Fórum - Téma


W124 - Dotazy k motorům


Fórum W124 W124 - Dotazy k motorům

Informace o modelu: Mercedes Benz W124


1  2  3  4  5

viki  
viktor
2009-10-10 19:39:03

aha to jsem netušil nechtěl jsem zi to pokazit

2009-10-11 11:33:34

tak tady mám fotku toho MB.co ho chci..motor 83KW...myslím že není tak špatnej.na 80% si pro něj příští týden pojedu.

Tak a je doma,210- 250turbo diesel.Ital ani neveděl zda je to 83kw nebo 110kw,takže je to 110kw.Tak snad poslouží.

2009-11-10 22:13:13

Mám dotaz, po delší době stání nechce při startování držet volnoběh a zdechá benzínový motor. Prosím o radu. Dík Doktor

2009-11-10 22:21:17

Svicky kabely civky

2011-11-23 15:03:23

koupil jsem 210 220 cdi v kuži jak opravit vyhřívani sedaček hřejou jen opěrka sedaky ne dík jirka

2011-12-01 19:51:38

To bohužel neopravíš, pouze výměna a to je ještě k tomu pěkná pakárna, protože ty deky vyhřívací jsou zašitý v potahu, ale dají se ty dečky koupit neorigo za cca 2000Kč a jsou nějaký karbonový či co a mají zvýšenou odolnost vůči nejčastěji prokleknutí - jsou lepící a lepí se zespodu na potah ... ale osobně jsem to nedělal

2015-05-16 11:33:15

Caute,potreboval by som poradit,nedavno som kupil w124T 2,3E kupil som ju z tym ze si ju budem pomaly robit, takze ma koroziu sem tam nieco nefunguje,ale to mi vobec neprekaza,chcel by sa m dat najskor do poriadku motor,podla technickeho preukazu ma motor 100kw,ked som patral dalej tento motor by mal byt bez katalizatora,ked som kupoval to auto,predchadzajuci majitel mi povedal ze katalizator dal prec takze je tam iba rura a na potrubi su odcviknute lambdasondi,dokonca dve,tak ako to vlastne je?dakujem za kazdu odpoved.

Doli  
Libor
2015-05-16 13:14:34

roberto500: Kdyby jsi měl někde ( třeba v profilu ) uvedeno tvého auta, třeba by se někdo podíval.

2015-05-16 13:19:10

Vin:WDB1240831F001959

2015-05-23 07:17:37

Nie je to náhodou lopata? Mne tam vyhodilo niečo s austrálskou verziou.

Doli  
Libor
2015-05-23 07:57:54

roberto500: V datakartě by to mělo být

2015-05-23 08:02:52

Dakujem.

2015-05-26 16:02:09

Jaký motor pro kombi 200, 220, nebo 230? .. Zdarec, rád bych si pořídil krásného 4-válcového kombíka kolem cca 5000,- Eur. Ale nikde se nemůžu dopátrat návodu, který motor zvolit, jestli starý M102 8mi ventil, nebo novější M111, 16tiventilový. Nechci se ulakomit na stádo koní, jako tomu bylo u současného auta. Důležitý je pro mě spodek, jednoduchost, spolehlivost. Modelu 220 je na prodej nejvíc, 230 však nejmíň, znamená to něco?

Díky Vič

2015-05-27 07:17:18

vičak: 220 (110kw) je 16ventil s plně elektronickým vstřikováním a zapalováním , jediný problém mě známý je akorát el.svazek motoru , kdy začal používat "eko.kabely" ty postupem let vytvrdnou a popraská izolace . 200 (100kw) je vesměs ten samý motor a podobný problém . Není to však pravidlem , ten dvoulitr je pocitově rychlejší jak 230 (100kw) 8ventil (KE-Jetronic - stará mechanická "Stříkačka" ) . 230 8v mám ve svým coupe a vesměs to je bezproblémý motor . Vyhnul bych se na něm plynu , jelikož to spolu moc nekamarádí a je celkem problém to seřídit tak aby to fungovalo . Taky mi připadá že je celkem náladový , asi podle benzínu, někdy jede líp,někdy hůř . Někdy má větší spotřebu a někdy menší . Nejmíň jsem se dostal na 7,6l benzínu na 100km (15" kola) , teď naposledy jsem jel dálku 450 km a měl jsem spotřebu 7,8 l na 100km (17" kola) . Hodně záleží na stylu jízdy, jinak mám průměrnou spotřebu v rozmezí 10-12l na 100km (Dle ročního obdobý) jízda převážně po Praze .

2015-05-27 11:34:49

jeremi: ...dík za info, ale vzhledem k tomu, že to chci jako 2. auto na max 5tis. ročně, tak spotřebu neřeším, plyn nechci a chci auto s původníma 15´´ kanáldeklama a jezdit pouze delší štreky. Prostě chci vyřešit otázku auta ,,pro zbytek života´´.

Já měl asi spíš na mysli znalosti a poznatky mechošů, co to dělaj třeba 20let, ale takoví mi jsou schopni se rozvykládat o díslech, ale o benzínu mi nikdo nic konkrétního neřek. Nemusíte psát ,,slohovky´´, času má každý málo... klidně si pro rozumy zavolám ...a hlavně mě zajímá ten spodek, předpokládám že 8 ventil bude mít lepší spodek, než 16ti, nebo tam rozdíl není...? Jezdím do 3000 ot/min, takže auto, které jede ve vrchu nechci. Ale chci určitě benál, hlavně kvůli KM nájezdu kde je předpoklad dobrého stavu. Stav ale nechci řešit prostřednictvím tohoto fora, jde mi pouze o to, zorientovat se v těch 4válcových motorizacích.

Dikes

2015-05-28 21:45:49

vičak: řakl bych že do 3000ot/min jsou to vyrovnané motory , když vemu 200 16v a 230tku . nad 3-3,5 tis vede znatelně 16 ventil. Ale je to už dlouho co jsem měl možnost se projet 2,0 16v . Papírově to jsou výkonově shodné motory ,ale v při jízdě je ten 16ti ventil živější . S 220tkou jsem nikdy nejel, tak netuším jak na tom je .

2015-05-30 21:44:08

Caute chcem sa spytat mam 230E ,podla katalogu su dve vykonove verzie,jena ma 97kw a druha ma 100kw.Otazka znie,maju obydve verzie katalizator?Dakujem za odpoved.

2015-07-19 10:22:41

roberto500: 100Kw nemá Kat.

2015-07-19 11:07:21

george1960: dik nazdar,ale mam tam lambdasondu,ta je tam potom naco?

Skyair  
Pavel
2015-07-19 11:27:35

roberto500: Podle tvého VIN tam máš motor M102.982 s 97 kW a třícestným katalyzátorem

100kW má motor M102.980 a ten je bez KATu a vyráběl se do roku 1986.


Odpovědět

1  2  3  4  5