Fórum - Téma


W124 - Dotazy E250D Kombi


Fórum W124 W124 - Dotazy E250D Kombi

Informace o modelu: Mercedes Benz W124


1  2

2014-01-24 15:00:43

Tak volal další kamarád co to tady četl a říkal následující: Pokud je tam imobilizér a je vadný, tak: Sundat kobereček na středovém tunelu vedle plynového pedálu je šroubek, co drží kobereček. Pod ním je "kostka" do které jdou i dva fialové dráty. Ty propojit. Tím se prý obejde imobilizér. Dále rozpojit hadičku podtlaku co vede do BOSCH čerpadla a nastartovat. Pokud bych chtěl oživit i ten podtlak, tak musím přitáhnout od spínačky k tomuto elektroventilu spínané + od spínačky. Zkusím to v pondělí, než začnu řešit ten odtah. Budu muset být na GROGU. Tady je teď -9 st.

2014-01-24 19:12:57

a čo keby si priviedol na tie kocky falošny prud , trebars s niektorej volnej poistky, alebo priamo s baterky, čo to spravy, možno potom budeš mudrejši čo a ako, ked su to elekromagneticke ventile, tak tie by mal regulovat imobilizer, maš dobre baterky v kluči?

2014-01-24 19:46:10

džajro: Baterka v klíčku je OK. Otvírání auta funguje perfektně. Jen mi nejde do hlavy, že po normálním zastavení, vypnutí a zamknutí to po 15 min. nešlo nastartovat. Proto hledám elektroschéma na tento model. To provizorní propojení připadá také v úvahu, ale to musím dát k někomu do dílny až příští týden. Venku v tom mrazu to už nezvládnu. Díky za INFO.

2014-01-25 16:01:06

no lebo to čo popisuješ sa sprava presne ako chyba imobilizeru, možno len vadny kontakt pod volantom v tej čiernej krabičke, imobilizer ked sa neodblokuje tak nepusti naftu

2014-01-25 16:56:42

džajro: To je dobrej nápad. Určitě dám vědět všem, jak to dopadlo. Díky moc.

2014-01-25 17:52:03

džajro: Volal jsem ještě kámoše a ten tvrdí, že tam imobilizér nemám. To bych prý musel mít kolem "spínačky" nějaký kroužek - snímač. Je to pravda?

Doli  
Libor
2014-01-25 17:54:57

ládys: Mě to teda podle popisu závady na imo nesedí, i kdyby jsi ho tam měl

2014-01-25 18:36:47

doli: No uvidím - zkusím. Tonoucí se i stébla chytá...

2014-01-25 19:10:08

na stredovom spetnom zrkadle maš zelene a červene svetielka, blikaju ked otvaraš či zatvaraš auto, ked je vadna baterka v kluči tak ti blikaju prerušovane , ked je chyba imobilizeru blikaj sučasne ked sa nemylim, priadne naopak a ked nie tak sa pozri pod volant pod tapacirom či tam maš na volante čiernu skrinku a znej kopec kablikov

2014-01-25 19:25:33

džajro: Tak to ti mohu říci na 100%. Žádné červené a zelené světlo na středovém zpětném zrcátku řidiče nemám. Tak to asi ten imobilizér také nemám. Jediné co bliká je upozornění na zapnutí bezpečnostních pásů. Přidávám foto jak jsem měnil spodek spínací skřínky v domnění, že to bude ono. Nebylo.

2014-01-25 19:29:36

no tak potom jedine zistit odkial je dotiahnute napetie do toho el. ventila a tam hladat chybu podla mna

2014-01-25 19:36:58

džajro: Ano, tak to udělám. Ale v teplé dílně u toho autoelektrikáře.

2014-01-26 14:40:32

džajro: Ahoj, tak ta červená a zelená kontrolka na vnitřním zpětným zrcátku je prej až u modelu W210 r.v. 1995 - 2003. Nejsem znalec, tak opakuji jen to co někdo napíše. Je to pěkně zamotané. Mám ještě starej nafťák 3kilo z 1986 a tam takové vychytávky "zaplať Pán Bůh" nemá. Letos už ale nemá STK. Bude alespoň na díly.

baby  
Josef
2014-01-26 15:47:28

ládys: starší vozy měli vždycky lepší přístup ke všemu ,co nejmíň elektriky a další přednosti těch nových vozů kde si ani neprdneš bez nějakýho elektrickýho čidla fuj.Ale doba jde dopředu.

2014-01-26 17:38:25

baby: Jo to máš pravdu. Jezdil jsem s tím 3kilem hodně do Chorvatska a Itálie. Nikdy nebyl takový problém, který by se nedal s basičkou nářadí a kusem drátu z místního plotu opravit. Kolem motoru spousty místa. Sklopíš zadní sedačky a spíš s nataženejma nohama a na rovině. Jo, místo klimatizace stažená okna, to je fakt. A navíc ten úžasně nastavenej 6ti válec. Dálka 7,2-7,5L, město 8,5 a v zimě do 9,5-10L nafty. Toho mě bude líto prodat do šrotu. Ale jak se říká: NOVÁ DOBA...

baby  
Josef
2014-01-27 15:17:02

ládys: nech si co máš a neprohloupíš bylo by mi líto takovýho vozu nic lepšího tě nečeká.To s tím máš takové problémy že musí pryč?

2014-01-27 17:05:00

tak ked to maš až tak stare auto( čo som akosi prehliadol) tak potom tam nemaš ani imobilizer,ani central na DO ,a neviem čo by v tvojom modeli mal robit neaky elektomagneticky ventil, max. budeš mat v ,alebo pri nadrži el. čerpadlo čo ti tlači naftu dopredu, ale to neviem na isto u tvojho modelu, tebe proste ked ide nafta a maš privod čisteho vzduchu a žhaviče žhavia ,tak nevidim problem aby to nešlo,

2014-01-28 06:26:28

baby + džajro: Asi jsem to zamotal. Ten tmavej kombik W124 300D je z roku 1986 a už nemá technickou. Mám ho už rok u táty ve stodole a jednou za týden natočím motor. Nestartuje můj druhý červený medvěd W124 E250D z 5/95.

baby  
Josef
2014-01-28 15:16:08

ládys: To snad není zas tak velký problém nebo jo?V klidu dohledej problémy a pak zas budeš král silnic

Hlavně to neprodávej trhá mi to srdce

2014-01-29 08:08:39

baby: O prodeji vůbec neuvažuji. Lepší auto bych už dnes nesehnal. Němci se 124rek taky nezbavují, pokud to není vyloženě šrot. E250D kombi jsem zháněl více než rok. Byl jsem s kámošem i v Norimberku. Tam nám chtěl "ECHT NĚMEC" prodat přestříkanýho taxika... Dnes kolem 10h to odvezu k autoelektrikáři do jeho dílny. Jsem na to zvědav...


Odpovědět

1  2