Fórum - Téma


Sprinter - vs. Vito


Fórum Sprinter Sprinter - vs. Vito

Informace o modelu: Mercedes Benz Sprinter


1  2  3

Doli  
Libor
2011-07-23 21:56:10

U tohodle Vita to určitě nepůjde. Servisní interval jde vynulovat i bez počítače, můžu Ti poslat (zítra) návod. S těma světýlkama, to jsem teda ještě neřešil, schválně se zítra musím podívat...

2011-07-23 22:04:39

kdyžtak mi ho teda zítra pošli já na to mrknu moc dík.

jj je to tak já si toho všimnul už kdysi v mercedesu když sem čekal až mi doplní klimatizaci a nudil sem se.

na levý straně jsou jinak než na druhý. Myslim jenom tu první pozičku. Střední a zadní už j eok. Ty nový sprinteři už to mají stejně. Přitom nádrž je na stejným místě a boční dveře taky

to se mi moc nelíbí teda, ale když to tak mají všichni tak co budu moct dělat, potřebuju většího sprintera, ten střední už nestačí a hlavně je to pětimístnák, takže místa ještě míň.

Přemejšlim, že bych ho nechal facelifotvat aby vypadal líp a líp svítil. Zadní světla tam určitě pudou, přední snad taky, ale nevim jak s tou mřížkou jestli to má stejný úchyty a hlavně za kolik by to bylo.

A u toho Vita to bohužel načipovat nejde no. Měl sem tenkrát hold ještě dva roky počkat a koupit si CDI. Nebo s CDi se asi vlastně už vyráběli od 1198 nebo 1999 ne?

gut
2011-07-24 10:23:12

Chvíli jsem tu nebyl tak to čtu a celkem se divím snažím se opravovat asi osum sprinterů ve firmě a myslím že rámcově je na tom sprinter dobře.Máme většinou první model 412 D tam se můžou mněnit kuláky pořád to je pravda ale je to sranda tři rany na rameno podepřu heverem a valím to ven.Nový dám do přípravku podepřu heverem a mlátím do ramene až sedne na doraz .Ručku mněnm vždy i s kotouči komplet tak se vyhnu problémúm na stk.Mechanizmus se musí mazat.Po 500 tis dvouhmotý přítlačák.Parohy pod volantem spotřebák jezdíme rozvážku po městě.Prasklá hlava zavařit a jezdí dál už ná celkem 700 tis.V zimě zamrzá nafta tak jsem přidělal hadici s naftou k hadici topení a zaizoloval topenářskou izolací i s filtrem.

S 413 CDI je to podobné dvakrát jsem teť lepil víko na zadní straně sání zdálo se mi že s tama pídí olej tak jsem to rozdělal a zapatlal tu gumku silikonem vstřikovače zatím bez problémú.

na nejnovějším 415 CDI jsou zatím problém ložiska na kardanu najeto asi 200 tis a už jsou tam asi třetí sada

Ale važme si toho že nemáme rozvodové řemeny a gufera protože já snad gufera ještě nenechával mněnit.

Jasně že se odčas něco vyskytne ale aby se to po..... na všech to asi ne .Nepočítám spotřebák což bude asi i turbo.

Doli  
Libor
2011-07-24 10:54:09

Ale čemu se divíš??? Oba jsme tu vpodstatě shodně psali, že na ty svoje autí nedáme dopustit. Nadávali jsme hlavně na stáčení km a nějaký mušky, jinak jsme jen porovnávali starší a novější modely

Doli  
Libor
2011-07-24 10:55:57

To Pepulka: Mám dneska fofry, sejdou se u nás všechny děti (moje, její i naše) na oslavu všech probíhajících svátků, tak Ti to sem dám (návod) během dne.

2011-07-24 11:12:15

to gut:¨

Jasně, že každej model má svý pro a proti.

Jenže můj názor, kterej mě nikdo nevymluví je ten, že ty starší sprinteři jsou spolehlivější než ty nový.

Ještě sem nenarazil na spokojenýho majitele toho novýho sprintera. Já seám sem jezdil tři roky s 315cdi.

Ze začátku samozřejmě velká radost, jak je to hezký, jak to hezky sedí v zatáčkách a toho místa. Výkon taky v pohodě. Všechno šlo z lehka. A pak to začlo. Přední náprava pryč, zamrzlá nafta několikrát to pak půlka flašky aditiv aby byl sichr, že nezamrzne, motor v nouzovým režimu i po opravě tohoto problému, výměna žárovek na podvozku každý týden, což o to to na těch starých bylo taky abych nekřivdil. Prostě pro mě je lepší z mý vlastní zkušenosti ten starší model.

A jak píšeš o tom kardanu to slýchávám taky docela často. A hlavně nadávají na filtr pevných částic a to i u Craftru.

Jsem zvědavej na další model sprinteru, protože pokud v mercedesu půjdou dál stejnou cestou kvality, tak ten příští může rovnou k zákazníkům chodit složenej v krabicích jako stavebnice a po složení laikem bude kvalita stejná.

Nicméně je jasný, že jezdí sprinteři s rokem výroby do roku 2005, který maj jednu závadu za druhou a že jezdí sprinteři vyrobený od roku 2005 a majitelé tam lejou jen olej a naftu a nedají na něj dopustit.

Ale statisticky je méně poruchovej ten starší model. ono když ti dvacet lidí tejdně řekne, abych si novej model určitě nepořizoval a začnou vyjmenovávat kolikrát je to kde nechalo, tak nad tim začneš přemejšlet

2011-07-24 11:13:06

To doli: Jasně díky moc. Zase to tak nespěchá

Doli  
Libor
2011-07-25 08:59:08

Ahoj. Tak dneska

2011-07-25 09:34:28

Ahoj.

Ok díky šéfe

Doli  
Libor
2011-07-25 19:05:03

Tak konečně posílám, heslovitě . 1) Klíč do polohy 2. 2) Stisknout tlačítko 1(km) dvakrát během 1 vteřiny. 3)Vypnout zapalování. 4) Stiskněte tl. resetu a držte stlačené. 5) Klíč do polohy 2. Po deseti vteřinách se ozve zvukový signál a na displeji se zobrazí nový interval servisu. Uvolněte tlačítko.

2011-07-25 19:22:32

Díky moc

A bude to fungovat i na sprintera rok 2000?

Soused jednou řikal, že mi s tim neporadí protože na novým Vitu je to odlišně než na sprinterovi a i na tom starším Vitu to bylo jinak.

Doli  
Libor
2011-07-25 20:31:12

Mělo by to být na tento typ Sprintera. Zkus a uvidíš.

2011-07-25 21:05:23

ok vyzkoušim a dám vědět

Doli  
Libor
2011-07-26 20:54:08

Ahoj. Tak jsem se díval na ty světýlka. Je to tak, aby nemuseli dávat na pravé straně na šoupačky, dali je na sloupek a není to naproti tomu na levé straně

2011-07-26 21:20:19

ahoj,

jj tak je to tak jak sem si myslel

Ale u nových už je to ok.

ještě sem to nezkoušel vyresetovat ten assyst tak snad to pude. O víkendu na to mrknu.

má to tvoje Vito ESP? Soused řiká, že v serii ho prej mají jen Viana a on si ho neobjednával ale svítí mu tam kontrolka. Tak sem mu řikal at to de zkusit k nám na letiště a to nechce

Já už si nepamatuju jakej symbol na tý 315 esp mělo, jen vim, že na těch starších sem měl asr jako trojúhleník v tachometru a když si to vypnul tak to svítilo pořád.

2011-09-22 21:13:56

asi to uz neni akualni,ale mam dopravu jiz x let a asi po ruce 6 sprinteru od 311,313,315,318 stary i novy model...

klidne vyjmenuju co casto odchazi a co ne....je pravda stare modely byly kvalitativne lepsi spolehlivejsi asi i uspornejsi ,ale mala kabina nepohodle sedackya divne rizeni adt..novy nabizi vice pohodli mista atd.... hlavne 316 byl super motor a ted snad 318(9)....ale jinak po zkusenostech s 2.2 coz je 308-315 bych sel uz jen do 3.0V6CDI...odchazeni praskaji hlavy-plati spise u 313 a 315(6),ale novy model s 2.2 vysoky vykon 8 kanalova hlava malo materialu staci jezdit nalozeny a byt trochu hruby v zime a papa a nekdy ani to neni treba a pujde po 200tis,setrvacniky,turba hlavne u 313 a 315 tak jsou ty "skvele" dve(u 311 a 318 kde je jedno klidek).... vrtule,kardany krize a ulozeni,predni napravy stabilizatory....co drzi prevodovky,diferaky,filtry PDF...tedy nevim jak po praze tam to bude horsi a my po ni moc nejezdime..hlavne se musi nechat vypalti dokoncit regeneraci...je toho hodne mohl bych tady psat toho x stranek,ale ko by to cetl....ale pro porovnani Crafter je epizoda sam pro sebe Renault taky a Fiat (PSA)ci Iveco levne italska LIAZka...taky slabota takze z ceho ma clovek vybirat???

2011-09-22 21:20:24

Ja jsem to psal na jinem foru

Ze u vsechn DPF filtru staci aby se v servisu vypalil filtr s vymenou oleje......

Automaticke vypalovani filtru je mestskym provozem prerusovano a nafta kterou system vstrikuje do filtru k vyhoreni zustava v motoru a misi se s olejem.

Za interval 15000km je to az 1,5 litru nafty a to je pro olej v motoru celkem pohreb

Nove Sprintery uz maji na filtr kontrolku tak ridic vi ze se filtr vypaluje a neprerusi proces

2012-02-09 11:37:08

Dobry den,

mam Sprintera 311 , rok vyroby 2000 ,

mam problem ze nechce nastartovat a nie je to mrazmi , ked zapnem kluc zacne zhavit a podobne , nestihne ani nazhavit a na miesto kilometrov napise START ERROR . samozrejme sme skusali startovat ale neodpalilo , motor toci ale nenatoci , nafta ide az po trisky , napojili sme aj na dijaknostiku ale nepomohlo vypisalo chyby o ktorych vieme davno....

prosim o radu ... dakujem

Doli  
Libor
2012-02-09 12:45:02

Možná, kdybys napsal, co píše diagnostika, bylo by se čeho chytit.

2012-02-09 18:53:47

ERROR START bývá většinou chyba imobilizeru řídící jednotky . V posledním případě cca 10 000Kč.


Odpovědět

1  2  3