Fórum - Téma


W124 - Dotazy 124T E220


Fórum W124 W124 - Dotazy 124T E220

Informace o modelu: Mercedes Benz W124



2012-04-18 21:03:05

Dobrý den, nechal jsem si z Německa přivézt tento Mercedes 124T E220 rok1995 a zajímalo by mne, jestli by mi někdo mohl poradit, jak se ovládá tempomat. Ať jsem stiskl páčku tempomatu do jakékoliv pozice (má 4), nezačal tempomat fungovat. Dále bych se chtěl zeptat, jaký byste mi doporučili E-shop nebo prodejnu náhradních dílů. Dnes jsem byl na geometrii a zadní náprava má 1st. rozbíhavost, ovšem nelze nastavit geometrii kvůli zatuhlým excentrům, takže bych rád tyto excentry koupil anebo kompletní tyč i s excentrem a čepem. Díky za odpovědi.

2012-04-18 21:09:55

Tempomat se spousti pohybem packy nahoru

2012-04-18 21:18:25

Díky, tak já nemám ve zvyku někoho pomlouvat když ho ani neznám Ten tempomat je tedy asi nefunkční když jsem zkoušel všechny ty polohy. To se mi ale zdá divné, mělo by to být řízené elektronicky, ne? Že by špatný kontakt v nějakém konektoru?

2012-04-18 21:48:15

Bude asi v cudu packa...

2012-04-21 20:06:58

tempomat prostě nefunguje a nutně to nemusí být v páčce.

zadní nastavení za pomoci excentru se staví pomocí jednoho prvku z pěti, je to ramínko jediné osazené čepem.Stejné pro W124 W210

2012-04-21 20:54:30

Tak ten tempomat mně pěkně štve. Našel jsem tady příručku a opravdu podle postupu nelze spustit. Uvažoval jsem, že bych sundal ty kryty na volantu a našel konektor a ten pak proštříknul kontoxem.

Další věc co mi trochu nejde do hlavy, je že mi po zahřátí motoru ani trochu neklesá tlak oleje. Ručka je pořád na doraz nahoře. Je to v pořádku? Z jiných aut mám zkušenost, že po zahřátí tlak vždy klesl...

Doli  
Libor
2012-04-21 21:01:55

Pokud je pořád nadoraz, tak to určitě v pořádku není

2012-04-21 21:20:49

124 ma retezem hnane olejove cerpadlo

tlak by se mel menit v zavislosti na otackach motoru a pri nizkych otackach by mel stagnovat lehce na 2,2

Nezavisle na tom jestli je motor teply nebo studeny

Doli  
Libor
2012-04-21 21:58:26

Studenej tlačí vždycky o něco víc.

2012-04-21 22:04:34

tlak po nastartování stoupne na 3 a stále drží...

Doli  
Libor
2012-04-21 22:16:57

Může být zaseklý redukční ventilek.

2012-04-25 08:27:44

Redukční ventilek = přetlakový ventil? Nic jiného jsem tam nenašel. Mělo by to být někde na krytu rozvodu, že? Dá se to někde sehnat nebo to stačí vyčistit? V sobotu budu měnit vodní pumpu, tak bych se na to zároveň mrknul...

Doli  
Libor
2012-04-25 11:57:59

Bude tam kulička, nebo pístek a pružinka, myslím, že bude přidřený, tzn. vyndat, uvolnit, vyčistit, zkontrolovat pružinku.

2012-04-28 09:33:23

PROSÍM pokud někdo ví, kde se nachází ten přetlakový ventil, napište mi. Nemůžu ho tam najít. V příručce píší, že je na levé straně víka rozvodu, ale nikde tam nic takového nevidím. Je to pod servočerpadlem, nebo pod altíkem? Je to motor M111. Právě mám dole vodní pumpu, tak ať mám lepší přístup. Díky.

2012-04-28 12:49:37

2012-04-28 15:27:42

Díky za odpověď. Pumpa vyměněna, šlape bez problémů. Akorát ten ventil je teda pod řemenicí klikovky a to jsem nikde nezjistil jestli ji můžu bez obav sundat, aby se něco nehlo kam nemá...Jo a je třeba vypouštět olej???

Doli  
Libor
2012-04-29 20:39:39

Můžeš bez obav sundat a olej vypouštět nemusíš.

2012-06-04 12:35:24

Zdravím, poradil by mi někdo kde najdu ve svém autě diagnostickou zásuvku a jakou diagnostiku potřebuji? Mám u pojistkové skříňky akorát takový kulatý konektor s krytkou, na které je HSM a po stranách čísla 1 - 7. Vypadá to spíš jako nějaký přepínač, ale nevím k čemu slouží. Pak jsem ještě našel u baterie pod krytkou takový velký konektor s čísly, ale OBD to nepřipomíná ani zdaleka...

Doli  
Libor
2012-06-04 18:50:08

Tenhle ročník mít určitě OBD nebude, bude tam velká kulatá, tuším 32 pinová zásuvka, někde vlevo na podběhu u pojistek.


Odpovědět