Fórum - Téma


Sprinter - Vstřikovací čerpadlo


Fórum Sprinter Sprinter - Vstřikovací čerpadlo

Informace o modelu: Mercedes Benz Sprinter



2014-10-29 07:13:24

Ahoj, nevíte někdo kde by se dalo zjisti přesně jaké je nastavení čerpadla? Někdo tvrdí klika 8 před OT a čerpadlo na 10:45, další zase 10 před OT čerpadlo na 10:45. Pokud někdo ví tak díky za rady. Mám to teď 8 a 10:45 a nemůžu to natočit

Doli  
Libor
2014-10-29 07:17:30

petr_slk: To je zase super dotaz. On by možná někdo věděl, ale musel by nejprve vědět co je to vlastně za Sprintera a s jakýmže vlastně motorem. VIN ?????

2014-10-29 08:02:14

doli: Dobrá otázka ..... Tak je to Mercedes Benz Sprinter 312D, R.V 1995, 2.9.TD, WIN : WDB9034631P513040

Díky

Poradí někdo prosím? Nejde mi nastavit ten předvstřik.

Dik.

2016-03-23 18:36:37

Sprinter 312-jak nastavit vstřikovací čerpadlo ? .. Mohl by mi prosím někdo poradit jak nastavit vstřikovací čerpadlo na Sprinter 312, VIN: WDB9034621P908651. Čerpadlo,vstřiky,hlava po GO, jen potřebuji osadit vstřik.čerpadlo, ale nevím přesně jaké je nastavení...děkuji předem za rady

Skyair  
Pavel
2016-03-24 09:21:49

ferda: Než se ti ozve někdo, kdo se tím zabývá, koukni na tento odkaz k motoru OM602.980 (312)

http://sprinter-source.co...8318&p=284089&postcount=2

2016-03-24 09:55:34

skyair: Děkuji za váš odkaz..snad pomůže

2016-08-02 00:45:13

Dobrý večer pánové, mám Sprinter 212D, 2.9l, VIN: WDB9024721P631413, začalo mě téct vstřikovací čerpadlo. Koukám na to, co tu píšete, koukal jsem na odkaz, co přidal Skyair a chci si jen pár věcí doladit, než se do čehokoliv pustím, nebo než si celou problematiku dlouze a možná zbytečně po nocích dostuduji... Už jen proto, že v odkazu je, že si to pisatel sám neověřil, jen to přebral.

a) První asi je, že když to čerpadlo teče, je nutné udělat repas čerpadla kompletní, je to tak? Nebo je nějaká část úniku, vyjma hadic, co se dá řešit do budoucna úspěšně bez vyndání čerpadla z auta? (to kvůli tomu, zda se mám blíže zabývat diagnostikou místa úniku nafty, nebo rovnou na repas)

b) Pochopil-li jsem to správně, tak se nastavuje nějaká přesná poloha klikového hřídele, resp. prvního pístu před horní úvratí. V odkazu je psáno dvanáct stupňů před horní úvratí prvního pístu. Dobře, ať tak nebo tak, pohledové řešení na cokoliv mě přijde dost nepřesné. Jak, dle čeho, těch dvanáct stupňů nastavím? Má tato poloha klikového hřídele nějakou možnost přesné arestace, je na to nějaký přípravek?

c) Aretovat čerpadlo asi nemusím, nastaví jej v servisu a zaaretují? Je to tak?

d) Ještě z jiného soudku, jaká je přibližně životnost takového čerpadla po repasu, když to udělá profi servis?

Nejsem zatím v kolizi, jako byl Petr_slk, že bych měl něco rozštelované a pokoušel se to nějak post dát do pořádku, vše je v celku, netlačí mě čas, a rozhodně se to chci naučit, ne to dávat jiným. Takže každá Vaše rada, než případně koupím workshop manuál, potěší a pomůže.

Díky za případné rady, postřehy a vyvedení ze slepých cest.

2016-09-30 21:32:35

Tak chviličku to trvalo, něco to stálo, ale informace už mám. Koupil jsem workshop manual od Haynes jak na Sprintera s 2,9l motorem (312, 212, 412), tak na 2,2l motorem (311, 211). Sice je to v angličtině, ale je. Teď to ještě musím naskenovat přes OCR soft dostat do textu, abych si stránky nemazal až dle toho budu dělat...


Odpovědět