motorového prostoru, uchop řemenici a zkus s ní zakvrdlat. Vzhledem k tuhosti kliky a několikanásobnému jejímu uložení do kluzných ložisek pochybuji, že klika bude to, co se pohne. Hlavní ložiska na klice jsou namáhána mnohem většími tlaky při běhu motoru ve srovnání s namáháním od jakkoliv napnutého řemene, tudíž by se závada musela projevit i se starým řemenem.

Pokud jde o zmínku o opravě v Polsku nemohu nereagovat. Vždy, když vidím na silnici auto s polskou RZ, vidím porušování pravidel. Polské výrobky nebo náhradní díly mají jedinou pozitivní vlastnost - nízkou cenu. V přístupu polských lidí je něco špatně, já jim nevěřím a když bych chtěl řešit opravu prémiového německého auta v zahraničí, tak jedině v Německu.

2016-08-29 15:00:49

robertw124: Zítra budu chytřejší, mechanik se na to podívá. S tím polskem to je trošku jinak. Vím to protože žiju ve Slezsku na Polských hranicích. Polsko je země Mercedesu, pokud něco nejde sehnat, stačí přejít hranici. V každém měste najdete dílnu specializující se na Mercedesy. Taxikáři tady řídí svoje W124 s nájezdem 1 500 000 km. Nevěřte všemu co říkájí v médiích. A co se týče kvality ND nebo snad výrobků, řekněme potravin, navštivte Polsko a udělejte si svůj názor, ne ten co slyšíte z médií. Budete mile překvapen.

Vyřešeno, prasklá pružina vákuové pumpy se dostala mezi rozvody, která se rotací zachytila o výčnělek na vnitřní straně bloku. To způsobilo prasklinu, proto ten olej. Jeden válec nejel z důvodu špatné podložky pod tryskou. Shoda okolností....

2016-09-21 21:13:18

230E zostelovanie .. zdravim, je tu niekto kto by mi vedel zostelovat motor 230E? ako sa to steluje viem, no myslim ze som to nezosteloval dobre kedze to zere aj stromy okolo cesty a ani na emisnej to nebolo buhvico dakujem

2016-09-21 21:20:16

petriiik: http://www.mercedesclub.c...ma-silenou-spotrebu-13534

2016-11-03 22:12:07

Nejde do otáček .. Zdravím,

Chtěl bych se zeptat. Na mém W124 200D byla nutná repase hlavy. Bylo mi řečeno byl udělán výbrus tedy snížena hlava a v minulosti taktéž výbrus někdo udělal. Jsou tedy na něm 2 výbrusy. Bylo instalováno těsnění 1,74 mm pod hlavu. Po montáži a seřízení stroboskopem mi mechanik oznámil, že na volnoběh jede pěkně ale nejde do otáček, že to bude určitě tím, že použili špatné těsnení pod hlavu a že když tam dají těsnení s tovární tloušťkou 1,94 mm tak to bude v pořádku. Nezdá se mi, že by 2 desetiny mm měly na to takový velký vliv a myslím si, že to bude spíš čerpadlem. Mechanik si je ale na 100% jistý že to je tím těsnením, ale ostatní mi říkají, že tím to nebude. Už jsem z toho zoufalý a nejsou schopni mi to auto dodělat. Díky za názory, budu rád za každou radu.

Doli  
Libor
2016-11-03 22:15:21

januś: Máš i s ostatními pravdu, je to blbost. Změň mechanika a zkontrolujte rozvody.

2016-11-04 08:08:29

januś: Souhlasím s Dolim . Snížením hlavy se zvětší komprese- u atmo. motoru lepší výkon . Takže spíše špatně nastavéné rozvody ,čerpadlo.

2016-11-04 18:47:45

januś: Není mi jasné,proč po repasi hlavy rozhodili nastavení .Klika-vačka-čerpadlo -nesedí.

Doli  
Libor
2016-11-04 18:53:59

technik: nejspíš proto, že měli sundanou vačku s rozvodovým kolem a pak mohl kolo někdo nastavit špatně.

2016-11-04 23:18:54

Měřil někdo tlaky ve válcích? Jinak se kloním ke špatně nastavenému čerpadlu, není správný okamžik vstřiku

2016-11-05 01:28:02

technik: Praskla mi pružina z vakuove pumpy a dostala mezi rozvody, ktere preskocily a potkaly se ventily.

2016-11-05 04:25:59

ja ja, těsněnim to nejni...

2016-11-05 11:07:18

doli: Jasný,ale to snad před sejmutím kola osuším,fixnu,a při montáži se trefím na správný nastavení a zkontroluji. Jinak si nepovolím start .

januś: A právě proto MUSÍ BÝT ZKONTROLOVÁNO -nastavení rozvodu klika -vačka,následně předvstřik čerpadla. Jestli něco z toho nasedí,tak to nejede ,jak má .

2016-11-06 21:32:12

Jak bych to měl skontrovolat. Bylo mi řečeno že to jde jedine stroboskopem.


Odpovědět

1  2  3  4  5