Fórum - Téma


W124 - Dotazy k motorům


Fórum W124 W124 - Dotazy k motorům

Informace o modelu: Mercedes Benz W124


1  2  3  4  5

2015-07-19 11:31:53

skyair: ok dakujem,v technicaku mam pisane 100kw asi sa pomylili pri prepisovani auta tak uz mi je to jasne.

Skyair  
Pavel
2015-07-19 11:33:12

roberto500: Trochu to zaokrouhlili. A když je VIN, tak je to jasné.

2015-08-23 16:12:44

nazdar chalani v česku som kupil mercedes w124 260e v techničaku má zapisany 2,5l benzinový motor ale v aute je 2l dieslový motor je to problém alebo sa to dá volako zapísať do TP?na SK by som s tým nepochodil kôly originalite preto to potrebujem vyriešiť v CZ ak by mi vedel niekto poradiť bol by som Vám veľmy vďačný

Skyair  
Pavel
2015-09-01 11:33:18

jojcopd: Teoreticky by to šlo, ale výměna motoru a druhu pohonu motoru (změna druhu pohonných hmot) patří do přestavby vozidla.

Jde o to, zda se to časově a finančně vyplatí.

Zde je postup- novelizovaný k 1.3.2015:

http://portal.gov.cz/port...situace/116/125/4025.html

baby  
Josef
2015-09-01 16:48:33

skyair: hlavně ty poplatky to musí být maso

Skyair  
Pavel
2015-09-01 17:18:51

baby: Pokud vůbec dovozce přestavbu povolí (schválí).

baby  
Josef
2015-09-01 17:25:44

skyair: Přesně všechno to je jen hra do loterie,kdo ví jestli za ty prachy se to vůbec vyplatí a nebylo by lepší sehnat něco legálnějšího a tím pádem mít i klid na duši no každopádně se musí rozhodnout sám majitel

2016-08-18 19:16:29

Ložiska na klikovce .. Zdravím, nemá někdo zkušenosti s výměnou ložiska na klikovce? Po výměně klínového řemene, jsem asi po 50 km opět nastartoval motor. Po pár sekundách na volnoběh začal rámusit, klepat a 2 válce chcíply a začal z něj stříkat olej. Můžete mi poradit? Děkuji

Doli  
Libor
2016-08-18 21:16:09

januś: Mám obavu, že výměna ložisek na klikovce tohle nevyřeší.

2016-08-18 22:20:26

Odkud začal stříkat olej?

Který válce chcíply?

Nejsou to ty samý co ti z nich chčije nafta na tryskách?

Skyair  
Pavel
2016-08-19 14:38:08

januś: Po výměně klínového řemene prasklo ložisko na klíce? Tuhle souvislost slyším poprvé. Ložisko může být zadřené nebo nebo vylágrované nedostatkem oleje, vadným olejovým čerpadlem a pod. Pokud motor klepe, můžete to být z mnoha příčin. Nech to prohlédnout někým, kdo motorům rozumí.

2016-08-19 14:39:50

bmgx: Kolem řemenice klikovky, nevím které, nestartuju to raději.

skyair: Starý řemen měl 11 let a byl poměrně hodně vytahaný oproti novému. Ten olej stříká kolem řemenice klikovky. Motor nestartuju nechcu tam něco vylagrovat jeětě víc. Běžel 5 sekund a stříkal z něj olej

Skyair  
Pavel
2016-08-19 14:50:51

januś: Olej nejspíš teče vadným simerinkem na klice.

2016-08-19 14:53:51

skyair: Určitě, způsobilo to prasklé ložisko. Myslím si..

Doli  
Libor
2016-08-19 15:20:03

januś: To co píšeš, jsou z 99% nesmysly -bez urážky.

2016-08-19 21:11:40

doli: možná jsou to nesmysly. Ale dělá to co to dělá. Příští týden budu chytřejší.

2016-08-19 22:40:36

Co si vůbec představuješ pod pojmem prasklé ložisko?

Dokážu si představit tekoucí gufero, ale aby z toho olej stříkal???

Dokážu si představit nepravidelně běžící motor...

Ale "prasklé ložisko" po výměně řemenu???

Podle tvého dosavadního líčení mě napadá jenom jedna hypotetická možnost:

  • starý řemen měl předpětí limitně se blížící nule
  • kliková ložiska na tom motoru jsou úplně v háji a možná ještě dál

=> i gufero je pravděpodobně sedřené skoro až na pružinku

  • nový řemen vymezil katastrofální vůli ložisek, štěrbinou vzniklou vyosením klikovky bleje olej ven
  • vyosení klikovky se nelíbí ojnicím atd => klepání za běhu

Dá se potvrdit/vyvrátit poměrně snadno: demontuješ řemen a zkusíš to nastartovat

=> je to lepší nebo pryč: sežeň dvoulitr co má najeto ca. o milión a půl km míň

(to by nemusel být problém)

=> je to stejné: hledej dál

2016-08-20 00:50:11

bmgx: když nastartuju olej teče proudem kolem řemenize z klikovky a stříka, dělá kravál jak prase a motor neběží na všechny válce. Vše začlo po výměně řemene, po ujetí asi 50 km. Na druhý den po nastartování běžel asi minutu na volnoběh a zapraskalo v něm dělá to co to dělá... ten řemen možná nemá vůbec souvislost. Dám to mechanikovi nebo do dílny Mercedesu do Polska. Btw. šel by dopasovat motor 250D?

2016-08-20 09:42:36

januś: Jak víš,že to teče kolem kliky,když je to to vše postříkáno olejem ? Jako motorář vím,že je to mnohdy problém zjistit odkud !Ano,ta řemenice to rozstřikuje,na tom je shoda.Spíše tipuji -prasklý prsa po odborném zásahu -řemen-

2016-08-21 13:07:27

Pokud má být netěsnost na guferu způsobena vadným ložiskem, očekával bych vůli na hřídeli, která ložiskem prochází. Ohni se tedy do motorového prostoru, uchop řemenici a zkus s ní zakvrdlat. Vzhledem k tuhosti kliky a několikanásobnému jejímu uložení do kluzných ložisek pochybuji, že klika bude to, co se pohne. Hlavní ložiska na klice jsou namáhána mnohem většími tlaky při běhu motoru ve srovnání s namáháním od jakkoliv napnutého řemene, tudíž by se závada musela projevit i se starým řemenem.

Pokud jde o zmínku o opravě v Polsku nemohu nereagovat. Vždy, když vidím na silnici auto s polskou RZ, vidím porušování pravidel. Polské výrobky nebo náhradní díly mají jedinou pozitivní vlastnost - nízkou cenu. V přístupu polských lidí je něco špatně, já jim nevěřím a když bych chtěl řešit opravu prémiového německého auta v zahraničí, tak jedině v Německu.


Odpovědět

1  2  3  4  5