Fórum - Téma


Sprinter - Problémy s motorem


Fórum Sprinter Sprinter - Problémy s motorem

Informace o modelu: Mercedes Benz Sprinter



2012-10-14 14:00:14

Zdravím,

mám pár problému s medvědem, je to Sprinter 208 D 1996, motor 2.3 58kw Najeto 304 000km. Za prvé mě začly svítit současně kontrolky dobijení, brzdy a olej. A to tak, že v závislosti na otáčkách bud svíti a nebo uplně olej uplně zhasne. Starter i baterka jjsou nové. Takže ti tipuji na alternátor. Aby toho nebylo málo tak my ještě vytekla všechna voda ze spidní dirky ve vodní pumpě. Tak mě napdla když se bude tohle vše vyměnovat, nechat udělat ještě tlumič klinového řemene. Zajímala by mě obtížnost těchto montáží, časově za jak dlouho se to da stihnout, když vše půjde dobře.

Další věc je, že mi nějakou dobu teče olej na vanu, tak jsem to nechal umít a vypozoroval jsem že stéká po startéru dolů, na nápravu. Nad startérem jsou dvě dost zrezivělé trubky které vedou z olejového filtru do motoru. Když jsem směrem u motoru sáhnul z pod ty trubky, na prstu jsem měl čerstvé kapky oleje. Zajímal by mě postut této opravy. Pokud by mněl někdo zkušenosti nebo nápady, bude vděčný za vše. Díky předem.

2013-01-03 20:33:49

Mám to samé auto resp. motor olej začal utíkat také ale ve 140tis. Teče to z motoru přes gufero do převodovky a okolo startéru ven.Oprava bude prováděna tak do 14 dnů tak pak uvidíme

gut
2013-01-04 18:45:54

Vodní pumpa jde ven bez demontáže chladiče trochu to odnesou ruce, vrtuli povolíš tak, že něčím chytneš ty čtyři šroubky na řemenici přes hlavičky. Je na to přípravek, šel by svařit z pásoviny ve vrtuli je imbus .Povolíš to po sundání sahary chladiče, tlumič řemene dáváme většinou nový, preventivně někdy i nové vahadlo podívej se z vrchu jestli je kladka šikmo. U alternátoru je drahá volnoběžka, ale pokud se pokazí, způsobuje vibrace řemene. U vodní pumpy je plechové těsnění, dávám nové, ale někdy se musí objednat zvlášť. Kladky dávám jen pokud hučí, občas praskne to víčko co kryje šroub. Gufera na motoru jsme snad nedělali, nápravy jsou trochu od oleje, ale pod auty fleky nejsou. U CDI jsem dával na silikon zadní dekl na tom plastovém sání asi ve dvou autech, tekl s tama olej ze sání pod auto.

2013-01-05 11:29:15

Zdravim, tak tuto závadu mam dýl jak dva měsíce za sebou. Přední gufero mi taky chcalo ale to už jsem nechal udělat dávno. Můj problém byly dvě železné trubky, které vedou z výměníku tepla do olejového filtru. Není tam závit ale gumové těsnění, které po čase odejde. Koupil jsem tedy nové tesnění (4 x 50kč) + 2 trubky (1000kč). Ty jsem si nastříkal hliníkem aby tolik nerezly. Výměna trvala cca 2 hodinky. Cena cca 700,- za práci. Ale co je důležité

Pořádně umýt motor a pozorovat. Mě tvrdilo tisíc lidí, že to teče z olej. vany ale nakonec to byly ty trubky. Takže třikrát umejt a jednou měnit . Alternátor lucas a pumpu jsem vzal novou od febi a zatím vše super, auto dobijí i chladí. Takže šlo skutečně o prkotiny ale kdyby jste viděly ty fleky:D masakr! :D

2013-01-17 08:32:42

Zdravím,

oprava tekoucího oleje provedena.Práce na 4 hodiny.Provedena výměna těsnící příruby hřídele. Cena cca 1300 Kč + olej + filtry. Motor umytý a vše zustalo čisté.

2016-08-19 13:53:38

Prosím o radu, mam Sprintera 3l v nafte a motor se zahřívá ke 100 C.

2016-08-19 14:18:03

petrs Mě se to stalo tak, že upadl konektor u snímače hladiny chladicí kapaliny, Tak jsem nepřišel na to, že mám málo vody. I po dolití to ještě cca 50 km trvalo, než to začalo chladit normálně. Zřejmě, než se vyženou bubliny z celého systému.

2016-08-19 17:21:13

Máte od much zasraný chladič, nebo vadný termostat, když jsem ho měl rok tak se mi do Tarvisia taky hřál,ale jel jsem 130 a silnice ukazovala 65 stupnů. Stačilo zvolnit.

Chtěl jsem stačit těm poplašeným Italům.

2016-08-19 18:20:03

ilem: vody tam je dost.Skusim termostat.


Odpovědět