Fórum - Téma


W124 - Dotazy k motorům


Fórum W124 W124 - Dotazy k motorům

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz W124  |  Naše vozidla


1  2  3  4  5

2015-05-27 07:17:18

vičak: 220 (110kw) je 16ventil s plně elektronickým vstřikováním a zapalováním , jediný problém mě známý je akorát el.svazek motoru , kdy začal používat "eko.kabely" ty postupem let vytvrdnou a popraská izolace . 200 (100kw) je vesměs ten samý motor a podobný problém . Není to však pravidlem , ten dvoulitr je pocitově rychlejší jak 230 (100kw) 8ventil (KE-Jetronic - stará mechanická "Stříkačka" ) . 230 8v mám ve svým coupe a vesměs to je bezproblémý motor . Vyhnul bych se na něm plynu , jelikož to spolu moc nekamarádí a je celkem problém to seřídit tak aby to fungovalo . Taky mi připadá že je celkem náladový , asi podle benzínu, někdy jede líp,někdy hůř . Někdy má větší spotřebu a někdy menší . Nejmíň jsem se dostal na 7,6l benzínu na 100km (15" kola) , teď naposledy jsem jel dálku 450 km a měl jsem spotřebu 7,8 l na 100km (17" kola) . Hodně záleží na stylu jízdy, jinak mám průměrnou spotřebu v rozmezí 10-12l na 100km (Dle ročního obdobý) jízda převážně po Praze .

2015-05-27 11:34:49

jeremi: ...dík za info, ale vzhledem k tomu, že to chci jako 2. auto na max 5tis. ročně, tak spotřebu neřeším, plyn nechci a chci auto s původníma 15´´ kanáldeklama a jezdit pouze delší štreky. Prostě chci vyřešit otázku auta ,,pro zbytek života´´.

Já měl asi spíš na mysli znalosti a poznatky mechošů, co to dělaj třeba 20let, ale takoví mi jsou schopni se rozvykládat o díslech, ale o benzínu mi nikdo nic konkrétního neřek. Nemusíte psát ,,slohovky´´, času má každý málo... klidně si pro rozumy zavolám ...a hlavně mě zajímá ten spodek, předpokládám že 8 ventil bude mít lepší spodek, než 16ti, nebo tam rozdíl není...? Jezdím do 3000 ot/min, takže auto, které jede ve vrchu nechci. Ale chci určitě benál, hlavně kvůli KM nájezdu kde je předpoklad dobrého stavu. Stav ale nechci řešit prostřednictvím tohoto fora, jde mi pouze o to, zorientovat se v těch 4válcových motorizacích.

Dikes

2015-05-28 21:45:49

vičak: řakl bych že do 3000ot/min jsou to vyrovnané motory , když vemu 200 16v a 230tku . nad 3-3,5 tis vede znatelně 16 ventil. Ale je to už dlouho co jsem měl možnost se projet 2,0 16v . Papírově to jsou výkonově shodné motory ,ale v při jízdě je ten 16ti ventil živější . S 220tkou jsem nikdy nejel, tak netuším jak na tom je .

2015-05-30 21:44:08

Caute chcem sa spytat mam 230E ,podla katalogu su dve vykonove verzie,jena ma 97kw a druha ma 100kw.Otazka znie,maju obydve verzie katalizator?Dakujem za odpoved.

2015-07-19 10:22:41

roberto500: 100Kw nemá Kat.

2015-07-19 11:07:21

george1960: dik nazdar,ale mam tam lambdasondu,ta je tam potom naco?

Skyair  
Pavel
2015-07-19 11:27:35

roberto500: Podle tvého VIN tam máš motor M102.982 s 97 kW a třícestným katalyzátorem

100kW má motor M102.980 a ten je bez KATu a vyráběl se do roku 1986.

2015-07-19 11:31:53

skyair: ok dakujem,v technicaku mam pisane 100kw asi sa pomylili pri prepisovani auta tak uz mi je to jasne.

Skyair  
Pavel
2015-07-19 11:33:12

roberto500: Trochu to zaokrouhlili. A když je VIN, tak je to jasné.

2015-08-23 16:12:44

nazdar chalani v česku som kupil mercedes w124 260e v techničaku má zapisany 2,5l benzinový motor ale v aute je 2l dieslový motor je to problém alebo sa to dá volako zapísať do TP?na SK by som s tým nepochodil kôly originalite preto to potrebujem vyriešiť v CZ ak by mi vedel niekto poradiť bol by som Vám veľmy vďačný

Skyair  
Pavel
2015-09-01 11:33:18

jojcopd: Teoreticky by to šlo, ale výměna motoru a druhu pohonu motoru (změna druhu pohonných hmot) patří do přestavby vozidla.

Jde o to, zda se to časově a finančně vyplatí.

Zde je postup- novelizovaný k 1.3.2015:

http://portal.gov.cz/port...situace/116/125/4025.html

2015-09-01 16:48:33

skyair: hlavně ty poplatky to musí být maso

Skyair  
Pavel
2015-09-01 17:18:51

baby: Pokud vůbec dovozce přestavbu povolí (schválí).

2015-09-01 17:25:44

skyair: Přesně všechno to je jen hra do loterie,kdo ví jestli za ty prachy se to vůbec vyplatí a nebylo by lepší sehnat něco legálnějšího a tím pádem mít i klid na duši no každopádně se musí rozhodnout sám majitel

2016-08-18 19:16:29

Ložiska na klikovce .. Zdravím, nemá někdo zkušenosti s výměnou ložiska na klikovce? Po výměně klínového řemene, jsem asi po 50 km opět nastartoval motor. Po pár sekundách na volnoběh začal rámusit, klepat a 2 válce chcíply a začal z něj stříkat olej. Můžete mi poradit? Děkuji

Doli  
Libor
2016-08-18 21:16:09

januś: Mám obavu, že výměna ložisek na klikovce tohle nevyřeší.

2016-08-18 22:20:26

Odkud začal stříkat olej?

Který válce chcíply?

Nejsou to ty samý co ti z nich chčije nafta na tryskách?

Skyair  
Pavel
2016-08-19 14:38:08

januś: Po výměně klínového řemene prasklo ložisko na klíce? Tuhle souvislost slyším poprvé. Ložisko může být zadřené nebo nebo vylágrované nedostatkem oleje, vadným olejovým čerpadlem a pod. Pokud motor klepe, můžete to být z mnoha příčin. Nech to prohlédnout někým, kdo motorům rozumí.

2016-08-19 14:39:50

bmgx: Kolem řemenice klikovky, nevím které, nestartuju to raději.

skyair: Starý řemen měl 11 let a byl poměrně hodně vytahaný oproti novému. Ten olej stříká kolem řemenice klikovky. Motor nestartuju nechcu tam něco vylagrovat jeětě víc. Běžel 5 sekund a stříkal z něj olej

Skyair  
Pavel
2016-08-19 14:50:51

januś: Olej nejspíš teče vadným simerinkem na klice.


Odpovědět

1  2  3  4  5